AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

iets wat me irriteert in de gym.. als iemand zijn/haar koter meeneemt, en vervolgens je bijna een moord pleegt doordat je de stang op je borst laat zakken terwijl er een 3 jarige naast het rek staat en stang bijna op zijn kop krijgt.
Wtf is deze dan... ik zou aan dat kind vragen waar zn papa/mama is, en kneiter hard roidragen op hun.

ik heb ook pure haat aan mensen die zo een teringkoter meenemen en die gym als een speeltuin zien. fl**ker op. rot op naar de speeltuin, ga stoepkrijte op de A10 met je melktanden

Wou net zeggen, is gewoon gevaarlijk een kind van 3 in een sportschool.

Je moet er maar net over struikelen als je een stap achteruit zet om te front squatten en de bar met weigts vol op je face krijgt

Ik lachte me vandaag helemaal dood. Komen er een paar ecto's binnen die chin-ups willen gaan doen. Draagt een van die kerels een zwarte muts, terwijl het daarbinnen echt 25+ graden is. Vraagt een van die vrienden waarom ie in godsnaam die muts op heeft, antwoord ie: 'ja, dat is voor mijn swagg'.

Ik lachte me vandaag helemaal dood. Komen er een paar ecto's binnen die chin-ups willen gaan doen. Draagt een van die kerels een zwarte muts, terwijl het daarbinnen echt 25+ graden is. Vraagt een van die vrienden waarom ie in godsnaam die muts op heeft, antwoord ie: 'ja, dat is voor mijn swagg'.

komt allemaal door die vertiefte muziek van tegenwoordig, wat nergens over gaat. iedereen heeft een aparte swagg of image :roflol: ghetto bazen

Gangster jwz mattie g-loco kiiiiiiiiiiiiiiiing

f**got ecto trainingsmaatje die na een maand weer eens op komt dagen. Als ik dan zwaar aan het squatten ben en daarna uithijgen gaat ie tegen me praten. Ik reageer nauwelijks en ga door. Loopt ie weg en gaat ie in zijn eentje trainen :roflol:

f**got ecto trainingsmaatje die na een maand weer eens op komt dagen. Als ik dan zwaar aan het squatten ben en daarna uithijgen gaat ie tegen me praten. Ik reageer nauwelijks en ga door. Loopt ie weg en gaat ie in zijn eentje trainen :roflol:

ik haat het als mensen tegen me praten na het squatten

Oordoppen bro

Is fokking hetzelfde kagggbe

fosho nuggah, betta play that shit good, make bitches cum, pleezbalievit.

Ik lach altijd in mezelf als ik zo'n kerel (je kent ze wel) zie die dan bicep curls gaat doen met 2 giga dumbbells en keihard met zijn hele lijf mee gaat zwaaien :D vervolgens gaat ie veel te zwaar bankdrukken en maakt ie echt van die mini repjes...

Terug
Naar boven