MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik las het als volgt. Waarvoor dient dat ding dan? :rofl: (doelend op het matje van de grond gebonden om de stang) ;). Je hoeft niet meteen zo'n mondje op te zetten hoor, siert je niet.

hehe ik had ook gelachen als ik zag dat iemand een buikspiermatje om de stang aan t knopen was :D

Een kurk kan ook wonderen verrichten.

Masterlijke comment! :p

OT: Waar ik om lach: Mensen die op school altijd stoer tegen me doen, terwijl ze óf dik, of schriel zijn, tegen komen in de sportschool. Die kop van hun dan, als ze me zien trainen en vooral wanneer ik aan het deadliften of squatten ben, priceless!

Masterlijke comment! :p

OT: Waar ik om lach: Mensen die op school altijd stoer tegen me doen, terwijl ze óf dik, of schriel zijn, tegen komen in de sportschool. Die kop van hun dan, als ze me zien trainen en vooral wanneer ik aan het deadliften of squatten ben, priceless!

Stats:M 18j 1m70 66kg -
srs?

huh?

Fransie is een karmah**r stefbodybuilder, learn your stuff.

Stats:M 18j 1m70 66kg -
srs?

Ja, heb gewoon moeite met aankomen, kan toch? Ik snap ook niet echt waarom je 't nodig vindt zo'n comment te plaatsen, ik doe m'n best, meer kan ik niet doen. Er lopen op deze wereld ook vast wel kerels rond die om jouw stats zullen lachen

Ja, heb gewoon moeite met aankomen, kan toch? Ik snap ook niet echt waarom je 't nodig vindt zo'n comment te plaatsen, ik doe m'n best, meer kan ik niet doen. Er lopen op deze wereld ook vast wel kerels rond die om jouw stats zullen lachen

Je hebt het over schriele mensen, zo te horen ben jezelf ook niet zo buff:rolleyes:

Overigens moet je niet denken dat ik me gekwetst voel ofso, totaal niet, ik train voor mezelf heb er plezier in en ben redelijk tevreden met het resultaat tot noch toe en dat is voor mij meer dan voldoende

Terug
Naar boven