MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

3 ecto's op een rijtje die 10 kilo staan te curlen, alles verkeerd doen, en daarna weer stoer in hun Nickelson vuilniszak met kat in de nek en petje op standje-ik-ben-debiel en stoer weglopen...

3 ecto's op een rijtje die 10 kilo staan te curlen, alles verkeerd doen, en daarna weer stoer in hun Nickelson vuilniszak met kat in de nek en petje op standje-ik-ben-debiel en stoer weglopen...

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 12:06 ----------

Had dinsdag waren een dikke turk en een record houder ecto aan het cable curlen met 5 kilo, Hun rom bestond uit 10 graden met 10 herhalingen binnen 3 seconden.
Hebben ze 4 setjes mee gemaakt en gingen toen beetje naar elkaar flexen.
Daarna gingen ze cardio doen (ook de ecto) en waren ze aan het bespreken hoe goed het wel niet ging.

Als ze aankomende dinsdag er weer zijn ga ik het filmen.

Was net de loopbanden aan het schoonmaken.
Ik zet altijd de emmer op de band zodat ik niet zo ver hoef te bukken en dan met een doekje alles af nemen.

Alleen raakt ik per ongeluk de startknop aan en vloeg de emmer door de gym :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 12:06 ----------

Had dinsdag waren een dikke turk en een record houder ecto aan het cable curlen met 5 kilo, Hun rom bestond uit 10 graden met 10 herhalingen binnen 3 seconden.
Hebben ze 4 setjes mee gemaakt en gingen toen beetje naar elkaar flexen.
Daarna gingen ze cardio doen (ook de ecto) en waren ze aan het bespreken hoe goed het wel niet ging.

Als ze aankomende dinsdag er weer zijn ga ik het filmen.

Dat zie ik ook vaak voorbij komen bij mij in de gym.. Evenals zelfde soort figuren met een muts op, Justin Bieber look, trainingsbroek die onder hun kont hangt.

Bij mij staan de twee flat bench press tegenover elkaar, met de spot zijdes richting elkaar. (krap een meter tussen). Is zo'n groepje van 3 ecto's bezig op eentje, gaat de 'spotter' op de barbell van de andere bench zitten ???

Ook komt er hier af en toe een ecto n*ger trainen (is volgens mij 'model' voor Freshtcotton, kleding etc). Komt binnen lopen, gaat gelijk bankdrukken met 100kg (met zo'n dunne barbell van 10kg), hij denkt waarschijnlijk dat het 120kg is :D Doet een aantal reps met trillende armen, vervolgens gaat hij denk ik zo'n 4-5min pingen, vervolgens weer een paar setjes afbouwen. Daarna doet hij alleen nog wat declined crunches, tussen de setjes door weer pingen, en vervolgens na 30min naar huis

Zag gisteren de 3e persoon ooit squatten in mijn gym... wel quarter squats met niet zo'n hoog gewicht maar dan nog :D Ervaren squatters, Y U no there

een nieuwe instructeur leert mensen bij ons nu ook squatten in het squat rek. voorheen werd het alleen in de smith machine uitgelegd.

die squats slaan echt op niets. zijn belangrijke punten
- pussypad verplicht
- niet verder dan 45 graden zakken

laatst was ik aan het squatten en waren er mensen die van hem uitleg hadden en wouden mij gaan verbeteren:(. ik had geen pussyapd op de stang

de instructeur zelf begint niet tegen mij omdat ik hem altijd negeer en daardoor denk hij dat ik een pool ben:D

een nieuwe instructeur leert mensen bij ons nu ook squatten in het squat rek. voorheen werd het alleen in de smith machine uitgelegd.

die squats slaan echt op niets. zijn belangrijke punten
- pussypad verplicht
- niet verder dan 45 graden zakken

laatst was ik aan het squatten en waren er mensen die van hem uitleg hadden en wouden mij gaan verbeteren:(. ik had geen pussyapd op de stang

de instructeur zelf begint niet tegen mij omdat ik hem altijd negeer en daardoor denk hij dat ik een pool ben:D

je instructeur heeft instructies nodig, opnieuw opvoeden die handel

Marsmannetjes

sinds wanneer wonen er marsmannetjes in Marokko?

OT: zag vandaag een chick side bends doen alsof er elk moment een hernia kon ontstaan..na even gelachen te hebben wel attent geholpen :)

ik zag deze week 2 vrouwen die hun sleuteltje aan hun topje hangen waar hun tepel zit. en ze zaten dan ook nog elkaars haar te doen op een krachtoefening..

Van die mensen die elkaar ****ing veel helpen met liften bij echt elke oefening en elke rep.

Wanneer beginnende, hard trainende newbies altijd mirin' kijken als ik zware oefeningen doe waarbij m'n spieren heel aangespannen zijn en ik doorheb dat ze kijken. Als zij dan klaar zijn met hun eigen set steek ik dan even een duimpje op, dan zie je die glimlach tevoorschijn komen en beuken de volgende oefening nog harder door.

Motivating others, that makes me smile.

Q

Ik ga denk ik een schema bijhouden van prominenten jongens. Ik heb het idee dat sommige werkelijk elke dag borst trainen... tijd om maar eens te gaan documenteren.

2 oma's die 1 leg oefening deden, erna een half uur gingen praten en dan vertrokken ze maar weer :D

Terug
Naar boven