MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Bijlagen

  • tenor (1).gif
    tenor (1).gif
    492 KB · Weergaven: 127
Waar ik na 3 weken mee ben gekapt.
Voelde me focking moe en had steken in mn onderbuik.
Hen tot nu toe 2 kuurtjes gedaan: beide op zeeer zeer lage dosis.
Eerste kuur= 250mg test only .
2e kuur 250mg test 6 weken en 50mg ed 3 weken lang.
Ik wil wel eens een kuur gewoon volle kuur nemen 500mg test in de week.
Maar mn doc. Is op vakantie...
Je psychiater bedoel je :banana:
 
Waarom reageer je op een post van 8 jaar geleden en wat is er grappig aan mensen met anorexia die cardio doen?
Hier heb je wel een punt, iemand die een eetstoornis heeft , daar is niks leuks of grappig aan, voor de persoon zelf al helemaal niet. Wel mensen die gewoon wat doorschieten in hun cardio uit schrik een grammetje bij te komen en ondertussen niet willen begrijpen waarom ze geen progressie maken.
 
Zo lopen er in elke gym wel een paar rond, sommige zie je wel 2x per dag lange cardio doen met een ingevallen hoofd alsof ze ieder moment dood kunnen neervallen
Ingevallen hoofd haha ook een nieuwe voor me haha
 
Ik lach om mensen die een grapje maken. Verder houd ik niet van uitlachen. Ja, soms frons ik wel eens als ik sommige fitgurls nogal ‘stimulerende’ oefeningen zie doen.

maar daar lach ik niet om. Stiekem kijken natuurlijk wel ....
 
Iemand droeg zijn belt andersom


Standard BB riem (breed van achter/smal van voor)? Iemand met verstand van zaken die weet wat die riem doet en daar optimaal gebruik van maakt?
 
Standard BB riem (breed van achter/smal van voor)? Iemand met verstand van zaken die weet wat die riem doet en daar optimaal gebruik van maakt?
Zo’n belt. Die achterkant had ie dus bij zijn buik :roflol:

Mwah was een ecto die met 4 kilo ging curlen
 

Bijlagen

  • 21C46A9A-FE47-46A2-B825-619B97D9AB08.jpeg
    21C46A9A-FE47-46A2-B825-619B97D9AB08.jpeg
    15,1 KB · Weergaven: 134
Is toch handig bij weightlifting?
Zover ik weet heeft de literatuur het enkel over riemen die dezelfde breedte hebben. Heb daar wel al jaren niet meer naar gekeken. Jij wel met betrekking tot een riem die van breed naar smaller toeloopt?

De belt hoort idd niet zodanig strak te zitten. Pas als je je buik op spanning zet (naar 'buiten drukt') dat de riem tegendruk gaat geven moet het strak aanvoelen. En positioneer de riem onder de onderste rib en boven heupbot (vandaar o.a. verschillende breedte maten). Succes met de voorbereidingen.

P.s.
Korte weergave van wat de literatuur aangeeft:

1: Eenduidig : het dragen van een gordel verhoogt de intra-abdominale druk.
2: Wisselend : het dragen van een gordel verhoogt de stabiliteit van de rug.
3: Sterk : het dragen van een gordel heeft geen preventieve werking voor blessures.

ad 2: als je de studies doorneemt lijkt er een relatie te bestaan tussen de mate waarin een gordel bijdraagt aan de stabiliteit van de rug en de hoogte van de load; vanaf 90% 1RM vinden de meeste studies een verhoging van de stabiliteit bij het dragen van een gordel.
Weightlifters hebben vaak wel die belts om idd. Misschien omdat iedereen die had en heeft niemand zich afgevraagd waarom. Of een andere reden, daar weet ik niks van.
 
Zover ik weet heeft de literatuur het enkel over riemen die dezelfde breedte hebben. Heb daar wel al jaren niet meer naar gekeken. Jij wel met betrekking tot een riem die van breed naar smaller toeloopt?
Lijkt mij dat zo'n gigantische voorkant niet echt handig is bij een snatch of een clean & jerk, omdat het je beweging kan limiteren.
 
Zo’n belt. Die achterkant had ie dus bij zijn buik :roflol:

Mwah was een ecto die met 4 kilo ging curlen
Hey mijn riem!
Ligt ter decoratie in m'n wagen zodat iedereen denkt.
Vast een krachtpatser mobiel.
 
Back
Naar boven