AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Door je tepels en die horizontale streep op je buik lijkt het net alsof je een gezichtje op je lichaam hebt.

Was van een discussie 2 of 3 paginas terug, waar ik mezelf belachelijk heb gemaakt...

Anyway hier nog een full body pic voor wat beter zicht.

Weet dat men fysiek nog niet veel is, maar ben nog niet zo lang bezig, komt allemaal wel goed, hard trainen, goed eten en blijven volhouden(motivatie vinden) en niet laten afbreken door DBB.com =P(is ook moeilijk soms lol)

x3i89f.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 12:29 ----------

Door je tepels en die horizontale streep op je buik lijkt het net alsof je een gezichtje op je lichaam hebt.

Weet ik was me vroeger ookal opgevallen en heb nogal grote tepels doordat ik veel gewicht heb verloren vroeger:P

Laatst bewerkt:
Was van een discussie 2 of 3 paginas terug, waar ik mezelf belachelijk heb gemaakt...

Weet dat men fysiek nog niet veel is, maar ben nog niet zo lang bezig, komt allemaal wel goed, hard trainen, goed eten en blijven volhouden(motivatie vinden) en niet laten afbreken door DBB.com =P(is ook moeilijk soms lol)

x3i89f.jpg

Weet ik was me vroeger ookal opgevallen :P
wat loop je dan te janken over dat iedereen je breed vind, wss denken ze "wat doet die ecto in die tanktop?"

fototopic maken inplaats van hier?

weer een e-hero minder :roflol:

Valt mee nog veel werk aan, ben aan het bulken tot eind mei, dan even minicutje in juni voor in juli op vakantie te gaan. (Heb slecht moment uitgekozen om beginnen BB'en ivm bulken net voor zomer) En dan na juli terug bulken en beginnen met een krachtschema, op het moment ben ik bezig met massa schema.

Kan je hier volgen op nieuwe account waar ik een logje bijhou.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/get-big-or-stay-home-log-306607/

PS: Als iemand nog kwaad is door men zever van paar paginas terug, liefst hier zeggen en niet op me log doen aub, gewoon hier dan. :p

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 12:36 ----------

fototopic maken inplaats van hier?

Nee was van discussie die op p59 is begonnen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f270/waar-lach-jij-om-sportschool-272188/index59.html

Ze wouden foto's..

reported voor klonen

x3i89f.jpg

Weet ik was me vroeger ookal opgevallen en heb nogal grote tepels doordat ik veel gewicht heb verloren vroeger:P

wat loop je dan te janken over dat iedereen je breed vind, wss denken ze "wat doet die ecto in die tanktop?"

Met die zin bedoelde ik dat ik nog veel vet heb, en dat men spieren nog veel moeten groeien maar dat ik wel breed gebouwdt ben(mesomorph)

En die foto geeft nog niet tegoei weer zoals realiteit.
Ben idd niet superbreed als een ervaren BB'er maar heb wel al veel geluk met men gentische bouw in tegenstelling tot ecto's

Hier nog foto'tje
zyda8g.jpg

Kan me niks schelen dat andere denken dat het niet zo is, 'kwWeet van mezelf hoe ik eruit zie en weet dat er nog veel werk aan is, maar weet ook dat ik met een aantal factoren veel geluk heb en met een aantal iets minder.

Ga jij maar ergens anders zooien kiddo, helemaal niks gezegd van dit ik een hero was ofzo, gewoon dat ik geluk had met me schouders en traps in tegenstelling tot jou als ik je foto's op je log bekijk.

That's all.

Laatste post op dit account anyway.

Laters!

Haters gonna hate.

Laatst bewerkt:
Goeie legs imo. UB is duidelijk nog veel werk aan. Volgens mij is er ook nog serieus veel werk aan je rug. De houding die je aanneemt ziet er ook niet zo gezond uit :p. Kan je soms weinig uit opmaken.

