suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je dumbbells? Anders snap ik niet wat je bedoelt nee.Het gaat eigenlijk alleen maar om jongens van mijn leeftijd die ook nog niet zo lang trainen en een oefening met een slechte form uitvoeren, zie het hele probleem niet.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:11 ----------
Je snapt echt wel wat ik bedoel.
dit is een BB-ing forum
dan doe je iets verkeerd, kan juist veel beter isoleren op machines en wat jij bedoelt met minder weerstand heb ik totaal geen last van. gewicht blijft de hele beweging net zo zwaar....bepaalde delen van een beweging zijn nou eenmaal moeilijker....net als dat je bij benchpress met stang/db een bepaald punt hebt wat het zwaarst is en alles wat er onder/boven zit is weer stuk minder zwaar.
Bedoel je dumbbells? Anders snap ik niet wat je bedoelt nee.
Bij preacher curl kan je het ook met machine doen, daarom zei ik "losse stang"Het gaat eigenlijk alleen maar om jongens van mijn leeftijd die ook nog niet zo lang trainen en een oefening met een slechte form uitvoeren, zie het hele probleem niet.
Je snapt echt wel wat ik bedoel.
mij gaat het erom dat je beweert dat machines slecht zijn maar ik nog geen goede onderbouwing heb gelezen
Er zitten hier niet enkel BB-ers
dus schiet niet altijd uitspraken af die niet volgens de bb-regels gaan
voor de rest ga ik wel met je akkoord hoor
Neem bijvoorbeeld fly's of preacher curl met losse stang, dan heb je in de top van de beweging veel minder weerstand dan je het met kabels/machines zou doen (zwaartekracht).
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:12 ----------
Dus als beginner mag je geen adviezen geven? Als ik gister iemand ziet BOR'en met een bovenlijf dat te veel horizontaal staat mag ik niet zeggen dat hij beter meer naar voren moet leunen omdat ik beginner ben? En de expert uithangen is slechts jouw interpretatie, ik probeer mensen te helpen zoals ik zelf ook word en ben geholpen.

Was een te banale stelling, i agree. Maar over het algemeen (en ik doel vooral op schouder en borst machines) zijn losse gewichten beter, zit een heel verhaal achter van hulpspieren enzo.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:23 ----------
Eind november begonnen, natuurlijk aangekloot in het begin als je dat meerekent 5 maanden.
[/B]
Haha, duidelijk mag jij geen adviezen geven. Alleen maar lezen en vragen stellen! BOR: stand rug/handen maakt geen **** uit, zolang je maar een holle rug hebt. ohlawd..
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:23 ----------
Je bent dus nog een beginner, uit ervaring spreek je dus niet maar meer lorre lorre?
oh ik bedoelde vooral dat mijn advies op BB gericht isEr zitten hier niet enkel BB-ersdus schiet niet altijd uitspraken af die niet volgens de bb-regels gaan
voor de rest ga ik wel met je akkoord hoor
![]()
Laatst vertelde iemand een best leuke mop in de sportschool, moest daar wel om lachen.