XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag was er een nieuwe cios stagiaire, die werd even rond geleid en uitgelegd hoe je mensen kan helpen etc. Dus die vrouw die aan het uitleggen: 'Kijk hiermee train je de triceps'. Cios meiske: 'Huh, triceps? Wat zijn dan?'.
Ik zat echt FFFFFFFFFUUUUUUUUUU ze weet niet wat biceps en triceps zijn en dat gaat volgende week mensen assisteren met trainen?

Vandaag was er een nieuwe cios stagiaire, die werd even rond geleid en uitgelegd hoe je mensen kan helpen etc. Dus die vrouw die aan het uitleggen: 'Kijk hiermee train je de triceps'. Cios meiske: 'Huh, triceps? Wat zijn dan?'.
Ik zat echt FFFFFFFFFUUUUUUUUUU ze weet niet wat biceps en triceps zijn en dat gaat volgende week mensen assisteren met trainen?

not sure if srs

ik lach om zo veel dingen @ de gym
zo loopt er ook een wat oudere man 50+- rond
lijkt niet helemaal 100% te zijn... maar is ook niet gehandicapt
loopt helemaal in het blauw (postbank blauw)

stel je voor hoog opgetrokken blauwe voetbalsokken blauw sport broekje blauw t-shirt. en dan mensen die z'n leeuwen geluid maken als die langs loopt :D en dan gaat die proberen met jouw gewichten te trainen die jij laat staan :P (SQ bijv) en faalt dan hard

of z'n vrouw van jaar of 40/45 die gewoon butt UGLY is.
en dan z'n strak broekje aantrekt waar der halve reet uithangt en de vetrollen uitsteken (met blote buik OFC's) en allerlei rare oefeningen aan het doen is

of de jongens die rond de zelfde tijd bij me sportschool gekomen zijn
en in die tijd(2,5jaar) niks gegroeit zijn, en dan aan mij vragen of ik annabolen gebruik. en als ik dan zeg, goed eten... zeggen ze dat het onzin is :)

I love the gym :) leukste uurtje van de dag
voor sommige mensen zouden her irritatie's kunnen zijn... ik lach er om :D

Er zijn serieus genoeg mensen die niet weten wat triceps zijn. Maar kom op cios stagiare moet dat toch wel weten, gaat zonder enige voorbereiding naar der stage toe.

alleen als ik gedeadlift heb ruim ik op :P
bij ons is het zowiezo grote chaos kwa netheid (niemand ruimt wat op)

haha vandaag zon kerel van rond de 60 die t-bar rows ging doen op zon machine (ook met kussentje tegen borst).
zijn armen waren de hele tijd gestrekt hij leunde gewoon naar achter en weer naar voren zon 20 x per set met 10kg.

ja ik lach heel wat af

Oke schiet me weer wat te binnen van een tijd terug:

Op Google als je intikt mcdonald chick bij afbeeldingen, dan weet je het wel. Dikke lelijke wijven dus...

Zo'n wijf ging op de pulldown machine zitten, op zich gewoon goede uitvoering allemaal correct, maar de kleding WTFFF

Zo strakke wielrennersbroek, waar onderaan dikke vetrollen uit kwamen, doordat zei zo gezet was ging dat broekje ook dik rekken en schijnde het zaakje door. Ze had een wat dikkere string aan en iedere keer als ze het gewicht naar boven terug laat veren gaat ze zelf ook wat mee naar boven waardoor je haar maandverband ziet zitten whahaha.

Damn, wat was dat nasty zeg. Schat ze rond de 45, zwarte haren geverfd, zonnenbank n*ger (ja echt n*ger) 100gram foundation zweten als een gek brrrrrr

gelukkig daarna niet vaak meer gezien.

met regelmaat zie ik zon kerel in de gym trainen met altijd een polo'tje aan en dan het kraagje omhoog..... omg :roflol:

klipjes bij benchpress met smith.. WTF dude u mad?

Om een vriend die er helaas niks van snapt maar af en toe mij probeert te verbeteren met oefeningen, half facebook volspamt met z'n training-routine hoe trots hij is en nu 2jaar bezig is met niet heul veel resultaat.

Heel koppig, dus hij zoekt het maar lekker uit.

Om die fysio dude die er 3x per week rondwandeld. Blousje aan, skinny spijkerbroek, en een hele hoop gel in z'n haar. Als het een vrouw was liep ze er waarschijnlijk vol in de make-up bij. Ik moet altijd grinniken als ik hem zie.

Mensen die geïntimideerd weggaan als je vraagt hoeveel sets ze nog moeten doen en of je er niet tussen mag.

Mensen die geïntimideerd weggaan als je vraagt hoeveel sets ze nog moeten doen en of je er niet tussen mag.

ligt erg aan hoe je het vraagt en of je de persoon kent. ik vind het soms ook schijt iritant als ik me probeer te focussen op de PR

-Mensen die een veel te zwaar gewicht nemen, maar de oefening dan ook helemaal fout doen..

- eergisteren nog gezien; iemand die nog maar 1 week aan het trainen was, stond al met een marcelleke voor de spiegel te showen, fail.

Mensen die de gym als een café zien.

Terug
Naar boven