AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Om het advies van de instructeurs waarmee ze elke week komen en mij nog is fijn vertellen dat veel eten en drinken een key is.
Nadat ik rustig verder wil gaan met mijn oefening onderbreken ze me weer dat ze de geweldige pyramide methode aan me uit willen leggen en dat ze schema's voor mij willen maken.
Maar zodra ik ze een hand geef zijn ze weer helemaal blij en alles vergeten dus vertellen ze alles de volgende keer vrolijk opnieuw.

FF off topic maar waar train je in Shanghai? Ik ben de hotel gyms ondertussen zat en zoek iets goed alternatief voor als ik daar ben.

Train in Will´s gym bij Zhongshan park.
Zeker niet de goedkoopste maar zitten ook best wat andere bodybuilders en ze hebben er alles wat ik nodig heb (aan vrije gewichten, squat rek etc)

Zit jij ook in SH? Txt even: 135 2420 6073

Train in Will´s gym bij Zhongshan park.
Zeker niet de goedkoopste maar zitten ook best wat andere bodybuilders en ze hebben er alles wat ik nodig heb (aan vrije gewichten, squat rek etc)

Zit jij ook in SH? Txt even: 135 2420 6073

Nee ik zit er 3-4 keer per jaar voor mijn werk, zou eigenlijk volgende week moeten maar kon dat op een collega afschuiven. Waarschijnlijk begin 2012 weer, laat je wel ff weten dan, misschien ben je er dan nog

2 jochies die telkens met mama mee komen en precies (moeten) doen wat mama zegt voor hoe lang e.d

Jochies lijken me oud genoeg om zelf even lekker wat te gaan aanklooien met een leuk FB schema ofzo...

Gewoon leuk gezicht hoe ze steeds als lemmings achter mama aan hobbelen... Nee heb geen pics van de mama :trollface:

Verder een ventje die denkt in 3mnd ff breed te gaan worden, omdat hij een bepaalde oefening bijna even zwaar kon als mij en dus ook net zo breed gaat worden....

Totdat de instructeur even vertelde dat dit een laatste setje was van mij (dropsetje) en dat ie dat wel even kon gaan vergeten :)

Dropsetjes zijn inderdaad hilarisch. Zit ik daar op het einde met 15 kg triceps cable extensions te doen, komt er zo een mannetje naast me met 17,5 kg (haltertje van twee erop, want 20 kg was blijkbaar te zwaar) triceps extensions doen. :D

M'n broertje die in Maastricht in de gym traint die de hele tijd aan het whatsappen is met mij... superdude :P

Gewicht zegt niks, ook niet bij dropsetjes.

Zo r*tard stond gisteren met 28kg frontraises te doen, ik ging er rustig langs staan met 20kg gewoon strict en slow.

Waar ik me om rotlach? Dude in de gym die met een van de echte bikkels mag meetrainen en na een week al rondloopt alsof 'ie ueber is. Is geen ecto ofzo, maar om nou te zeggen dat 'ie massa heeft...

Ik dacht gisteren dat er een chick in de krachthonk kwam meetrainen. Ging met 50kg benchen. Nice dacht ik. Had haar tot over de schouders en een a-cup. Na iets beter te kijken bleek dit een dude te zijn. :/
Vandaag was hij daar weer en echt die kerel moet zich dringend laten opereren, ziet er niet uit. Als hij gekuurd heeft is het bovendien een dikke fail, want hij heeft totaal geen massa.

Ja als ik die gast zie passeren kan ik een lach op mijn gezicht niet onderdrukken. :)

Ventje waar ik tussen de sets door wel eens mee loop te ouwehoeren;

Lopen elkaar de kop gek te maken door onder-de-gordel sarcastische opmerkingen, of express even hun bidom om trappen dat soort dingen.

Laatst was ik met biceps curl bezig, liet ie een scheet vlak bij me. Hij dacht dat ie de beste was, helaas voor hem rook ik niks en heb ik even een lekkere zure eierscheet gelaten bij hem 5 min later, trok ie een sprintje de zaal uit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ventje waar ik tussen de sets door wel eens mee loop te ouwehoeren;

Lopen elkaar de kop gek te maken door onder-de-gordel sarcastische opmerkingen, of express even hun bidom om trappen dat soort dingen.

Laatst was ik met biceps curl bezig, liet ie een scheet vlak bij me. Hij dacht dat ie de beste was, helaas voor hem rook ik niks en heb ik even een lekkere zure eierscheet gelaten bij hem 5 min later, trok ie een sprintje de zaal uit

Haha... freakin geniaal :D kan da altijd wel waarderen als ik da zie gebeuren :P

Zolang ik er maar geen last van heb :cool:

Laatst bewerkt:
Chicks die na 1 oefening al beginnen te zeuren dat ze moe zijn en dan naar mij beginnen te kijken... Dan heb ik geen zin meer om moeilijke koppen te trekken.

Als ik tussen mijn setjes door op DBB zit te lezen

Tijdje geleden was er een hele kleine braziliaanse vent in de gym, kon goed met hem praten en hij leerde me ook altijd veel dingen.
Als ik aan benchpressen was en ik verzwakte een beetje begon hij gelijk te schreeuwen TRAINEN ALS EEN STIER!!! JE BENT EEN STIER ROAAAARRRR!!!! (vanwege mijn runder hartklep) en zat hij met zn kop in mn nek te hijgen en zn aderen zag je op zn voorhoofd tevoorschijn komen echt geniaal :D.

kerstborrel bij de receptie, iedereen katabool bezig en ik en waterpoloer hadden de gym zowat voor onzelf :D

Snap in de wereld niet waarom mensen over hun werk praten op de sportskool, betaald je baas je dan door in die vrijetijd? ben je toch gestoord ja ik lig dan in een deuk, zo dom zijn ze..

Terug
Naar boven