Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Er traint ook zo'n jongen met een heel diep v-halsshirt, waar hij dan weer modieus een 2e vhals onder aan heeft die net wat minder diep is. Verolgens traint hij alleen borst en armen.

Dikke kereltjes van 16 die bezig zijn over hoeveel zin ze hebben in een kebab.

Ecto supperdudes die heel stoer rondlopen.

Mensen die teveel gewicht pakken en zo hun oefening niet meer kunnen uitvoeren.

Mensen die een half uur cardio doen en dan pas gaan krachttrainen.

Mensen die zo hard naar zweet stinken dat je ze 3 m verder nog ruikt.

Mensen die heel de tijd naar je zitten te staren en nadat je klaar bent dezelfde oefening gaan doen.

Mensen die tijdens de training zeggen dat ze na de training bier gaan drinken.

om laffe fitness boys die andere fitnessboys gaan helpen terwijl ze er zelf niks van bakken.
Die gesprekken die je dan soms opvangt zijn echt epic.

+1

Man zag mij dumbbells gelijk na het pakken terug leggen omdat ik nog last had van mijn borst en de oefening niet goed kon uitvoeren.
Kwam naar mij toe en zei: heb je spierpijn?
Ik: jazeker, lekker getraind 2 dagen terug.
Hij: Dan heb je veelste hard getraind als je spierpijn hebt, dat is niet goed voor je. Als je spierpijn hebt ,heb je scheurtjes in je spieren en als je dan in de zon loopt krijg je van die scheurtjes te zien op je huid.

..

+1

Man zag mij dumbbells gelijk na het pakken terug leggen omdat ik nog last had van mijn borst en de oefening niet goed kon uitvoeren.
Hij: Dan heb je veelste hard getraind als je spierpijn hebt, dat is niet goed voor je. Als je spierpijn hebt ,heb je scheurtjes in je spieren en als je dan in de zon loopt krijg je van die scheurtjes te zien op je huid.

..

:eek:Say WHUUUT? Dit is te dom voor woorden.

+1

..

sweet jesus, volgens mij schiet je spontaan vol als iemand dat tegen je zegt :D.

Als ik bezig ben met een oefening en mn maat trekt een raar gezicht schiet ik in de lach en is heel mijn oefening naar de zak, maar dat vind ik niet zo erg dan :p

Mensen van 60 kg die breed lopen in underarmour. Te lachwekkend voor woorden. En mensen die in spijkerbroek en muts komen trainen.

Ik kwam vandaag bij de aclo in groningen, (net verhuisd)
moet ik een intake doen om te laten zien dat ik kan fitnessen voormezelf en de apparaten kan gebruiken :o

(ik gebruik geneens apparaten maarja)

kom gewoon bij harimau trainen.

ik bedoel.... aclo is echt ernstig. heb geen aandelen in die tent ofzo, maar het is een logische keuze :)

+1

..

Daar gaat je pimp-hand toch gewoon spontaan van jeuken!

Ik werk bij fit for free... :trollface:
Lach me elke werk/dag weer suf.

Heel veel stoere straatratjes die niet zichzelf durven te zijn bij vrienden maar altijd moeten opscheppen, no matter what!

-Ze zullen altijd het gewicht opvoeren na de ander, ondanks dat ze daardoor een hernia oplopen.
-Dikkertjes die denken dat ze breed zijn.
-Beetje gespierde gastjes die denken dat ze alles beter weten en daarom nooit luisteren naar je. srs je bent niet zo indrukwekkend als dat je zelf vind.
-"als je langzame bewegingen doet train je voor mooie spieren en als je snel traint voor kracht".
-Mythologische trainingsmethodes die ze met elkaar delen;
Mohammed: hey hoe train je de onderkant van je bicep zodat je een dikkere bal krijgt?
Sahid: Dan moet je voorover gebogen staan terwijl je (hij laat een gigantisch slecht uitgevoerde concentrationcurl zien) dit doet, Maar wel alleen de begin van de beweging, dat laatste stuk niet doen want dan train je de hele bicep!
Vervolgens staat de hele sportschool die oefening te doen...
Kan ik ze allemaal gaan uitleggen dat dat in principe niet mogelijk is. :o

waarom werk je bij fit for free?

fit for free, waar een rek voor dumbbells slechts tot 22kg loopt.

:roflol:

Zeg nu zelf, zou jij ingaan op wat een instructeur in fit for free zegt? :p

De naam is ook een beetje misleidend. Fit for free my ass waarschijnlijk betaal je dan nog 45 euro per maand.

Ja maar dat is gewoon voor de toegang he. Het fit worden zelf is gratis.

Ja maar dat is gewoon voor de toegang he. Het fit worden zelf is gratis.
Echt niet, daar moet je nog moeite voor doen ook ;)

Kging gister helemaal stuk. Ik was aan het squaten en er stonden 2 16-18 jarige ecto superdudes een beetje lachwekkend te kijken wat ik aan het doen was(alsof benen trainen voor mong*len is ofzo).
Dus terwijl ik bezig was zag ik in de spiegel dat ze gingen banken. Eerst natuurlijk heel stoer een beetje met borst vooruit rondlopen om vervolgens 30kg(inclusief stang) te gaan banken haha. Te triest voor woorden. En natuurlijk de hele tijd in de spiegel kijken met hun shirt omhoog om hun mega 6pack te zien.

Terug
Naar boven