AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ff omhoog bumpen.

Vandaag een ecto meisje (redelijk jailbait) die zwaarder trainde als haar ecto vriendje :D
en
groepje 'speciale' kinderen die een ander gek noemen :)

Een vrouw die met een 1,5 liter fles cola op de loopband stond :)

jongens die denken dat ik flink buik moet gaan trainen omdat mijn sixpack (zo goed als) weg is

Gast bij mij in de gym gaat altijd shadow boksen in de spiegel echt epic

-Jongens die binnen komen en gelijk gaan bicepcurlen en rope pulldowns gaan doen (nee, niet als warming up)

-Zo'n ecto gast op mijn sportschool doet alleen maar schouder/armen isolatieoefeningen, stroopt na een paar setjes zijn mauwen op voor de spiegel en wrijft continu over zijn armen

Gast bij mij in de gym gaat altijd shadow boksen in de spiegel echt epic

Hahahh er loopt sindskort bij ons ook zo´n vage dwaas! Wij hebben maar 1 soort van bokspaal staan, heel goedkoop k*tding. Staat die dwaas me daar toch vaag tegenaan te trappen jongen, leek ****ing Jo Bonten wel (check die dwaas op dumpert als je em niet kent). En ook echt een uur lang ofzo. Ongelofelijk.

"Je bankdrukt verkeerd, Nu train je tricep en binnenkant borst''

ff omhoog bumpen.

Vandaag een ecto meisje (redelijk jailbait) die zwaarder trainde als haar ecto vriendje :D
en
groepje 'speciale' kinderen die een ander gek noemen :)

Dit maakte ik vorige week zondag ook mee xD, prachtig om die kerel dan omzich heen zien kijken hoe die afgaat XD.

magere jongens die intensief cardoieen
mensen die kwart/half squats doen
mensen die een uur biceps voor de spiegel trainen

Er was hier laatst een vent van rond de 40, tanktop, gouden ketting, gouden armband, etc. die de hele tijd liep rond te paraderen en af en toe voor de spiegel bleef staan om even te schaduwboksen

gister een kerel dit kwart squats deed met lege barbell
en hij ging telkens op z`n tenen staan hahaha
ik lachte hem gewoon uit, werd ie boos hahahaaha

-Zo'n ecto gast op mijn sportschool doet alleen maar schouder/armen isolatieoefeningen, stroopt na een paar setjes zijn mauwen op voor de spiegel en wrijft continu over zijn armen

wrijven over je biceps doet ze groeien ,wist je dat niet?
Sinds ik intensief over mijn armen wrijf maak ik de gains van me leven :cool:

Gasten van 16 in groepjes van drie, met blackberry paraat, die een uur staan te curlen om vervolgens weer te vertrekken...

Een of andere zwakzinnige mongol die me komt 'adviseren' dat ik dieper moet gaan op de legpress terwijl ik KUITEN aan het trainen ben. Serieus ik schaamde me gewoon kapot dat iemand zo'n domme opmerking kan maken.

Ben overigens de enige in de hele gym die ik ooit kuiten zie doen.

Een te gebruinde superdude in een zwembroekachtige korte broek die me de hele tijd smerig aankijkt. Ik vermoed dat hij gay is, anders is hij gewoon jaloers dat ik groter ben.
Ik moet iig elke keer wel flink om hem lachen.

Lompe gasten die oefeningen veel te zwaar en daardoor verkeerd uitvoeren.

Kan me lach gewoon niet inhouden dan. LOL.

Terug
Naar boven