Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

De armeense genocide haha hilarisch is dat

Gozer met gangsta look en bijbehorende capouchon die 60kg op de unilaterale seated OP machine laadt en vervolgens met rechts halve roms doet en met links tegelijkertijd kwart roms. Dan stoer aan elke kant 10kg erbij hangt en dan met rechts kwart roms doet en met links bijna niets meer.

Mijn spiegelbeeld. Oh wacht...

Mensen die squatten, is toch vet slecht voor je knieën!

Ja want niemand heeft natuurlijk jobs waarbij je mensen moet aanraken. Overigens vinden ze dat vast top als je met je eeltbulten op hun huid schuurt.

Ik heb mijn eigen zaak maar als ik de hand schud van z'n kantoor pik met zijn zachte slappe zweet handjes heb ik al bijna geen zin meer om zaken te doen.

Ik heb mijn eigen zaak maar als ik de hand schud van z'n kantoor pik met zijn zachte slappe zweet handjes heb ik al bijna geen zin meer om zaken te doen.
Ik heb ook zachte zweethandjes. Heb er wel wat eelt wel op maar aangezien ik constant zweet is dit totaal niet droog of grof ofzo. Dus ik train zonder handschoentjes maar heb hierdoor geen 'kapotte' handen :D

Na deadlifts en pullups breekt mijn eelt altijd open, heb ook altijd eelt op m'n vingertoppen door het gitaarspelen. :')

Vind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.

Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.

Vind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.

Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.

Herkenbaar, bij ons loopt er ook eentje van 50kg met Aesthetic Era camo shirt en petje....

Terug
Naar boven