Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie hier in de sportschool (healthgym je kent het wel) ook wel eens van die sales-personen mensen een rondleiding geven. Echt hilarisch wat daar voor teksten uitkomen. Die sporten zelf helemaal niet, lopen met een uitgezakt lichaam anderen een abonnement aan te smerenVind ik eigenlijk niet eens zo raar.
Als je de kennis hebt maar niet de motivatie om er zelf iets mee te doen kan toch.
Geloofwaardigheid tegenover leken zal dan wel wat minder zijn..

zie hier in de sportschool (healthgym je kent het wel) ook wel eens van die sales-personen mensen een rondleiding geven. Echt hilarisch wat daar voor teksten uitkomen. Die sporten zelf helemaal niet, lopen met een uitgezakt lichaam anderen een abonnement aan te smeren :d
Haha, altijd leuk als een vrouw meer weg kan drukken als een dude.
Voor de vrouw dan.

lal, r*tard haalt alle gewichten aan 1 kant van de bench af flikkert die halter + schijven op de grond tegen een schijven rek waar daar ook weer wat afvalt. haha epic momentje iedereen kijken.
Had ik ook een keer, die stang kwam aan mijn kant hard omhoog en schoot rakelings langs mijn kin en neus. Had ook anders af kunnen lopen...
Met een beetje logisch nadenken haal je aan beide kanten een beetje eraf?

Haha inderdaad. Probleem kwam mij ook al niet bekend voor.daarom train ik als een ecto, als ik aan 1 kant alle gewicht eraf haal, blijft de bar gewoon liggen![]()

Met een beetje logisch nadenken haal je aan beide kanten een beetje eraf?
nee oke.. maar als er aan iedere kant 60kg aan schijven zit dan denk je toch erbij na? Maar het is een fout die je 1x maakt en daarna nooit meer.Hij lag die keer op een smaller free rack (60 cm uit elkaar ofzo), ipv de gewone brede houders van bijvoorbeeld een BP of power rack, dan kun je veel minder gewichtsverschil tussen beide kanten hebben en kantelt hij dus heel snel.
En doe nou niet alsof jij nooit een foutje maakt met je 'met een beetje logisch nadenken'...
Jongen zie hem 2 weken in de gym spreek hem in de kleedkamer hij zegt ben hard bezig train nu 5 keer per week. 3 weken later never saw him again. Hier zijn er zo veel van!
Ik train in Shanghai vanwege mijn stage, nu nemen ze het daar niet zo nauw met de regeltjes of interesseert het ze gewoon niet.
Wat mij ECHT doet lachen:
- Mensen die 'even' na werk komen fitnessen,... in hun pak! (de stropdas is nog net uit)
- Vrouwen die achterste voren op de loopband lopen (zal wel ergens goed voor zijn)
- 'Personal trainers' die worden ingehuurd om te flirten en niet te laten zien hoe het wel moet. Ze laten mensen gewoon verkeerde oefeningen doen, of word het soms te zwaar zitten ze zelf net zo hard mee te trekken (alsof je dat spotten noemt^^)