Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

f**got imnius, je ziet er uit als iemand die ik in elkaar zou slaan zeker nu ik wat posts van je heb gelezen

tumblr_m0l4zrRaRB1qj82my.jpg

Ik wil alvast in de fanclub !

we wachten op een foto imius, niet stiekem een andere account aan maken he:)

kon je geen babyfoto ofzo posten? kunnen we het gelijk beoordelen :)

Haha, die lompe acties ook allemaal al een keer gehad.

Stang tegen m'n kin aan bij shoulder presses. Flinke klap, en dan maar hopen dat niemand t ziet. :D

ik was aant squaten, zijn iemand heb je sport broekje niet buitenste binnen om...ik dacht nee.., was zo gefocust dat ik het niet in de gaten had

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al thuis? :roflol:

Waarschijnlijk is het kabeltje van zijn camera zoek :)

waz met deze derail

was vandaag in de gym barbell curls aan het doen, laaste setje.. hoor ik een gast zegge : in een boterham zit 9 gram eiwitten... kon me lag niet in houden.. en toen faalde me setje ook nog omdat ik geen kracht meer kon zetten..

oplossing: in-ear oordopjes, geen last meer van die grappenmakerrij...

lol echt last van waanideen Imnius. Als mensen je aankijken gelijk denken dat ze je breed vinden. Ook hoe ze verbaasd zijn als je je trui uitdoet wat een massa daar onder zit LOL. Ik kijk ook altijd naar iedereen in de gym in mijn rust tussen setjes..

was vandaag in de gym barbell curls aan het doen, laaste setje.. hoor ik een gast zegge : in een boterham zit 9 gram eiwitten... kon me lag niet in houden.. en toen faalde me setje ook nog omdat ik geen kracht meer kon zetten..

Boterham is 2 sneetjes brood. In 100gram brood zit 9gr eiwitten, 2 sneetjes zullen 70-90gram wegen. Ver zit hij er niet van af :).

Goh wat raar zit nu toch echt boterhammen te eten waar 8 gram eiwit per stuk inzit. Misschien gewoon wat meer op je oefening focussen tijdens het trainen?

Terug
Naar boven