BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Mijn lichaamsgewicht van 90 naar 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf is deze dan... ik zou aan dat kind vragen waar zn papa/mama is, en kneiter hard roidragen op hun.
iets wat me irriteert in de gym.. als iemand zijn/haar koter meeneemt, en vervolgens je bijna een moord pleegt doordat je de stang op je borst laat zakken terwijl er een 3 jarige naast het rek staat en stang bijna op zijn kop krijgt.
Ik lachte me vandaag helemaal dood. Komen er een paar ecto's binnen die chin-ups willen gaan doen. Draagt een van die kerels een zwarte muts, terwijl het daarbinnen echt 25+ graden is. Vraagt een van die vrienden waarom ie in godsnaam die muts op heeft, antwoord ie: 'ja, dat is voor mijn swagg'.
ghetto bazenwat een troep muziek, word er zelf echt schijt ziek van dat die kk muziek overal te horen is.
f**got ecto trainingsmaatje die na een maand weer eens op komt dagen. Als ik dan zwaar aan het squatten ben en daarna uithijgen gaat ie tegen me praten. Ik reageer nauwelijks en ga door. Loopt ie weg en gaat ie in zijn eentje trainen![]()
inderdaad, ik had trouwens ook gewoon oordopjes in..ik haat het als mensen tegen me praten na het squatten
Ja ik zie het zelfde bij ons in sportschool, ik vind niet erg dat ze allemaal bij de dumbbells rond hangen dan is squat rack nog vrij![]()