Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**got imnius, je ziet er uit als iemand die ik in elkaar zou slaan zeker nu ik wat posts van je heb gelezen

Haha, die lompe acties ook allemaal al een keer gehad.
Stang tegen m'n kin aan bij shoulder presses. Flinke klap, en dan maar hopen dat niemand t ziet.![]()
gedetailleerde schouders en traps zijn genoeg in een topje
Ja maar dat is gewoon voor de toegang he. Het fit worden zelf is gratis.
was vandaag in de gym barbell curls aan het doen, laaste setje.. hoor ik een gast zegge : in een boterham zit 9 gram eiwitten... kon me lag niet in houden.. en toen faalde me setje ook nog omdat ik geen kracht meer kon zetten..
oplossing: in-ear oordopjes, geen last meer van die grappenmakerrij...
.Boterham is 2 sneetjes brood. In 100gram brood zit 9gr eiwitten, 2 sneetjes zullen 70-90gram wegen. Ver zit hij er niet van af.
was vandaag in de gym barbell curls aan het doen, laaste setje.. hoor ik een gast zegge : in een boterham zit 9 gram eiwitten... kon me lag niet in houden.. en toen faalde me setje ook nog omdat ik geen kracht meer kon zetten..
oplossing: in-ear oordopjes, geen last meer van die grappenmakerrij...
Boterham is 2 sneetjes brood. In 100gram brood zit 9gr eiwitten, 2 sneetjes zullen 70-90gram wegen. Ver zit hij er niet van af.
? Wanneer ik het over een boterham heb, bedoel ik 1 sneetje hoor
.