AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Hahaha het klinkt een beetje raar, maar is echt zo. Zit sinds kort ook een fysio in het pand. Dat zegt genoeg :p

Flinke schep whey + gemalen havermout door de pannenkoeken? :rolleyes:
Worden de kids net zo groot en sterk als pa.

Hahaha het klinkt een beetje raar, maar is echt zo. Zit sinds kort ook een fysio in het pand. Dat zegt genoeg :p
Nee, dan heb je het gemaakt als fysio: bij de Basic Fist in het pand zitten.

OT: waar woon je? In een beetje normale stad is er een serieuzere gym waar die randdebielen niet komen.

Nee, dan heb je het gemaakt als fysio: bij de Basic Fist in het pand zitten.

OT: waar woon je? In een beetje normale stad is er een serieuzere gym waar die randdebielen niet komen.

Randdebielen kom je jammer genoeg overal tegen :)

Laatst bewerkt:

Ben het helemaal met je eens dat er niets mis is met pannenkoeken, maak ze dan ook iedere week, ook meestal van havermout in de cut of volkorenmeel in de bulk, probeem is dat ik mij dan ook graag vol prop normaal gesproken op vrijdag ochtend voor de kids wakker zijn heb ik in mijn eentje 500 gram meel voor mijn pannenkoeken nodig en moet ik nog eens wat bijbakken voor de kids. ben van nature een grootverbruiker, cutten betekend bij mij dan ook strict aan het schema houden, een keertje cheaten en ik ga helemaal los :)

Af en toe genieten hoort erbij toch, gewoon kcals tellen :p

Je hebt gelijk hoor, maar met pannenkoeken en vrijwel iedere gerecht waar pindakaas in zit ben ik gewoon niet te vertrouwen in de cut. als iemand een broodje pindakaas eet zit ik al te denken dat die persoon in combinatie met zijn broodje een perfecte proteine vet verhouding geeft voor een maaltijd ;)

Flinke schep whey + gemalen havermout door de pannenkoeken? :rolleyes:
Worden de kids net zo groot en sterk als pa.

haha :) die kids jatten al voldoen pannenkoeken van hun pappa als hij niet cut.

die gemalen havermout pannenkoeken zijn trouwens heerlijk, toevallig een paar maand terug dat idee tegengekomen, wel ietsjes meer werk, maar erg lekkur.

Wel interessante opmerking trouwens. ben benieuwd of ik de enige ben. als sportende vader probeer ik mijn kids het gezonde eten nu al mee te geven, ze eten twee maal per dag groenten (vinden ze lekker) en let erop dat ze net wat meer proteine binnenkrijgen dan gemiddeld, regelmatig pannenkoeken, broodje ei, etc.. verder moeten ze vooral eten waar ze zin in hebben.

Laatst bewerkt:
Na lange tijd blessures ben ik weer begonnen, had nog pasje van basic fit.
Het lijkt net disco. Echt bijna niemand heeft een correcte uitvoering.

Letten amper op het excentrische gedeelte van de oefening en maken de raarste neeuk bewegingen.
Tot slot lopen veel mensen hard aan die gewichten te rukken, waarom doen ze dat? Het lijkt wel of iedereen wil laten zien wat die kan...

Vermoedelijk hebben ze allemaal dit filmpje doorgestuurd gekregen van creamers hier op de site, lach in deuk toen ik hem kreeg.

https://www.youtube.com/embed/5QuB6zagyJE

Weet je wat ook grappig is. Alle bankjes zijn altijd bezet en de apparaten voor borst, rug en armen.

Maar ik zie bijna nooit iemand squaten, hahaha.... Ze zitten denk allemaal op voetbal

Weet je wat ook grappig is. Alle bankjes zijn altijd bezet en de apparaten voor borst, rug en armen.

Maar ik zie bijna nooit iemand squaten, hahaha.... Ze zitten denk allemaal op voetbal

echte benen kweek je op het voetbalveld niet in de gym,dat weet toch iedereen ondertussen al wel.

echte benen kweek je op het voetbalveld niet in de gym,dat weet toch iedereen ondertussen al wel.

Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld, als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.

Een show van hans teeuwen

Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld[/B], als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.

ok :D

Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld, als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.
Is ook wat persoonlijk. Ken redelijk wat voetballers die nog steeds tandenstokers als benen hebben terwijl ikzelf vrij gespierde benen had van enkel voetbal. Mijn benen zijn amper gegroeid tegenover enkele jaren terug en nog steeds redelijk in verhouding met mijn bovenlicham terwijl er in totaal 20kg+ is bijgekomen.

Laatst trainde iemand met mij mee, hij voetbalt, zijn kracht was misschien net de helft van mij. Massa had hij wel redelijk.
Dus voor kracht moet je ook naar de gym

Terug
Naar boven