MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Goh wat raar zit nu toch echt boterhammen te eten waar 8 gram eiwit per stuk inzit. Misschien gewoon wat meer op je oefening focussen tijdens het trainen?

Oh geloof me dat doe ik wel:) , dus jij zegt dat 1 boterham 8 gram eiwitten bevat, dus ongeveer 25 gram eiwitten per 100 gram brood? welk brood eet je dan?

Laatst bewerkt:
Oh geloof me dat doe ik wel:) , dus jij zegt dat 1 boterham 8 gram eiwitten bevat, dus ongeveer 25 gram eiwitten per 100 gram brood? welk brood eet je dan?

Van dat koolhydraatarme brood, was niks anders :P t*ring duur, 2 euro voor een half brood. Was wel te vreten trouwens.

Mensen die een shakebeker kopen om water uit te drinken omdat ze te krenterig zijn 1 Euro meer te betalen voor een bidon :)

Ah, vandaar dus, ik dacht dat het om de prijs ging. Ik neem het wel terug dan :D

jezus killy.. Dat je die zooi hier post man :o Dan vraag je toch om bash reacties?

Ik zie 14 jarige kinderen die voor de 1ste x gloves aandoen een betere techniek aan nemen..

jezus killy.. Dat je die zooi hier post man :o Dan vraag je toch om bash reacties?

Ik zie 14 jarige kinderen die voor de 1ste x gloves aandoen een betere techniek aan nemen..

Gast, ik had net echt een killing been training achter de rug :p

11min lunges en daarna nog even de ring in :p

maakt geen **** uit killy, ik had het over je slag coordinatie en dekking.

@ Imnius
:bow: BEEST

Sorry gozer, te grappig voor woorden wat je allemaal verteld!
:laugh:

Ik vind t juist stoer dat hij het gewoon post.
Beetje zelfspot, kan ik wel waarderen
Lache filmpje!

Jullie hebben gelijk heb wel wat domme dingen gezegd en misschien dachten ze dat helemaal niet, maar ik vind van me zelf dat ik gewoon beetje geluk heb met genetische factoren.

Heb inderdaad nieuwe account aangemaakt om dit allemaal te vergeten en met een nieuwe lijn te beginnen, maar keek even terug en dacht ga gewoon foto'tje posten, mijn eigen schuld dat ik zo belachlijk deed zal ik ook maar even doen wat ik zeg...

100_3944.jpg

Krijg de foto niet groter, iemand een tip?
Deze foto is gewoon getrokken rond 12u nu, niet na een training ofzo
Ik vind nog steeds dat ik breed gebouwd ben en geluk heb met men schouders/traps, anderen vinden misschien niet, maarja.

Hoop dat de gemoederen wat gedaald zijn en sorry voor het ongemak dat ik veroorzaakt heb.

Stats zoals ik al eerder heb gezegt paar pagina's terug zijn:
1.76
76kg nu ( na 3en halve week trainen, 2 weken bulk, was eerst 72kg)

En vergeet niet, in tank topjes worden schouders en traps nog wat meer benadrukt zoals ik bedoelde in me allereerste post. lol

Heb hem iets groter gekregen nu
2nvf1h3.jpg

Laatst bewerkt:
Nice

dafuq?

Terug
Naar boven