AnverzMuscle
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen met imaginary-lats-syndrome, lijkt wel een epidemie tegenwoordig...
Ik lach altijd in mezelf als ik zo'n kerel (je kent ze wel) zie die dan bicep curls gaat doen met 2 giga dumbbells en keihard met zijn hele lijf mee gaat zwaaienvervolgens gaat ie veel te zwaar bankdrukken en maakt ie echt van die mini repjes...

Men lats zijn echt bijna niet bestaand,dus heb er geen last van, ben er nu op aan het focussen, want me rug is het minst ontwikkelde gedeelte van me lichaam vind ik persoonlijk
kerel niemand boeit jou fysiek als het nog niet duidelijk was, stop met dit+andere topics te hijacken
Rot toch op man wat zit je altijd te zagen, ik deel gewoon mee aan de discussie.
rot eens op uit dit topic alsjeblieft... niemand heeft zin je levensverhalen te lezen met 3 alinea's uitleg over je epic bouw brede genen en progressie met gewichtheffen
als je denkt goed advies te hebben, plaats het vooral in andere topics.
Dit topic is voor dingen waar je om lacht in de sportschool.
niet zozeer deze post hoor maar het loopt gewoon de spuigaten uit, mensen vraagden enkel om pics omdat je de e-hero uithing, wat ze kregen was je levensverhaal en een excuus waarom je alsnog breed gebouwt zou zijn

gaat ie ineens op de seated row zitten en lopen trekken
daarna gaat ie naar de dumbbells en pakt ie 3 en 2 kg. Zegt zo'n buffe gast " hey je hebt twee verschillende dumbbells, geef die van 3 maar pak deze van 2. This shit realy happend!!!!
Ik zat zo mijn dumbbellcurls te doen. Ik doe dat tegenover de spiegel i.v.m. mijn form in de gaten houden. Ik zie in de weerspiegeling een kind van 5 in de gymgaat ie ineens op de seated row zitten en lopen trekken
daarna gaat ie naar de dumbbells en pakt ie 3 en 2 kg. Zegt zo'n buffe gast " hey je hebt twee verschillende dumbbells, geef die van 3 maar pak deze van 2.
Ik dacht shit "realy happening?" Wat vinden jullie hier van? iedereen ging er opzicht relaxed mee om. En de vader die hielp hem af en toen. Maar srs wtf??
hij curled nu al meer dan jou mesutMen lats zijn echt bijna niet bestaand,dus heb er geen last van, ben er nu op aan het focussen, want me rug is het minst ontwikkelde gedeelte van me lichaam vind ik persoonlijk

niks mis mee? als ie oefeningen lichtjes uitvoert met goeie form is het alleen maar een goeie stimulatie voor dat kind.
future olympiahij curled nu al meer dan jou mesut

Dan help je die jongen toch even?Hahaha jaa jong geleerd is oud gedaan is het eerste wat er door mijn hoofd ging toen ik het zag. Alleen jammer genoeg was zijn form zo fcked up![]()
Haha wat een sukkel, pakt ie de verkeerde dumbbells!This shit realy happend!!!!
Ik zat zo mijn dumbbellcurls te doen. Ik doe dat tegenover de spiegel i.v.m. mijn form in de gaten houden. Ik zie in de weerspiegeling een kind van 5 in de gymgaat ie ineens op de seated row zitten en lopen trekken
daarna gaat ie naar de dumbbells en pakt ie 3 en 2 kg. Zegt zo'n buffe gast " hey je hebt twee verschillende dumbbells, geef die van 3 maar pak deze van 2.
Ik dacht shit "realy happening?" Wat vinden jullie hier van? iedereen ging er opzicht relaxed mee om. En de vader die hielp hem af en toen. Maar srs wtf??