MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

2 mannetjes bij mij in de sportschool.

ik zie ze altijd dumbbell benchpress doen met 40KG maar ze laten de dumbbells 15cm zakken en ze maatje tilt t*ring veel.
vorige keer viel die 40KG dumbbell naar binnen vol op ze borst, ik raade hem aan om minder te pakken alles zelf te doen en dieper te laten zaken, vervolgens dagen/weken erna blijft die doorgaan met dezelfde acties.

ze maatje ook, gaat die squaten pakt die vrijwel direct 100+ squat en zakt denk 20cm naar beneden... instructeur (powerlifter) zegt dat hij lichter moet pakken en tot 90graden of dieper moet zakken.. knikt jah en zeg volgende keer ga ik dit proberen nu rond ik dit af.
jahoor dagen/weken erna still the same..

Dat laatste herken, bij mij in de gym had destijds opgewarmd met 60kg SQ. kwamen ventjes achter mij, en net zoals jij zegt 20 cm naar beneden. Ik dacht, ik ga maar zwijgen, had eerder al moeten ingrijpen bij behind the neck press.

die n*ger was bekend met het fenomeen; stelen
dat kon ie ook niet helpen natuurlijk

mezelf in de spiegel:fuu:

Net bij My gym.

Aziaat met Dragonball Z kapsel en literflesje Euroshopper houdbare melk :trollface:

Doet een setje incline bench press (laat de stang niet verder zakken dan zo'n 10cm boven z'n borst).
Doet daarna een setje hanging leg raise, loopt naar de spiegel, trekt z'n shirt omhoog en gaat z'n (onzichtbare) buikspieren staan flexen.

Wtf??

mannetje dat wss al lang trained maar nog skinny as **** is.
Loopt rond alsof hij n beest is en doet veeeel te veeel sets te zwaar en slechte form.
Gast hangt trained elke dag wel uren , maar ben nu al bijna groter dan hem.

Irritant dat er bijna niemand squat/deadlift... anders kon je het met zijn 2en doen... motiverend en op elkaars form letten en lekker progressie maken... weet je nog toen we moeite hadden met 70kg ;)

Gisteren stootte iemand met zijn voorhoofd tegen de barbell na bench pressen, hij keek om zich heen of niemand het zag. Ik zag het in mijn ooghoek en kon er wel om lachen. :P

Gisteren stootte iemand met zijn voorhoofd tegen de barbell na bench pressen, hij keek om zich heen of niemand het zag. Ik zag het in mijn ooghoek en kon er wel om lachen. :P

Haha :D

Ik had ook eens zoiets doms; was klaar met m'n eerste setje lat pulldowns en wilde het gewicht verhogen. Trok de pin eruit zonder de boel vast te houden... bar op m'n hoofd :fuu:

Waren maar twee anderen in de zaal die het volgens mij niet eens doorhadden, maar kon er zelf ook wel om lachen, hehe

Had ik ook gehad. Ging een keer voor die max squats, ging mezelf opfokken, had de bar voor me in mijn handen (bar lag op de rack), mentale voorbereiding, diep in en uitademenen, en toen eronderdoor om in positie te komen voor de unrack.

Bam. Op mijn voorhoofd.

Ik liep dus uit de rack om ff bij te komen. Mensen dachten echt wtf ik mee bezig was, eerst helemaal psychen om vervolgens weer te zitten. :o

Om mezelf omdat ik tijdens de skullcrusher telkens de bar tegen m'n voorhoofd aan tik :-o

Haha, die lompe acties ook allemaal al een keer gehad.

Stang tegen m'n kin aan bij shoulder presses. Flinke klap, en dan maar hopen dat niemand t ziet. :D

Bij m'n vorige sportschool:

groepje van een aantal jongens 15/16 meestal met z'n 5en.
zijn er 2 aan het trainen de rest loopt een beetje mee, beetje praten en tv kijken enzo.
na een uur naar huis gaan en dan zeggen dat ze zijn wezen trainen:P

En bij mezelf de scheve smoel die ik trek tijdens schouders en shrugs haha

Gasten vanmiddag, komen altijd met z'n 2'n/3'n en doen alle oefeningen door elkaar, gaan dan lekker kopje koffie drinken en krantje lezen.. gasten zijn 16 jaar ... :P Beunhazen

Groep van 5 die met cardio begint en dan bij eentje gaan toekijken wat hij doet, rondom hetzelfde apparaat met zijn 5en en maar afwisseling.

kereltje die helpt zijn maat bij de bench press, laatste keer tilt hij de barbell op en plaatst hem terug op de stang, zit zijn hand er tussen.
Ik en een maat van me laaachen:P

Mezelf :D

hebben 3 banken in de sportschool, waarvan 1 een soort dwarsbalk heeft, die gebruiken we nooit, tijd terug was dat de enige die vrij is. Dus ik zet me voeten neer, trek mezelf omhoog aan de stang om mn schouders goed te krijgen, en trek mezelf dan naar achter om te archen, VOL met mn hoofd tegen de dwarsligger aan :o

Mezelf :D

hebben 3 banken in de sportschool, waarvan 1 een soort dwarsbalk heeft, die gebruiken we nooit, tijd terug was dat de enige die vrij is. Dus ik zet me voeten neer, trek mezelf omhoog aan de stang om mn schouders goed te krijgen, en trek mezelf dan naar achter om te archen, VOL met mn hoofd tegen de dwarsligger aan :o

Bart Bart Bart, das niet handig he:D

Wilde even een bar van 60kg naar onderen verplaatsen in squat pos, ene helft viel niet in de houders dus dat ding rolt in mijn nek gvd :fuu:

ik was eens mijn kuiten aan het pompen op de leg press
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen idee waarom, maar ik had de safety er af gehaald. toen ik klaar was wou ik van het apparaat afstappen, en toen die hele plaat vol met schijven op me af. dikke klap gaf het en de halve gym keek mijn kant op :(

das niet zo slim he:(

Terug
Naar boven