AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

gasten die ****ing snel op de crosstrainer gaan. Ziet er zo dom uit.

is 1 kerel bij mij in de gym die doet volgens mij HIT ofso, het ene moment fiets die heel rustig en dan opeens gaat die als een bezetene fietsen. dus srs helemaal van links naar rechts met ze kop, zweet druipt er van af en z'n mond staat al open om te hijgen. Moet er altijd wel stiekem om lachen, maar wel diep respect voor die kerel dat hij dat tempo volhoudt (hij zit in de 50+ denk)

Maar niet heel even, echt minutenlang gaat die als een bezetene door

En vooral omdat het binnen is... heb het ook weleens gedaan om het uit te proberen maar ik ga veel liever hardlopen in de polder, helemaal lekker als het een beetje koud is. Niet op asfalt maar op een grasstrook tussen 2 slootjes in :)

Ik ga normaal nooit in de avond, maar het kon deze keer niet anders. Heb wel gemerkt dat het zomerseizoen is begonnen. 15 ecto's met zwembroeken en tanktops aan rond de 70kg.
Dan kijk je een keer naar wat iedereen staat te doen, zie je dat 2 van die 15 wat doen, en de rest maar een beetje rond loopt en praat. Het zou irritant zijn als ze hele tijd bij het squat rack stonden. Gelukkig kunnen ze alleen maar een beetje benchen/curlen, ik zal ook geen moeite doen om ze wat bij te brengen, maar ik kan er wel om lachen.:D

Toen ik aankwam stonden ze er allemaal, en toen ik wegging stonden ze er ook nog allemaal, waar zijn hun toch mee bezig? :P

Edit:
En om mezelf natuurlijk!

Paar weken geleden dus front raises aan het doen(volgens mij), bleek ik 10 en 12kg dumbbells te hebben. Fail.
Ook was ik een keer aan het BPen zonder spotter, en had er voor mezelf aardig gewicht op. Ik was bij mn laatste rep dus denk ik zet hem er weer op. Ging beetje traag omhoog en had de rechterkant er al op gezet maar zat nog met de linkerkant moeilijk te doen. Komt er meteen zo'n grote gast aanrennen, kon ik m er nog net opzetten voordat hij er was.
Humiliation avoided.:o

Laatst bewerkt:
iemand die bijna omvalt als hij een stang uit het squatrek wil pakken die veel te hoog voor hem licht

ligt

zij toch mee bezig

Van die mensen die alles veel te zwaar pakken, 1 setje doen van 3 reps, naar het volgende toestel lopen, weer hetzelfde doen en zo maar door, en na 15min weer naar huis gaan.

Overigens heeft iedereen hier een zieke haat aan ecto's. Vind ik lullig want ben er zelf ook eentje, maar je moet ergens beginnen toch? XD

Als ik zo terug denk heb ik ook wel wat faal momenten gehad, een keer was ik aan het deadliften en liet ik bij de 2de rep een immens harde knetter, ik had zelf oortjes in dus hoorde het niet, maar de rest zal het wel gehoord hebben, meteen gestopt haha.

Laatst bewerkt:
Overigens ik snuffel hier pas net rond maar heb nu al een hekel aan die bjorn, wat een posts.. Ik zit hier gewoon te lachen... trololol

(Sorry voor dubbelpost, ben gewend dat je je post niet kan bewerken..)

Overigens ik snuffel hier pas net rond maar heb nu al een hekel aan die bjorn, wat een posts.. Ik zit hier gewoon te lachen... trololol

(Sorry voor dubbelpost, ben gewend dat je je post niet kan bewerken..)

Dit is niet de sectie voor kleuters en meelopers.

OT: gast die telkens een setje bicep curls deed tussen elke verschillende oefening van andere spiergroepen

Dit is niet de sectie voor kleuters en meelopers.

OT: gast die telkens een setje bicep curls deed tussen elke verschillende oefening van andere spiergroepen

je traint zeker niet toevallig in Heerenveen?
want daar hebben we ook 1 die dat doet, gaat eerst even soort van benchen, dan biceps doen, dan pakt hij schouders, weer bicep, rug en weer bicep ..

je traint zeker niet toevallig in Heerenveen?
want daar hebben we ook 1 die dat doet, gaat eerst even soort van benchen, dan biceps doen, dan pakt hij schouders, weer bicep, rug en weer bicep ..

Nee, ver weg in België, dat heb je wel meer, rug bicep gaat nog wel, maar deadlifteb en curls door elkaar is best gevaarlijk

Bij het stadion daar in de buurt. Ja daar hoor ik ook wel goede dingen over. :)
Helaas te ver voor mij.. Openbaar vervoer zuigt nogal. :(

valt wel mee, ik kom uit Wolvega (15 km verder) en ik ga ook altijd met de trein, daarna loop ik erheen, ongv 10 minuutjes lopen

Overigens heeft iedereen hier een zieke haat aan ecto's. Vind ik lullig want ben er zelf ook eentje, maar je moet ergens beginnen toch? XD

mensen hier haten Ecto's niet.
Mensen hier hebben geen respect voor ectos die aankloten en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar tegelijkertijd doen alsof ze de man zijn en alles (beter) weten.

Ectos die squatten/deadliften/bankdrukken/bent over rowen en fatsoenlijk schema's gebruiken en goede progressie boeken worden érg hoog aangeprezen hier.

Net zoals obesitas personen in de gym respect krijgen, terwijl menig persoon denkt dat ze uitgelachen worden.

zag vandaag een gast in de gym (niet in de kleedkamer) in ballenknijper onderbroek geirriteerd naar mij kijken omdat ik hem aanstaarde en hardop moest lachen

Vorige week:
gesprek met een.. 19 jarige mooiboy, een ecto met een buikje en wat zwembandjes..

mooiboy: Hoe lang train jij al man?
ik : Uhh, jaartje of 2? Jij?
mooiboy: Ja ik vanaf mijn 12e al man, 6-7 keer per week, 3 uur altijd.
ik : zo ik moet echt nodig pissen.

einde gesprek.

:mad:
Ik haal anders betere cijfers :mad:

Terug
Naar boven