- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door je tepels en die horizontale streep op je buik lijkt het net alsof je een gezichtje op je lichaam hebt.

wat loop je dan te janken over dat iedereen je breed vind, wss denken ze "wat doet die ecto in die tanktop?"Was van een discussie 2 of 3 paginas terug, waar ik mezelf belachelijk heb gemaakt...
Anyway hier nog een full body pic voor wat beter zicht.
Weet dat men fysiek nog niet veel is, maar ben nog niet zo lang bezig, komt allemaal wel goed, hard trainen, goed eten en blijven volhouden(motivatie vinden) en niet laten afbreken door DBB.com =P(is ook moeilijk soms lol)
![]()
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 12:29 ----------
Weet ik was me vroeger ookal opgevallen![]()

Was van een discussie 2 of 3 paginas terug, waar ik mezelf belachelijk heb gemaakt...
Anyway hier nog een full body pic voor wat beter zicht.
Weet dat men fysiek nog niet veel is, maar ben nog niet zo lang bezig, komt allemaal wel goed, hard trainen, goed eten en blijven volhouden(motivatie vinden) en niet laten afbreken door DBB.com =P(is ook moeilijk soms lol)
![]()
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 12:29 ----------
Weet ik was me vroeger ookal opgevallen en heb nogal grote tepels doordat ik veel gewicht heb verloren vroeger![]()
wat loop je dan te janken over dat iedereen je breed vind, wss denken ze "wat doet die ecto in die tanktop?"
. Kan je soms weinig uit opmaken.Een negert op de loopband gisteren met een huge gouden koptelefoon op z'n hoofd..
dafuq?
Een negert op de loopband gisteren met een huge gouden koptelefoon op z'n hoofd..
dafuq?
Goeie legs imo. UB is duidelijk nog veel werk aan. Volgens mij is er ook nog serieus veel werk aan je rug. De houding die je aanneemt ziet er ook niet zo gezond uit. Kan je soms weinig uit opmaken.
En mesomorph zou ik ook niet durven zeggen, eerder endomorph. Maar dat is zeker geen nadeel, je moet er alleen je voeding op aanpassen. En geluk met je genetische bouw dat zie je pas als je er 10kg droge spiermassa bijhebt en een bf van 8%.
, maar daar later maar eens in verdiepen als ik wat gains heb gemaakt en het de moeite waard is.
. Maar dat zijn beginnergains, die gaan altijd snel.Ik ben ecto dus zal nooit zo goed worden als hem, want hij heeft genetische voordelen.
Een negert op de loopband gisteren met een huge gouden koptelefoon op z'n hoofd..
dafuq?

Ja dat bedoelde ik, heb toch geluk met de basis t.o.v. andere, maar heb ookal altijd wel hard/zwaar gewerkt in de bouw.Ach op zich geen slechte basis Imnius. Gewoon op lange termijn denken, 100% je best doen en dan komt het vanzelf goed. Succes ermee.
Nav "Wat vind jij irritant in de sportschool?"
Gisteren in de gym ecto tegen ectovriend: "Ja ik train maar 1x per week anders wordt ik meteen zo groot he"
En even later (echt mega super duper) ecto op de decline bank: "Bij deze oefening draaid alles om techniek!" paktie 65kg, pakt die bar van de rails en die bar pleurt zo omlaag tegen zen borstEn die vrienden van hem echt serieus van wooo je had hem bijna
Ik weet zeker dat er elke dag van deze dingen gebeuren, waar lach jij om (of heb je om gelachen) ?![]()
Dat is niet iets om over te lachen. Je moest die gozer gewoon helpen joh!