En mesomorph zou ik ook niet durven zeggen, eerder endomorph. Maar dat is zeker geen nadeel, je moet er alleen je voeding op aanpassen. En geluk met je genetische bouw dat zie je pas als je er 10kg droge spiermassa bijhebt en een bf van 8%.

Ach op zich geen slechte basis Imnius. Gewoon op lange termijn denken, 100% je best doen en dan komt het vanzelf goed. Succes ermee.

Een negert op de loopband gisteren met een huge gouden koptelefoon op z'n hoofd..

dafuq?

lol @ mesomorph

inuism pls

Goeie legs imo. UB is duidelijk nog veel werk aan. Volgens mij is er ook nog serieus veel werk aan je rug. De houding die je aanneemt ziet er ook niet zo gezond uit :p. Kan je soms weinig uit opmaken.

En mesomorph zou ik ook niet durven zeggen, eerder endomorph. Maar dat is zeker geen nadeel, je moet er alleen je voeding op aanpassen. En geluk met je genetische bouw dat zie je pas als je er 10kg droge spiermassa bijhebt en een bf van 8%.

- Dit is me main account nadat ik dom was geweest in dit topic en niet meer zag zitten btw-

Ja endomorph en beetje mesomorph denk ik dan, of eerder gans endomorph weet niet. Je zal het wel weten.

Bedankt voor me legs, die zijn al hard gegroeid in 3 weken vind ik met squats(aanrader), vindt echt spijtig dat sommige gyms geen squatrek hebben.

Ja idd, ken nog niet zoveel van houding voor poseren/foto's :p, maar daar later maar eens in verdiepen als ik wat gains heb gemaakt en het de moeite waard is.

Ja er is inderdaad HEEL veel werk aan me rug, als je men log checkt en men foto's allemaal zie je dat men latspread SUCKT lol.
Weet niet hoe het komt, maar ik ga er extra aandacht aanbesteden.

Voedingsschema is in orde, heb al wat gains gemaakt, 4 kilo in 2 weekjes bulken, 3kilo spier denk ik, 0.5kg vocht en 0.5kg vet als ik zo in de spiegel kijk , komt wel goed :p. Maar dat zijn beginnergains, die gaan altijd snel.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 15:45 ----------

Ik ben ecto dus zal nooit zo goed worden als hem, want hij heeft genetische voordelen.

Weet niet, heb wel al een paar van je video's op youtube gezien van jou, en je traint netjes en hard, en je traint ookal lang en bent gemotiveerd en hebt er plezier in. Dat is het belangrijkste. En ik kan niet pushen of heffen wat jij kan op 't moment en ook niet gou denk ik. In augustus ga ik beginnen met een kracht schema.

Anyway, past is past, future is ahead.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 15:45 ----------

Een negert op de loopband gisteren met een huge gouden koptelefoon op z'n hoofd..

dafuq?

Stijl! ;)

Ach op zich geen slechte basis Imnius. Gewoon op lange termijn denken, 100% je best doen en dan komt het vanzelf goed. Succes ermee.
Ja dat bedoelde ik, heb toch geluk met de basis t.o.v. andere, maar heb ookal altijd wel hard/zwaar gewerkt in de bouw.

Laatst bewerkt:
Nav "Wat vind jij irritant in de sportschool?"

Gisteren in de gym ecto tegen ectovriend: "Ja ik train maar 1x per week anders wordt ik meteen zo groot he" :lol:

En even later (echt mega super duper) ecto op de decline bank: "Bij deze oefening draaid alles om techniek!" paktie 65kg, pakt die bar van de rails en die bar pleurt zo omlaag tegen zen borst :D En die vrienden van hem echt serieus van wooo je had hem bijna :D

Ik weet zeker dat er elke dag van deze dingen gebeuren, waar lach jij om (of heb je om gelachen) ?:)

Dat is niet iets om over te lachen. Je moest die gozer gewoon helpen joh!

Poephoofden van mensem die shrugs aan het doen zijn.

Terug
Naar boven