AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Twee gasten die donkey raises zaten te doen op elkaar

Ziet er leuk uit als Arnold het doet met een paar vrouwkes, maar twee gasten die het bij elkaar doen ziet er gewoon triest en aandachtsvragend uit...

Doe ik vaak Donkey raises met gasten. mmmmmmm

Heerlijk dat instagram Geembedded kan worden nu voor al die heerlijke posts op Instagram.

In oly shoes met je tenen omhoog een stok anaal nemen tijdens het double paused squatten.

Groet

Laatst bewerkt:
doet mij denken aan squat tot BBC van frank jang:P

Dit past hier ook wel

Ik heb wel schrik dat met zulke intensieve beentrainingen mn benen te massief gaan worden tov mn bovenlichaam.
Die plotse spiergroei in de benen van tegen een balletje te trappen zal mn bovenlichaam niet kunnen "bijbenen" door met gewichten te trainen.
Daarom worden de slimme jongens keeper.

Ik heb wel eens iemand gezien/gesproken in de sportschool die van een vuilniszak een t-shirt in elkaar geflanst had, met als doel meer vocht te verliezen en zo kilo's kwijt te raken. Hij had wel een halve liter water bij tegen de warmte die die steeds bijvulde in de wc.

Ben er ook niet op ingegaan

Want leedvermaak is het beste vermaak natuurlijk

Ik heb wel eens iemand gezien/gesproken in de sportschool die van een vuilniszak een t-shirt in elkaar geflanst had, met als doel meer vocht te verliezen en zo kilo's kwijt te raken. Hij had wel een halve liter water bij tegen de warmte die die steeds bijvulde in de wc.

Ben er ook niet op ingegaan

Want leedvermaak is het beste vermaak natuurlijk
Een van de manieren om veel vocht te verliezen is erg veel water drinken.... Hoe gaat het hardlopen met dumbells?

Een van de manieren om veel vocht te verliezen is erg veel water drinken.... Hoe gaat het hardlopen met dumbells?

Je neemt me niet heel serieus heb ik de indruk, er zijn slimme mensen die denken dat ze afvallen door vocht te verliezen. Het komt er alleen weer zo snel aan he.. Ik had de kilo's opgeschroefd naar 2x15kg maar ik kreeg toch best veel last, toen teruggegaan naar 2x10kg maar de pijntjes blijven aanhouden.

Deze zomer maar weer gewoon naturel hardlopen zonder gewichten al ben ik bang dat mijn borstkas nooit meer de oude zal zijn.

-

Laatst bewerkt:
Twee gasten die donkey raises zaten te doen op elkaar

Ziet er leuk uit als Arnold het doet met een paar vrouwkes, maar twee gasten die het bij elkaar doen ziet er gewoon triest en aandachtsvragend uit...

Haha goor zielig en gay is dat

Terug
Naar boven