Bikkel94
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week nog, net begonnen aan mijn cut willen mijn kids PANNENKOEKEN!!!!!buffe kerels die huilie huilie doen vind ik toch nog iets erger,al dan niet om eieren![]()

Af en toe genieten hoort erbij toch, gewoon kcals tellenVorige week nog, net begonnen aan mijn cut willen mijn kids PANNENKOEKEN!!!!!![]()

Ik hoor dat tren ook werkt en clen dan kan je gwn eten wat je wilt!Af en toe genieten hoort erbij toch, gewoon kcals tellen![]()
Zoveel te beter, dan zullen de rapporten ook wel stoppen nu![]()
Ik vond het oude motto "Snitches get stitches" toch leuker 
Niks mis meeVorige week nog, net begonnen aan mijn cut willen mijn kids PANNENKOEKEN!!!!!![]()
Nee, dan heb je het gemaakt als fysio: bij de Basic Fist in het pand zitten.Hahaha het klinkt een beetje raar, maar is echt zo. Zit sinds kort ook een fysio in het pand. Dat zegt genoeg![]()
Nee, dan heb je het gemaakt als fysio: bij de Basic Fist in het pand zitten.
OT: waar woon je? In een beetje normale stad is er een serieuzere gym waar die randdebielen niet komen.

Af en toe genieten hoort erbij toch, gewoon kcals tellen![]()

Flinke schep whey + gemalen havermout door de pannenkoeken?
Worden de kids net zo groot en sterk als pa.
die kids jatten al voldoen pannenkoeken van hun pappa als hij niet cut.Na lange tijd blessures ben ik weer begonnen, had nog pasje van basic fit.
Het lijkt net disco. Echt bijna niemand heeft een correcte uitvoering.
Letten amper op het excentrische gedeelte van de oefening en maken de raarste neeuk bewegingen.
Tot slot lopen veel mensen hard aan die gewichten te rukken, waarom doen ze dat? Het lijkt wel of iedereen wil laten zien wat die kan...
Weet je wat ook grappig is. Alle bankjes zijn altijd bezet en de apparaten voor borst, rug en armen.
Maar ik zie bijna nooit iemand squaten, hahaha.... Ze zitten denk allemaal op voetbal
echte benen kweek je op het voetbalveld niet in de gym,dat weet toch iedereen ondertussen al wel.
Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld[/B], als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.

Is ook wat persoonlijk. Ken redelijk wat voetballers die nog steeds tandenstokers als benen hebben terwijl ikzelf vrij gespierde benen had van enkel voetbal. Mijn benen zijn amper gegroeid tegenover enkele jaren terug en nog steeds redelijk in verhouding met mijn bovenlicham terwijl er in totaal 20kg+ is bijgekomen.Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld, als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.
Laatst trainde iemand met mij mee, hij voetbalt, zijn kracht was misschien net de helft van mij. Massa had hij wel redelijk.Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld, als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.