XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dit is niet de sectie voor kleuters en meelopers
De enige kleuter die ik zie hier ben jij die niet kan stoppen over jezelf te praten, en ja dan moet het maar zo he. En een meeloper ben ik niet hoor, heb gewoon m`n eigen mening, en die is ook gewoon zoals beschreven staat.

Leuk je te leren kennen :D

mensen hier haten Ecto's niet.
Mensen hier hebben geen respect voor ectos die aankloten en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar tegelijkertijd doen alsof ze de man zijn en alles (beter) weten.

Ectos die squatten/deadliften/bankdrukken/bent over rowen en fatsoenlijk schema's gebruiken en goede progressie boeken worden érg hoog aangeprezen hier.
Dan zit ik denk ik (hopelijk) wel goed, doe namelijk al die oefeningen en heb me vrij goed ingelezen haha.

Maar ik ken het wel, je hebt ze bij ons ook.

Net zoals obesitas personen in de gym respect krijgen, terwijl menig persoon denkt dat ze uitgelachen worden.
Ja ik vind het meestal wel knap dat die mensen de stap durven te zetten, maar dan moeten ze er wel voor gaan en niet zoals sommigen na 10 minuten al kappen.

Overigens ik snuffel hier pas net rond maar heb nu al een hekel aan die bjorn, wat een posts.. Ik zit hier gewoon te lachen... trololol

(Sorry voor dubbelpost, ben gewend dat je je post niet kan bewerken..)

je bent niet de enige :):):):)

echt een faalhaas die erin slaagt in ieder topic (off topic) over zichzelf weet te posten

Haha echt n goede topic dit, kan er wel om lachen. :D

Verder lach ik niet om zoveel in de sportschool, denk dat ik diegene ben die uitgelachen word :o.

Heb wel n hekel aan die patserige kleine kindjes...

Ga ergens anders een clubje oprichten :) en jullie zijn hele tijd off topic bezig.

OT: Vandaag voor de 2e keer een poging gewaacht bij BOR overhand grip, vorige keer underhand, maar deed het toen totaal verkeerd i.v.m. houding, deze keer dan overhand grip en ging al iets beter, maar zag zelf dat het nog niet correct was en moest en wel mee lachen, nog maar een keertje een filmje bestuderen dan...
Derde keer goede keer?

Ga ergens anders een clubje oprichten :) en jullie zijn hele tijd off topic bezig.

OT: Vandaag voor de 2e keer een poging gewaacht bij BOR overhand grip, vorige keer underhand, maar deed het toen totaal verkeerd i.v.m. houding, deze keer dan overhand grip en ging al iets beter, maar zag zelf dat het nog niet correct was en moest en wel mee lachen, nog maar een keertje een filmje bestuderen dan...
Derde keer goede keer?

HAHAHAHAHAHAHHA, "Originele naam" je hebt hem echt in 1 zin omschreven xD.

Het is dat je zegt dat je er zelf om moet lachen maar verder vind ik het niet bepaald grappig.... :)

Doe hem ook onderhand, bovenhands krijg ik mn ellebogen niet normaal langs mn lichaam..

Effetjes hoor, maar wtf is er moeilijk aan BOR.

Derde keer goede keer?

Je bent wel een waaghals. :o

Misschien in die filmen lifts topic posten.

Beginners die met gewichten van niks bezig zijn en dan 'Lightweight Bèbbè!' tegen mekaar roepen...

ze liegen in iedergeval niet dan :)

Wanneer ik echt ga lachen: Als ik een gym tegen kom waar alle dumbbells en schijven van 25kg+ roze zijn :D

Bij ons is de wc deur donkerroze, kan ik me echt aan ergeren. Srs.

Wij hebben zo'n gast die als hij schouders traint dan pakt hij 20 kg dumbbells, wipt ze omhoog, en laat ze met een giga snelheid weer zakken.
'T is een dikke ecto die dat soort oefeningen doet vlak voor de spiegel en dan naar zichzelf kijkt van "Hmm yeah, even wat dikke gains maken, lekkerding."

Entertainment voor de hele sportschool als hij traint :roflol:

pure zelfmoord dat filmpje ^

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 11:22 ----------

ôja en ik lach om mensen die zoals hierboven facking veel gewicht pakken maar de techniek dramatisch uitvoeren.. kan je serieus net zo goed thuisblijven

Van die mensen die alles veel te zwaar pakken, 1 setje doen van 3 reps, naar het volgende toestel lopen, weer hetzelfde doen en zo maar door, en na 15min weer naar huis gaan.

:roflol: Dit doe ik ook zo nu en dan. Weinig setjes, weinig reps, klote zware gewichten en na een kwartiertje naar huis. Als je me tegenkomt, lach dan maar in mijn gezicht ;)

en dan ook nog '****' aan t einde, alsof hij dat gewicht kan handlen :roflol:
wat een r*tard

Als ie niet door z'n benen zou gaan zou ik denken dat ie goodmornings aan het doen is, maar zo slecht heb ik nog nooit iemand zien squatten... wil die kerel wel eens over 10 jaar zien rondlopen :p lekker krom

als ie zo doorgaat loopt ie echt niet meer over 10 jaar

Terug
Naar boven