MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gast...

Waren allemaal al getrainde gasten, ik weet zelf wel hoe ik eruit zie hoor, train je nooit in tanktop? Doe maar eens, dan lijk je al een stuk breder

Plaats eens een foto zou ik zeggen :p ben wel benieuwd hoe "breed" je kan zijn met bijna hetzelfde gewicht als ik ;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Stam
Het enige waar ik moet mee lachen in de gym zijn gastjes als die Imnius...

Attentionwhorende ecto's die fier rondlopen/poseren en denken dat ze een massamonster zijn gewoon omdat ze een veel te kleine en spannende tanktop aanhebben.
Vaak lopen dit soort gastjes ook rond net alsof ze 2 voetballen onder hun oksels hebben steken :roflol:
Iedereen kijkt naar mij, dus ik zal wel goed bezig zijn lol

Ik ben verre weg van ectomorph lol, heb een jaar geleden 90 kilo gewogen en ben gegaan naar 75kg

Gast...

Waren allemaal al getrainde gasten, ik weet zelf wel hoe ik eruit zie hoor, train je nooit in tanktop? Doe maar eens, dan lijk je al een stuk breder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik wacht op de fotos tot dan lach ik hier juist om, kijk bovenstaande post van ketchup

Zal fotootje maken als ik thuis ben, zit in de trein :)

T is A, 1 gast was komen vragen waar ik eerder had getraind, en sommige hadden me al 1/2x daarvoor gezien, ben daar nu 2 weken bezig

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 15:32 ----------

Je hoeft niet buff te zijn om breed te zijn, gedetailleerde schouders en traps zijn genoeg in topje

Pics or gtfo.

In 4 the pica's :D

ik geloof je wel hoor, 1m76 en 73kg is huge hoor.
Als jij in een tanktop bij mijn sportschool zou trainen zou ik ook staren en denken, t*ring hij is huge!

wat is dat nou voor k*t foto man ecto

duidelijke foto man, thnx!
upload een goede foto man
duckface foto's hebben we niks aan

Mooie onverwachte rel hier.

dat bedoelde hij er niet mee duckface

bluffen + niet kunnen waarmaken

i feel you bro

Terug
Naar boven