- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Enige wat je hoeft te doen is na dagen waar je veel je handen hebt belast, 's avonds voordat je naar bed gaat even invetten met vet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige wat je hoeft te doen is na dagen waar je veel je handen hebt belast, 's avonds voordat je naar bed gaat even invetten met vet.

voelt idd gelijk beter bij het masturberen

HA-, nee...
Ja want niemand heeft natuurlijk jobs waarbij je mensen moet aanraken. Overigens vinden ze dat vast top als je met je eeltbulten op hun huid schuurt.
Ik heb ook zachte zweethandjes. Heb er wel wat eelt wel op maar aangezien ik constant zweet is dit totaal niet droog of grof ofzo. Dus ik train zonder handschoentjes maar heb hierdoor geen 'kapotte' handenIk heb mijn eigen zaak maar als ik de hand schud van z'n kantoor pik met zijn zachte slappe zweet handjes heb ik al bijna geen zin meer om zaken te doen.

Na deadlifts en pullups breekt mijn eelt altijd open, heb ook altijd eelt op m'n vingertoppen door het gitaarspelen. :')

Try not to cry, cry a lot.
Beter dan Gold's Gym stringersVind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.
Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.
Ze zijn hoogstwaarschijnlijk skinny brah's.Zijn die maten nu echt zo groot of kopen de meesten ze opzettelijk een maatje groter?
Dan kan je makkelijker quasi nonchalant je tepel eruit laten floepen.Zijn die maten nu echt zo groot of kopen de meesten ze opzettelijk een maatje groter?
Vind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.
Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.
Herkenbaar, bij ons loopt er ook eentje van 50kg met Aesthetic Era camo shirt en petje....

wel beter dan mensen die treenen in hun jeans en mocassins,torpedoschoenen![]()

Das ook niks maar als je 50kg weegt kun je beter voor die €80 kip kopen![]()