Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Als ik een vadsige dikz*k was die 100 kilo woog, was de comment zeker wel oké...?

Zo'n comment zal men hier nooit OK vinden, omdat er op DBB weinig mensen zijn die kunnen appreciëren wat andere mensen bereikt hebben of waar andere mensen hun best voor doen. Hier op dit forum vind je vooral egotrippers, die je uitlachen wanneer je niet buff bent en die zeggen dat je aan de roids zit en er dus niks voor moet doen als je wel buff bent.

Welcome to DBB

Mensen die me zien deadliften, vervolgens kijken met een blik van ooh dat kan ik ook (190kg).

Wachten tot ik klaar ben om daarna de bar nog geen 1 centimeter van de grond te kunnen trekken.

Bitches dont have no respect.

Van die 17 jarige ectos van 1.85 die dan heel breed rondlopen met zen 4, en dan zo van die mouwloze shirts :D

Zo'n comment zal men hier nooit OK vinden, omdat er op DBB weinig mensen zijn die kunnen appreciëren wat andere mensen bereikt hebben of waar andere mensen hun best voor doen. Hier op dit forum vind je vooral egotrippers, die je uitlachen wanneer je niet buff bent en die zeggen dat je aan de roids zit en er dus niks voor moet doen als je wel buff bent.

Welcome to DBB

Meh. Er zitten wel een paar 'pareltjes' tussen hier op DBB hoor. Minstens een man of 10 die hard trainen, veel weten en niet te beroerd zijn om hun kennis te delen. Daar kom ik voor. En voor jou natuurlijk. Mijn favoriete schandknaapje :D Kusje.

:trollface:

Meh. Er zitten wel een paar 'pareltjes' tussen hier op DBB hoor. Minstens een man of 10 die hard trainen, veel weten en niet te beroerd zijn om hun kennis te delen. Daar kom ik voor. En voor jou natuurlijk. Mijn favoriete schandknaapje :D Kusje.

:trollface:

Ja dat is zeker waar :)
Maar de meerderheid is helaas niet zo.
Kusje terug ofc

Vandaag zo'n dude (was niet heel buff, maar zeker geen 'noob' fysiek) vroeg aan een brede kerel of hij geen terugslag kreeg na hij gestopt was met shakes.

WTF :S

Mensen die na een setje deadlift als een geisha weglopen naar de wc. :)

Mensen die totaal niet, of totaal verkeerd trainen en dan binnen de zone dat ik het kan horen zeggen "lol, hoeveel spuiten zou die kerel per week zetten?"

They mirrin :)

ps: tijd om te stoppen met bulken, of niet? VP is gedaald en massa is omhoog maar uiteindelijk uitgeteld is het nog altijd evenveel vet.... pps: ben echt niet pro in cutten, advies? vorige cut faalde hard. PM me

Haha inderdaad :D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

On topic: Anorexia mensen die cardio doen :D

**** ,echt wel. ik snap die mensen niet. maar blijkbaar is dat een fenomeen die men in veel clubs ziet.

Mensen die uitsloven en de oefening(en) vervolgens zwaar verkeerd uitvoeren

Gasten die in hempies trainen, maar nog geen 60 kilo wegen, gasten die eerst 2 uur gaan sporten, peukje gaan roken en dan weer 2 uur bezig zijn...

Chocomel in mijn bidon doen(don't ask) er wat van drinken en de dop er niet goed op doen.

Na de dumbbell bench press de dumbbells op de grond 'leggen', waarbij mijn bidon door heel de zaal vloog, alles onder de chocomel :D:D:D de spiegels, d dumbbells, de bankjes, persoon naast me(kon er ook wel om lachen gelukkig, echt alles onder de bruine spetters)..

oeps? sindsdien controleer ik tweemaal of ik de dop er goed op heb.

Zo herkenbaar, ik lag hier in een breuk.

Ik lach altijd om m'n scheten when I go heavy. Floepen er wel is wat uit haha.

Ik ga iedere keer weer stuk als ik iemand een zeehondoefening zie doen op de skippybal. :o

Terug
Naar boven