TomTomTomTom
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 ecto's op een rijtje die 10 kilo staan te curlen, alles verkeerd doen, en daarna weer stoer in hun Nickelson vuilniszak met kat in de nek en petje op standje-ik-ben-debiel en stoer weglopen...

3 ecto's op een rijtje die 10 kilo staan te curlen, alles verkeerd doen, en daarna weer stoer in hun Nickelson vuilniszak met kat in de nek en petje op standje-ik-ben-debiel en stoer weglopen...

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 12:06 ----------
Had dinsdag waren een dikke turk en een record houder ecto aan het cable curlen met 5 kilo, Hun rom bestond uit 10 graden met 10 herhalingen binnen 3 seconden.
Hebben ze 4 setjes mee gemaakt en gingen toen beetje naar elkaar flexen.
Daarna gingen ze cardio doen (ook de ecto) en waren ze aan het bespreken hoe goed het wel niet ging.
Als ze aankomende dinsdag er weer zijn ga ik het filmen.

Doet een aantal reps met trillende armen, vervolgens gaat hij denk ik zo'n 4-5min pingen, vervolgens weer een paar setjes afbouwen. Daarna doet hij alleen nog wat declined crunches, tussen de setjes door weer pingen, en vervolgens na 30min naar huis
. ik had geen pussyapd op de stang
een nieuwe instructeur leert mensen bij ons nu ook squatten in het squat rek. voorheen werd het alleen in de smith machine uitgelegd.
die squats slaan echt op niets. zijn belangrijke punten
- pussypad verplicht
- niet verder dan 45 graden zakken
laatst was ik aan het squatten en waren er mensen die van hem uitleg hadden en wouden mij gaan verbeteren. ik had geen pussyapd op de stang
de instructeur zelf begint niet tegen mij omdat ik hem altijd negeer en daardoor denk hij dat ik een pool ben![]()
Zag gisteren de 3e persoon ooit squatten in mijn gym... wel quarter squats met niet zo'n hoog gewicht maar dan nogErvaren squatters, Y U no there
2 oma's die 1 leg oefening deden, erna een half uur gingen praten en dan vertrokken ze maar weer![]()
Zag gisteren de 3e persoon ooit squatten in mijn gym... wel quarter squats met niet zo'n hoog gewicht maar dan nogErvaren squatters, Y U no there
Heb ik dus ook, maar dat is juist goed! Nu is die ruimte er voor jou.