Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Maarja, dan heb ik alsnog liever losse bench waar je het gewicht van je kan afrollen, mocht er iets mis gaan. Je weet maar nooit.

Die ik zag deed het met VEEL te veel gewicht, was ongeveer 15 jaar/45kg, en heeft dat ding ongeveer een half uur bezet gehouden,terwijl allemaal buffe kerels hem ongeduldig/boos aankeken omdat ze moesten wachten om hun calf raises te kunnen doen.

Long story put short: ik moest toen lachen. :trollface:

kijk nu snap ik het ook:)

OT:
Skyblazer die bezig is met cardo,
kan het niet uitleggen, is iets wat je moet zien

Maarja, dan heb ik alsnog liever losse bench waar je het gewicht van je kan afrollen, mocht er iets mis gaan. Je weet maar nooit.
Damn, dat doet me weer aan iets anders denken :D laatst iemand die met de hele boel 1 kant op viel toen er een paar gewichten van de andere kant afrolden

:roflol: haha wtf

Ik denk dat ie invalide is ofzo....want zijn linker been zie je ook niet bewegen, misschien zijn linker kant beetje verlamd, vandaar dat ie one-sided-bench-press doet :D

Ik kan wel lachen om opmerkingen van mensen.

Muziek erbij maakt het af :p

Daarnet heb ik mijn boxershort gescheurd bij het squatten. Dat maakt trouwens meer lawaai dan je zou verwachten. Ik had wel even schrik dat ik mijn trainingshort ook had gescheurd, gelukkig dus niet want ik had niets anders bij en moest met de fiets naar huis. Awkward.

Om die beta ouwe péé, die altijd naar de ruit loopt om te kijken of alpha ouwe péé al aangekomen is.

Echt zielig tafereeltje iedere keer.. Dan palmt beta péé de bench press in vanaf hij toekomt en doet hij der geen **** op tot alpha péé toekomt.. Ook gewichten klaarleggen nzo..
Vandaag wou er iemand aan zen klaargelegde gewichten komen, en hij zo onmiddellijk; ''ja maar hij is er, keb em op de parking zien rijden'' xD

Te triestig voor woorden..

Eeen ecto( beachboy) die me vertelde dat als ik squat onder parallel dat dat de verkeerde techniek is. En dan zijn vrienden erbij haalt van kijk zo hoort het niet. Ik heb hem haar fijn verteld dat hij uit me ogen moest verdwijnen anders gooide ik de bar op zijn k*nus. oh wat was ik chagrijnig van die kerel

Dat is een moedige kerel, een man van 112 kilo en 2 meter HOOG op zijn fouten wijzen en er een beetje mee spotten.
heb je hem niet opgegeten?

Die computerstem is irritant (verder inhoudelijk wel grappig).

Dat er meer mensen aan de bar zitten dan in de zaal aan het trainen zijn.....

Terug
Naar boven