- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Als je weet dat hij 700€ voor een jaar abbo betaald![]()
Als die gelukkig is
Laat hem toch doen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je weet dat hij 700€ voor een jaar abbo betaald![]()
Laat hem toch doen 
om laffe fitness boys die andere fitnessboys gaan helpen terwijl ze er zelf niks van bakken.
Die gesprekken die je dan soms opvangt zijn echt epic.
+1
Man zag mij dumbbells gelijk na het pakken terug leggen omdat ik nog last had van mijn borst en de oefening niet goed kon uitvoeren.
Kwam naar mij toe en zei: heb je spierpijn?
Ik: jazeker, lekker getraind 2 dagen terug.
Hij: Dan heb je veelste hard getraind als je spierpijn hebt, dat is niet goed voor je. Als je spierpijn hebt ,heb je scheurtjes in je spieren en als je dan in de zon loopt krijg je van die scheurtjes te zien op je huid.
..
Say WHUUUT? Dit is te dom voor woorden.en als je dan in de zon loopt krijg je van die scheurtjes te zien op je huid.
..
+1
Man zag mij dumbbells gelijk na het pakken terug leggen omdat ik nog last had van mijn borst en de oefening niet goed kon uitvoeren.
Hij: Dan heb je veelste hard getraind als je spierpijn hebt, dat is niet goed voor je. Als je spierpijn hebt ,heb je scheurtjes in je spieren en als je dan in de zon loopt krijg je van die scheurtjes te zien op je huid.
..
.Ik kwam vandaag bij de aclo in groningen, (net verhuisd)
moet ik een intake doen om te laten zien dat ik kan fitnessen voormezelf en de apparaten kan gebruiken
(ik gebruik geneens apparaten maarja)

+1
..

Zeg nu zelf, zou jij ingaan op wat een instructeur in fit for free zegt?![]()
Ja maar dat is gewoon voor de toegang he. Het fit worden zelf is gratis.

Echt niet, daar moet je nog moeite voor doen ookJa maar dat is gewoon voor de toegang he. Het fit worden zelf is gratis.