Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

+1.

En dan 80% van hun training zitten te telefoneren, lol wut?

Laatst zag ik 2 ecto's zichzelf en elkaar miren in de spiegel, genius, en dan om even later met gespannen hoofd wrist curls te doen.
Dudes, ga deadliften!

Nee, tegen elk persoon een praatje maken en 3 keer per dag naar de gym ervoor. Een stuk of 20-40 minuten achter elkaar lullen. Ik had borst + cardio afgerond en hij 1 setje. :o

Gast sloopt z'n blackberry door een dumbbell erop te laten droppen. Hij zat een tijdje van te voren nog te vertellen dat die hem express niet in z'n zakken hield omdat hij dan ook kapot kon gaan, lol had die hem langs z'n bankje gelegd en scherm kapot hehehe kon ik wel om lachen.

vandaag nog zo'n ****ing sukkel. die struikelt over ze eigen dumbbells xD

Mensen die alleen naar de gym komen om dan 10 setjes te curlen met dan nog een pussyweight, mrja zo voelen ze de Puuump !!:rolleyes:

tjah 2 chicks kwame 5 minuten cardio doen gister en toen ginge ze al weer loos. en ze waren nog zo mooi:(

heb vandaag weer om het gastje moeten lachen die ik 2-3mnd terug wat advies heb gegeven dat hij eens moest gaan eten. jaja doe ik.

tijd lang niet gezien, nog steeds ecto als ****.

Ik zeg; wat doe je hier nog?
Hij; ja spieren bouwen man.
Ik; welke spieren?
Hij flext zijn armpjes
Ik; dat vraag ik, welke spieren?
Hij wijst naar iets wat op biceps moesten lijken.
Ik; span ze nu eens aan dan...
Hij; doe ik al man...
Ik; bijdraaien en verder trainen.

Als ik iemand advies geef en hij doet er dan helemaal niks mee, ben ik er wel klaar mee.

:roflol: b*ch

ecto die met zn echte (dikke) buitenjas ging trainen, whahahahah knopen nog dicht ook, whahahhaaha doet me zelf lachen als ik eraan denk

Gast sloopt z'n blackberry door een dumbbell erop te laten droppen. Hij zat een tijdje van te voren nog te vertellen dat die hem express niet in z'n zakken hield omdat hij dan ook kapot kon gaan, lol had die hem langs z'n bankje gelegd en scherm kapot hehehe kon ik wel om lachen.

Karma is a b*ch, dat krijg je er van als je pingt tijdens trainen.

Haat aan ecto's? Ik ben een ecto en train 4 maanden al keihard, voortgang: 16kg aangekomen & 4% in vet gestegen. you mirin??

Haters gonna hate

Gister twee knaapjes van ~15 die beide van een roeiapparaat afkwamen en het tegen elkaar praatte over hoe lekker opgepompt de armen voelde na wat roeien, ik grinnikte en ze keken mij raar aan:(.

een vrouw die al 5 maand naar de fitnesszaal gaat en nog steeds 50 reps dumbbell bench press doet met 1kg in elke hand , true story

Moet altijd lachen als er mensen zijn die langer voor de spiegel gaan staan dan dat ze aan trainen zijn

Killy

om zon 50 jarig beest die van de week in zn boxershort kwam trainen, leek er verdacht veel op in ieder geval

Killy die probeert te trainen :)

Als ik s avond wel eens in de sportschool ben, en er zitten mensen na het trainen een pilsje te drinken.

We hebben een gekke afrikaan ( no offense ) sinds kort op me sportschool en die komt met de raarste oefeningen echt geloof me die heb je nog nooooit gezien en mij maar adviezen geven en dan zeggen if you dont follow my lead i will be bigger then u!

Terug
Naar boven