AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Moet ineens denken aan een jaartje terug ofzo, toen zag ik iemand verkeerd om op een lat pull down zitten...:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders haalt hij me in:eek:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 21:40 ----------

Nee van een Turkse meneer.

hehe.... hoe kinderachtig het ook is je blijft je vergelijken met anderen, spieken wat de ander voor gewichten pakt etc :D

is bij ons ook weleens hoor, kinderen van mensen die komen trainen zijn ook weleens aan het spelen met baby gewichtjes (1,2,4 kg etc) of ze hangen aan de lat pulleys. hun vader nadoen.

kan opzich geen kwaad zolang er op gelet word toch :P

Moet ineens denken aan een jaartje terug ofzo, toen zag ik iemand verkeerd om op een lat pull down zitten...:roflol:

is normaal, zodat je je benen niet kan klemmen en kan focusen op spiercontractie.

als ze dat per ongeluk deden is het een ander verhaal natuurlijk :)

:)

Laatst bewerkt:
Toen ik bicep curl met zo een bar op kabel wilde doen , dacht dat er een tamelijk gewicht opzat, ton ik die bar tegen men kin knalde bleek dat deze heel licht stond :p
Ik had lol en de mensen rond om me ook :D

Toen ik bicep curl met zo een bar op kabel wilde doen , dacht dat er een tamelijk gewicht opzat, ton ik die bar tegen men kin knalde bleek dat deze heel licht stond :p
Ik had lol en de mensen rond om me ook :D

Lol dit had ik bij het derde setje de eerste keer dat ik deze oefening probeerde, was de juiste houding aant zoeken, maar was al kei vermoeid en bij 8ste rep tegen me kop en fk it, setje niet afgemaakt :p

Lol dit had ik bij het derde setje de eerste keer dat ik deze oefening probeerde, was de juiste houding aant zoeken, maar was al kei vermoeid en bij 8ste rep tegen me kop en fk it, setje niet afgemaakt :p

Hahaha komt hard aan hé ! vandaag nog was kabelcrunches aant doen kwam recht en pal met me kop tegen de hoek van de roman chair , keek ff rond niemand die me had gespot Lucky me !!

Hahaha komt hard aan hé ! vandaag nog was kabelcrunches aant doen kwam recht en pal met me kop tegen de hoek van de roman chair , keek ff rond niemand die me had gespot Lucky me !!

Lol, allemaal beginner foutjes, is normaal als je nieuwe oefeningen probeert

Just don't care and keep going

Keek ie ook bad ass toen ie klaar was? zoekend naar starende blikken van omstanders? das ook altijd epic
dat weet ik niet, ik was sneller klaar dan hij omdat ie heel veel setjes aanhet doen was voor zijn biceps:rolleyes: heb ik wel bij gastjes gezien hoor:D

Laatst 2 jongens waren aan het lachen om een ander die een Bodybuild shirt aan had,
Maar stiekem deden ze wel zijn oefeningen na.

ja idd :D gister zag ik een kerel die echt alleen maar dumbbell curls deed en heel stoer in de spiegel ging staan kijken... hij ging ook vlak nadat hij zijn dumbbells had gepakt bij het rek 3 reps doen en hij liep daarna snel even ergens anders heen om zijn set af te maken LOL

Ik kijk meestal ook heel stoer in de spiegel, geniet mateloos van elk beetje progressie die ik maak :)

This shit realy happend!!!!

Ik zat zo mijn dumbbellcurls te doen. Ik doe dat tegenover de spiegel i.v.m. mijn form in de gaten houden. Ik zie in de weerspiegeling een kind van 5 in de gym??????:eek::eek: gaat ie ineens op de seated row zitten en lopen trekken:eek: daarna gaat ie naar de dumbbells en pakt ie 3 en 2 kg. Zegt zo'n buffe gast " hey je hebt twee verschillende dumbbells, geef die van 3 maar pak deze van 2.

Ik dacht shit "realy happening?" Wat vinden jullie hier van? iedereen ging er opzicht relaxed mee om. En de vader die hielp hem af en toen. Maar srs wtf??

Ik vind het wel cool,
Jong geleerd= oud gedaan :)

gasten die ****ing snel op de crosstrainer gaan. Ziet er zo dom uit.

gasten die uberhaupt op de crosstrainer gaan.. ga dan hardlopen ofzo :(

Terug
Naar boven