Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Als ik s avond wel eens in de sportschool ben, en er zitten mensen na het trainen een pilsje te drinken.

:D
Er is een sportschool bij ons in de buurt waar ze ook een bitterballenavond hebben, komen ze met een schaal bitterballen langs terwijl je aan het trainen bent :p
Hier hebben we niet eens cola of marsen etc etc, zijn alleen sportdrankjes en sportrepen, vind dat echt een raar gezicht als je een sportschool binnenloopt waar ze een biertap hebben en marsen en tosti's verkopen :rolleyes:

Mensen die binnenkomen, direct een sprint trekken naar de zonnebank, daar een half uur slapen of weet ik wat, dan alsnog soort van gaan trainen, en vervolgens klagen dat ze zich futloos voelen door fitness.....

Losers, blijf dan gewoon lekker thuis ofzo...

Er is een sportschool bij ons in de buurt waar ze ook een bitterballenavond hebben, komen ze met een schaal bitterballen langs terwijl je aan het trainen bent :p
Hier hebben we niet eens cola of marsen etc etc, zijn alleen sportdrankjes en sportrepen, vind dat echt een raar gezicht als je een sportschool binnenloopt waar ze een biertap hebben en marsen en tosti's verkopen :rolleyes:
Sportschool annex Snackbar :p

Mensen die binnenkomen, direct een sprint trekken naar de zonnebank, daar een half uur slapen of weet ik wat, dan alsnog soort van gaan trainen, en vervolgens klagen dat ze zich futloos voelen door fitness.....

Deed ik ook altijd heerlijk is dat, even lekker zonnebanken, scheelde me weer een warming up en dan trainen, en ach soms ging het slecht, maar het is wel heel lekker :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 19:07 ----------

Bijna wel he als je het zo leest :D

En dikke willem is de uitbater van die Gym ?

zou ook wel willen dat mijn sportschool met bitterballen langs kwam, hmmm.

Nog even en ik zet zo de frituur aan :lol:

Nog zoiets, dikke gym uitbaters :roflol:
Bij ons (kiné-opleiding aan de KUL) ook proffen die sport en gezonde voeding willen promoten, en dan een goede pens hebben :D

Vandaag zo'n gast, 2meter lang en fuuuucking breed.
Was echt al een half uur aan het benchen en dan ging hij nog eens beginnen met telefoneren ook. Eerst durfde ik er niet echt iets tegen zeggen maar dan vond ik t wel lang genoeg duren. Ik ging naar hem en vroeg beleefd 'Meneer?' dan wat luider 'Meneer? Kan je de oefening afwerken?' Hij keek niet eens naar me en bleef bellen. Zat vol adrenaline en was echt kk boos want moest al heel de tijd op hem wachten terwijl dat normaal m'n begin oefening is. Heb de gewichten van de stang gedaan waarop hij rechtsprong en riep ' TIS AL GOED, IK GA WEL WEG! ' hahhaha, lachtte me echt kapot om z'n reactie. En iedereen zo kijken naar hem, er is iets niet normaal met die gast :p

Om twee gozers die afgelopen zaterdag kwamen trainen en die minder drukte dan dat ik deed!
Episch momentje ;p

Ja dat zie je helaas steeds vaker, of er staat een of ander typetje dat helemaal niks weet van BB of er staat een te dikke kerel die zegt wat goeie fatburners zijn :D

Vind ik eigenlijk niet eens zo raar.

Als je de kennis hebt maar niet de motivatie om er zelf iets mee te doen kan toch. :p

Geloofwaardigheid tegenover leken zal dan wel wat minder zijn..

ik zag vandaag de bodypump instructeur zn BOR als enige van alle mensen verkeerd uitvoeren, redelijk gelachen..ik deed overigens zelf niet mee uiteraard :)

We hebben een gekke afrikaan ( no offense ) sinds kort op me sportschool en die komt met de raarste oefeningen echt geloof me die heb je nog nooooit gezien en mij maar adviezen geven en dan zeggen if you dont follow my lead i will be bigger then u!

En de meeste van die afrikanen hebben nog super genen ook. Bij ons was er ook een, die super ecto was maar na 3 maanden al ripped en setjes 100 benched???

En de meeste van die afrikanen hebben nog super genen ook. Bij ons was er ook een, die super ecto was maar na 3 maanden al ripped en setjes 100 benched???
Ja meeste maar deze niet hij 1 is beetje bollig en ik maak nie uit waarop ( zelfs op crosstrainer beat ik ze ass met me 117 kilo tegenover 85 ) en benchen komtie niet verder dan 75 kilo :S hij is niet sterk niet gespierd maar beweert dus wel alle kennis van de wereld te hebben ;)

Bij ons ook zo'n mannetje dat eerste even onder de zonnebank gaat en daarna trainen in de gym. Dan ruik je opeens zo'n verbrande zweetgeur uit de hoek waar die kerel traint.

Ik lach nooit, waarschijnlijk is het binnenpret.

Terug
Naar boven