XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

als een BAAS!

mensen die liggende bicep curls doen, in het hamstring curl apparaat ??????

het leukste is als mensen oefeningen doen die helemaal niet bestaan en er ook nie uitzien :p
kwamen paar kampers binnen weekje terug op me sportschool en ik weet niet wat ze deden maar het leek nergens op en geef je ze advies weten ze alles al... prima toch

een curlbro van rond de 45 die altijd in een trainingspakje verschijnt (shirt, broekje en schoenen op elkaar afgestemd), hij traint alleen zijn armen en in totaal heb ik hem misschien 4 of 5 verschillende oefeningen zien doen (terwijl we vaak rond dezelfde tijd trainen).
Vandaag zag ik hem toevallig van de parkeerplaats af rijden op zo'n hippe scooter terwijl ik nog in de gym stond.
Ik brak spontaan in lachen uit, die vent zit sowieso in een midlife crisis

Paar weken terug kwam er een dude met een springtouw naast de bench staan.
Begint hem (probeert hem) kei snel te springen, om de 3 seconden zat de touw wel vast tussen voeten maar hij dacht dat hem kon springen. Na een minuut gaat hem dan benchpressen. Als dat weer gedaan is gaat hem weer springen. Een rare manier van superset precies :) Hij leek nog trots ook.

ecto's die ik al dik 2 jaar zie sporten maar geen vooruitgang boeken.
eigen scheetjes.
super amateurs die veeels te zwaar trainen.
zo'n ecto die 3x in de week traint voor een lange tijd en altijd maar dan ook altijd borst doet! 32kg dumbbell press ze spotter tilt alles en dan als die het echt niet red valt het gewicht bijna op ze kin :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:29 ----------

paar weken terug kwam er een dude met een springtouw naast de bench staan.
Begint hem (probeert hem) kei snel te springen, om de 3 seconden zat de touw wel vast tussen voeten maar hij dacht dat hem kon springen. Na een minuut gaat hem dan benchpressen. Als dat weer gedaan is gaat hem weer springen. Een rare manier van superset precies :) hij leek nog trots ook.

wuutttttt???????

ecto's die ik al dik 2 jaar zie sporten maar geen vooruitgang boeken.
eigen scheetjes.
super amateurs die veeels te zwaar trainen.
zo'n ecto die 3x in de week traint voor een lange tijd en altijd maar dan ook altijd borst doet! 32kg dumbbell press ze spotter tilt alles en dan als die het echt niet red valt het gewicht bijna op ze kin :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:29 ----------

wuutttttt???????

Hij is Belg, daar gebruiken ze ''hem'' inplaats van hij.

Die horen te benchen ipv crosstrainer met een bandana om.

Als alle dumbbells die in gebruik zijn alleen maar worden gebruikt voor een curlvariant , gisteren was het zover

EPIC

Een vetz*k die twee beginners zat te vertellen dat ze echt hun rust moeten pakken(2 keer per week trainen) en niet zwaar benchen. Straks krijg je blessures en ga je juist achteruit. Kijk maar naar al die bodybuilders, die doen het allemaal fout.

Vervolgens zijn overgewicht camoefleren door te zeggen dat hij een jaar geleden heel breed was maar door overtraining nu een jaar is uitgeschakeld. Kheb die gast daarna nooit zien trainen. Echt zielig eigenlijk.

Een vetz*k die twee beginners zat te vertellen dat ze echt hun rust moeten pakken(2 keer per week trainen) en niet zwaar benchen. Straks krijg je blessures en ga je juist achteruit. Kijk maar naar al die bodybuilders, die doen het allemaal fout.

Vervolgens zijn overgewicht camoefleren door te zeggen dat hij een jaar geleden heel breed was maar door overtraining nu een jaar is uitgeschakeld. Kheb die gast daarna nooit zien trainen. Echt zielig eigenlijk.

de beste stuurlui staan aan wal:rolleyes:

Wie?

MagnusMarvin? ???

Terug
Naar boven