Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Laatst trainde iemand met mij mee, hij voetbalt, zijn kracht was misschien net de helft van mij. Massa had hij wel redelijk.
Dus voor kracht moet je ook naar de gym

Als je van voetbal kracht krijgt waarom zouden de profs dan met gewichten trainen?

Waarom zou je kracht in je benen krijgen door te lopen en tegen een bal te stampen?

Ik zie nou pas op wie ik reageer...
Zonde van nijn tijd.
Hoe gaat het rennen met halters?:shake:

Als je van voetbal kracht krijgt waarom zouden de profs dan met gewichten trainen?

Waarom zou je kracht in je benen krijgen door te lopen en tegen een bal te stampen?
Begrijpend lezen.
Hij voetbalt, heeft de helft van mijn kracht. Ik voetbal niet. Conclusie, kracht > gym.

Is ook wat persoonlijk. Ken redelijk wat voetballers die nog steeds tandenstokers als benen hebben terwijl ikzelf vrij gespierde benen had van enkel voetbal. Mijn benen zijn amper gegroeid tegenover enkele jaren terug en nog steeds redelijk in verhouding met mijn bovenlicham terwijl er in totaal 20kg+ is bijgekomen.

Denk dat het ook persoonlijk is ja, maar iemand met tandenstoker benen kan net zoveel kracht ( zo niet meer) hebben als iemand met testosteron frikandellen benen

Mwoah.. Als je 3 keer per week 250 keer tegen die walnoot aan schiet +de benodigde cardio die er bij komt kijken wat ook bevorderlijk is voor de spieren zit het toch dicht bij elkaar dat voetballen en bodybuilden
Hmm totaal niet. Weet je wel het verschil tussen aeroob en anaeroob?
Van 250 reps x 3 per week zal je niet buff worden.
behalve als je gaat hardlopen met halters

Geen aandacht aan besteden, die knakker heeft een paar halters op z'n hoofd gehad

uploadfromtaptalk1465940442851.png

Genetics denk ik in het voetbal..

Dan neem je ook gelijk iemand dr bij:roflol:

2.01 meter en zo'n 75kg..

Rechts is duidelijk de bodybuilder die 250 reps x 3 doet.

Laatst bewerkt:
Als je alleen naar kracht kijkt kweek je zeker benen op het voetbalveld, als je ook wilt laten zien aan andere mensen dat je veel kracht in je benen hebt kan je beter naar de sportschool gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om.. een ander laten zien hoe sterk je bent.
Ok ik zal mn abbo opzeggen en zsm voetbal anbo nemen bedankt! Wanneer zal ik ongv 300 kunne squatten? Zit nu op 250

Terug
Naar boven