Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Als je zit te rusten tussen de sets in en je herinnert een goede grap je ooit hebt gemaakt op dbb
Srs, ik heb het regelmatig dat ik na een zware set ff zit uit te rusten en in het ijle staar, me ineens iets grappig herinner en keihard begin te lachen.

Ik moet toch wel lachen om mensen die midden in de zomer met een lange broek, shirt, sweater en capuchon trainen

ImZlatan, die willen extra vocht verliezen zodat ze in een lagere gewichtklasse voor boksen of mma komen, zou er toch niet te hard mee lachen...

Ik moet toch wel lachen om mensen die midden in de zomer met een lange broek, shirt, sweater en capuchon trainen
Hoezo? Als dat toch prima zit? Beter dan 16 jarige ectos met een gorillawear stringer imho. Overigens als een kerel die nog geen 10 pull ups kan denkt te moeten vragen waarom ik een hoody aan heb dan vraag ik me af waar de f**k hij zich mee bemoeit.

ik draag lange broek en sweater in de zomer, kap is net een stap te ver xxx

Hoezo? Als dat toch prima zit? Beter dan 16 jarige ectos met een gorillawear stringer imho. Overigens als een kerel die nog geen 10 pull ups kan denkt te moeten vragen waarom ik een hoody aan heb dan vraag ik me af waar de f**k hij zich mee bemoeit.

Heh, of van die gay handschoentjes. Alsof ze genoeg liften om serieus eelt te ontwikkelen op die leeftijd. En dan nog. Een beetje vent heeft geen zachte gemanicuurde vrouwenpootjes imho.

iemand die aan het squatten was op sandalen

Heh, of van die gay handschoentjes. Alsof ze genoeg liften om serieus eelt te ontwikkelen op die leeftijd. En dan nog. Een beetje vent heeft geen zachte gemanicuurde vrouwenpootjes imho.
Ja want niemand heeft natuurlijk jobs waarbij je mensen moet aanraken. Overigens vinden ze dat vast top als je met je eeltbulten op hun huid schuurt.

ik kan me echt weinig banen voorstellen waar dat kleine beetje eelt wat je krijgt problematisch is

Jongens met handtasjes die alleen armen trainen en foto's van elkaar maken. :loony:

Ja want niemand heeft natuurlijk jobs waarbij je mensen moet aanraken. Overigens vinden ze dat vast top als je met je eeltbulten op hun huid schuurt.

Ik neem aan dat jij de trotse eigenaar bent van een bijzonder equise paar fagotty handschoentjes? :trollface:

Enige wat je hoeft te doen is na dagen waar je veel je handen hebt belast, 's avonds voordat je naar bed gaat even invetten met vet.

Terug
Naar boven