AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Overlaatst had ik wel een wtf momentje..

Was een gesprek aan het afluisteren tussen 2 beachboys (wel afgetraind-no homo).

x:Je ziet er wel niet goed uit man
y:ja heb ik al vaker hoord vandaag
x:met je mottige kop ook, wat is er dan
y; pff door al die shit die ik neem slaap ik al 3 dagen niet meer..
x: lolled

ik? :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Bicep curls in de smith:)

Bij ons liep vroeger zo een klein surinaams mannetje in de gym, 1.60 niet eens denk ik....rond 50kg. Als ie ging chest dumbbell press doen zoooooo! :eek:
Je hoort opeens zo KEIHARDE gekreun (alsof iemand hele auto aan het bankdrukken is) hele sportschool ging kijken. Dus ik dacht WTF! ik kijk ook ff.....wat zie ik? Die mannetje is bezig met 14 kilo dumbelss + hij heeft een spotter die zijn ellebogen omhoog duwt en hij schreeuwen :roflol:
Ik kon niet meer inhouden en schoot in de lach! :hahaha:

Ja ze maken een eigen versie van:P

Hun uitvoering was wel ****ed up(ellebogen waren naar voren gericht ipv achter zoals bij drag curls)

Decline Bench met 20kilo ofzo, kerel kwam niet meer overeind omdat ie failde en dat ding op z'n chest lag, zag er vrij komisch uit

Mensen die na 3weken 'wreed cutten ...' weer willen bulken en na 2weken bulken weer willen cutten (want onzichtbare abs zijn nog onzichtbaarder). En maar afvragen waarom ze zo traag vooruitgaan ... I lol'd (inside)

de instructeurs die ik uitscheld

Smith is veiliger?

Waar wil je het gewicht naar toe rollen mocht je het gewicht niet meer de lucht in krijgen?

Nooit een smith gezien of wel? Je draait de stang de andere kant op en hij gaat nergens meer heen

Marin, ophouden met een reactie plaatsen waar je hetzelfde mee zegt als ik nog aant typen ben :mad: xd

Nooit een smith gezien of wel? Je draait de stang de andere kant op en hij gaat nergens meer heen

Marin, ophouden met een reactie plaatsen waar je hetzelfde mee zegt als ik nog aant typen ben :mad: xd
Ja maar als je gewicht op je borst hebt liggen en er is niet zo'n pinnetje waar de bar op kan liggen dan heb je er alsnog niks aan.

Ja maar als je gewicht op je borst hebt liggen en er is niet zo'n pinnetje waar de bar op kan liggen dan heb je er alsnog niks aan.

in je eentje ga je zoiezo niet tot max, je weet dat je het niet omhoog kan krijgen als het misgaat. dus doe je rustiger aan en als het niet wilt zet je het gewoon vast

Wat is hier mis mee dan? Nog nooit gedaan maar zie het nut er wel van in.
Die ik zag deed het met VEEL te veel gewicht, was ongeveer 15 jaar/45kg, en heeft dat ding ongeveer een half uur bezet gehouden,terwijl allemaal buffe kerels hem ongeduldig/boos aankeken omdat ze moesten wachten om hun calf raises te kunnen doen.

Long story put short: ik moest toen lachen. :trollface:

Terug
Naar boven