Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Als je geen poephoofd krijgt dan doe je 'm niet goed :P

Mensen die biceps/triceps dagen hebben, maar niet eens 100 kg kunnen bankdrukken.

Mensen die biceps/triceps dagen hebben, maar niet eens 100 kg kunnen bankdrukken.

Zever.

Ik ben net een klein maandje bezig en zit nu rond de 85kg bij bankdrukken.
Maar heb ook een arm dag(biceps/triceps/onderarmen) - 5 day split - omdat men armen wat achter lopen.

You can do whatever the **** you wanna do.

Zever.

Maar heb ook een arm dag(biceps/triceps/onderarmen) - 5 day split - omdat men armen wat achter lopen.

:roflol:

Hij had nog zo beloofd om niet te trollen :o

1 rep max is maar 85kg...

voor sets doe ik 3x12x55

vergeet niet dat ik een jaar geleden ookal 5 maandjes gefitnessed heb, alleen toen wist ik nog niks van BB'n af, had geen voedingschema, ben van 90kg naar 75kg gewicht gegaan en in die gym hadden ze geen squatrek ofzo dus focusde vooral op benchen en op het einde toen ik stopte, omwille van dat men trainingmaat verhuisde en mezelf niet meer kon motiveren en begon te werken en het te druk kreeg, zat ik rond 5x60 en 1x80

Als ik ZIN heb zal ik een filmpje posten, maar heb niet echt veel zin om te bewijzen aan gasten die alleen maar negatief zitten te doen i.p.v. mede-BB'er te motiveren.

ik moet altijd lachuh om die macho's bij ons op de sportschool met een superbreed bovenlijf en dan een onderstel met kuitjes zo dik als een vliegenmepper :p

Ik moet altijd wel stiekem lachen als ik anderen slecht advies geef in de gym zodat ze niet sneller gainen dan ik :trollface:

voor sets doe ik 3x12x55

vergeet niet dat ik een jaar geleden ookal 5 maandjes gefitnessed heb, alleen toen wist ik nog niks van BB'n af, had geen voedingschema, ben van 90kg naar 75kg gewicht gegaan en in die gym hadden ze geen squatrek ofzo dus focusde vooral op benchen en op het einde toen ik stopte, omwille van dat men trainingmaat verhuisde en mezelf niet meer kon motiveren en begon te werken en het te druk kreeg, zat ik rond 5x60 en 1x80

Als ik ZIN heb zal ik een filmpje posten, maar heb niet echt veel zin om te bewijzen aan gasten die alleen maar negatief zitten te doen i.p.v. mede-BB'er te motiveren.

rot eens op uit dit topic alsjeblieft... niemand heeft zin je levensverhalen te lezen met 3 alinea's uitleg over je epic bouw brede genen en progressie met gewichtheffen

als je denkt goed advies te hebben, plaats het vooral in andere topics.
Dit topic is voor dingen waar je om lacht in de sportschool.

Zever.

Mensen die claimen dat hun armen achter lopen... "Ja, inderdaad.. voor de rest ben je GIGANTISCH"

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 20:30 ----------

iets wat me irriteert in de gym.. als iemand zijn/haar koter meeneemt, en vervolgens je bijna een moord pleegt doordat je de stang op je borst laat zakken terwijl er een 3 jarige naast het rek staat en stang bijna op zijn kop krijgt.

Laatst bewerkt:
Mensen die claimen dat hun armen achter lopen... "Ja, inderdaad.. voor de rest ben je GIGANTISCH"

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 20:30 ----------

iets wat me irriteert in de gym.. als iemand zijn/haar koter meeneemt, en vervolgens je bijna een moord pleegt doordat je de stang op je borst laat zakken terwijl er een 3 jarige naast het rek staat en stang bijna op zijn kop krijgt.

Idd, bij mijn sportschool is het soms net een creche

Zever.

Laat je de bar volledig tot op je borst gaan? :D Geloof ik nooit

voor sets doe ik 3x12x55

van 90 naar 75?

foktop G

ik moet altijd lachuh om die macho's bij ons op de sportschool met een superbreed bovenlijf en dan een onderstel met kuitjes zo dik als een vliegenmepper :p

Ja ik zie het zelfde bij ons in sportschool, ik vind niet erg dat ze allemaal bij de dumbbells rond hangen dan is squat rack nog vrij :P

Terug
Naar boven