Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je bij een nieuwe sportschool gaat en voortdurend zitten aan te staren van: wie is die brede gast.
Of wanneer je je sweater uitdoet en dan merkt dat ze niet verwachten dat dat eronder zat.
Gast, je bent 73 kg, of je stats kloppen niet of er lopen extreme ecto's bij jouw. Ben zelf ook niet breed maar toch
ik was eens mijn kuiten aan het pompen op de leg press
http://bikejames.com/wp-content/uploads/glph1100_leg-press.jpg
Geen idee waarom, maar ik had de safety er af gehaald. toen ik klaar was wou ik van het apparaat afstappen, en toen die hele plaat vol met schijven op me af. dikke klap gaf het en de halve gym keek mijn kant op![]()

ik snap het niet... Al dat gewicht hangt toch niet gewoon in de lucht, je stapt toch niet zomaar uit dat ding zonder dat gewicht fatsoenlijk vast te zetten![]()

Sommige zijn misschien genetisch heel breed?
Ik heb brede schouders en huge traps en in een tank top wordt dat nog eens benadrukt.

Sommige zijn misschien genetisch heel breed?
Ik heb brede schouders en huge traps en in een tank top wordt dat nog eens benadrukt.
Wanneer je bij een nieuwe sportschool gaat en voortdurend zitten aan te staren van: wie is die brede gast.
Of wanneer je je sweater uitdoet en dan merkt dat ze niet verwachten dat dat eronder zat.
Of wanneer je na hun binnenkomt en voor hun weg bent. Lol.
En de keer dat ik ineenzak en van de trap zal vallen na een been training
denk je echt dat ze dat denken van iemand die 73 kg weegt?Denk dat ze eerder denken wie die nieuwe mong**l is in de tanktop. No offence.
Je denkt toch niet dat mensen scheel zijn en alleen maar naar je schouders kijken.

Hij was kuiten aan het trainen dus misschien deed hij z'n benen naar beneden ofzo?Ik snap het niet... al dat gewicht hangt toch niet gewoon in de lucht, je stapt toch niet zomaar uit dat ding zonder dat gewicht fatsoenlijk vast te zetten![]()
Iemand jaloers?
Dit is gewoon wat ik heb meegemaakt.
Ook vond ik het grappig toen ze me zagen squaten en deadliften, ik heb nog niemand anders het zien doen daar en er lopen toch wel veel brede gasten rond daar.
Wat je hebt meegemaakt is het volgende.
Je bent nieuw. Je loopt daar rond in tanktop. Iedereen kijkt je vol verbazing aan.
Nu is de vraag, wat denken deze starende mensen?
A) hey Bart, kijk die gozer. Hij is breed swa!!
B) lol wat een idioot is this real life.
beetje vertekend zelfbeed imnius, dat een dunne tak je breed vind wil nog niet zeggen dat je breed bent