XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Van die lui die binnenkomen, één setje van 10 curlen met 5 kg, een half uur tv kijken, en weer weggaan.

en mensen die "squatten" in de smith machine met hun voeten naast elkaar en een rug die uit elkaar lijkt te knappen van bolheid

Om mensen die hun benen de lucht in gooien als ze het zwaar krijgen tijdens het bankdrukken.

Van die ecto's die dan met 4 binnen komen en dan heel breed gaan staan en eigenlijk geen fl**ker uitvoeren..

Ik deed t-bar row, kwam er een gozer naar me toe en vraagt? broer dit is voor borst toch. En eentje vroeg met lat pulldown train je ook je borst toch XD

Ik deed t-bar row, kwam er een gozer naar me toe en vraagt? broer dit is voor borst toch. En eentje vroeg met lat pulldown train je ook je borst toch XD

Eigenlijk is het niet verkeerd wat hij zei.

pecs showed significantly greater activation for the front lat pulls than the others. this is interesting because we do not think of front lat pulls as a chest exercise. but, lets talk this through. in the front lat pull our shoulders are in the horizontal plane of adduction (i.e., in front) and we extend (pull down). pecs should be activated similar to when we perform cable flyes for lower pecs. also, pecs were activated more during the eccentric phase during the front or v-bar pulls.

http://forums.rxmuscle.com/archive/index.php/t-21971.html

Een te gebruinde superdude in een zwembroekachtige korte broek die me de hele tijd smerig aankijkt. Ik vermoed dat hij gay is, anders is hij gewoon jaloers dat ik groter ben.
Ik moet iig elke keer wel flink om hem lachen.

Een gay aankijken en gaan lachen is overigens vragen om problemen, uitkijken dus! :D

Vanavond in de gym waren 3 jongens aan het squaten. Nu was dat feutenkussentje voor in de nek kwijt. Hebben ze een dun blauw matje gepakt, hem 3102390139x om de stang gewikkeld en hem vervolgens vastgebonden met touw. Die rol was echt 30cm dik ofzo

:roflol: Waarvoor dient dat ding dan, nu ik 60kg squat is dat wel te doen op je schouders maar kan dat ook als je op 100kg ofzo zit?

Ik heb de vorige keer ook met gesquat. Dit omdat ik moet squatten door verachterop de BP bench te gaanzitten met mn schouders eronder, en vandaaruit op te staan en weg te lopen... geen Squatrack:(

Met dat ding eronder zit ie precies op mn schouders als ik eronder zit, zonder moet ik eerst ongemakkelijk in de lucht zweven, en van daaruit weer omhoog gaan.

Sinds kort train ik bij een andere gym (oude gym dumbbells tm 22kg, en begon steeds meer dingen te missen die ik wel wil hebben).

Vandaag in de kleedkamer.

Ik kleed me uit, zegt een behaarde turk naast me: Gebruik jij anabolen??, dus ik begin te lachen en vraag aan hem of hij pokon gebruikt. Gast begint te toeteren dat ik te breed ben iig boeiend.

Zegt een andere gast naast hem, ja we gaan zo zien of hij anabolen gebruikt als hij gaat douchen (insinuerend op een kleine derde been). Dus ik begin hard te lachen en zeg, de enigste met kleine derde beentjes zijn jullie, douchen jullie thuis ook altijd met je onderbroek aan?. Zegt de ene tegen mij: Nee ik wil nu niet douchen want heb men haar net goed! (OMG!!!!11 dacht ik). iig die behaarde turk voelde zich gekrenkt omdat hij zelf ook douchte met onderbroek aan. heb hem gezegd dat hij maar een lieve vriendin moest zoeken die het wel zou begrijpen.

Tot zover lachen met ecto's deel 1.

EN toen werd je wakker met je pik nog in je hand?:rolleyes:
Chronische zelfverheerlijking.......wat een kontverhaal.

Zzzz

:roflol: Waarvoor dient dat ding dan, nu ik 60kg squat is dat wel te doen op je schouders maar kan dat ook als je op 100kg ofzo zit?

Bij ons loopt er 1 rond die squat met 320 kg zonder kussen/handdoek.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 09:40 ----------

OT: Gasten die te veel gewicht erop gooien en slechts halve reps maken met veel gehijg en gekreun.

schrale ecto ventjes die wijze kennis over pl/bb delen, je belerend advies geven en de suggesties van iemand die er in tegenstelling tot hun wél slaagt op regelmatige basis vooruitgang te boeken, negeren.

Jongens die ruim een halfuur staan te zweten om "op te warmen" en zodoende alleen maar tijd en energie verliezen :p

Volgens mij snap je mij niet helemaal. Die gasten konden dat normale kussentje voor om de stang niet vinden. Hebben ze een buikspier matje van de grond gepakt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit om de stang heen gewikkeld en met touw

vastgeknoopt aan de stang.

Problem? srs

En als je de bar goed positioneerd voel je er helemaal niks van.

Volgens mij snap je mij niet helemaal. Die gasten konden dat normale kussentje voor om de stang niet vinden. Hebben ze een buikspier matje van de grond gepakt

Dit om de stang heen gewikkeld en met touw

vastgeknoopt aan de stang.

Problem? srs

En als je de bar goed positioneerd voel je er helemaal niks van.

Wat is jouw probleem? Ik vraag me alleen de waarde van dat normale kussentje af, heb je een beetje teveel op vannacht ???

Terug
Naar boven