Jesseshadow
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om mensen die hun benen de lucht in gooien als ze het zwaar krijgen tijdens het bankdrukken.

Ik deed t-bar row, kwam er een gozer naar me toe en vraagt? broer dit is voor borst toch. En eentje vroeg met lat pulldown train je ook je borst toch XD
Een te gebruinde superdude in een zwembroekachtige korte broek die me de hele tijd smerig aankijkt. Ik vermoed dat hij gay is, anders is hij gewoon jaloers dat ik groter ben.
Ik moet iig elke keer wel flink om hem lachen.

Om mensen die hun benen de lucht in gooien als ze het zwaar krijgen tijdens het bankdrukken.

Sinds kort train ik bij een andere gym (oude gym dumbbells tm 22kg, en begon steeds meer dingen te missen die ik wel wil hebben).
Vandaag in de kleedkamer.
Ik kleed me uit, zegt een behaarde turk naast me: Gebruik jij anabolen??, dus ik begin te lachen en vraag aan hem of hij pokon gebruikt. Gast begint te toeteren dat ik te breed ben iig boeiend.
Zegt een andere gast naast hem, ja we gaan zo zien of hij anabolen gebruikt als hij gaat douchen (insinuerend op een kleine derde been). Dus ik begin hard te lachen en zeg, de enigste met kleine derde beentjes zijn jullie, douchen jullie thuis ook altijd met je onderbroek aan?. Zegt de ene tegen mij: Nee ik wil nu niet douchen want heb men haar net goed! (OMG!!!!11 dacht ik). iig die behaarde turk voelde zich gekrenkt omdat hij zelf ook douchte met onderbroek aan. heb hem gezegd dat hij maar een lieve vriendin moest zoeken die het wel zou begrijpen.
Tot zover lachen met ecto's deel 1.

EN toen werd je wakker met je pik nog in je hand?
Chronische zelfverheerlijking.......wat een kontverhaal.

strong E-story
probleem ik doush me ook in boxershort niks met de maat van je pik te maken gaat om modest zijn

Waarvoor dient dat ding dan, nu ik 60kg squat is dat wel te doen op je schouders maar kan dat ook als je op 100kg ofzo zit?
Waarvoor dient dat ding dan, nu ik 60kg squat is dat wel te doen op je schouders maar kan dat ook als je op 100kg ofzo zit?
Volgens mij snap je mij niet helemaal. Die gasten konden dat normale kussentje voor om de stang niet vinden. Hebben ze een buikspier matje van de grond gepakt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit om de stang heen gewikkeld en met touw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vastgeknoopt aan de stang.
Problem? srs
En als je de bar goed positioneerd voel je er helemaal niks van.