Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vroeg iemand te letten of ik onder par squatte

"ja goed maar ik zou niet onder par gaan" waarom dan? "sloopt je knieen" echt waar? zal nog eens kijken ja... maar moet weer verder trainen bedankt man

:o

Ja snap ik... maargoed hij zat op de leg curl maar squatten zelf deed hij niet :p

Vroeg iemand te letten of ik onder par squatte

"ja goed maar ik zou niet onder par gaan" waarom dan? "sloopt je knieen" echt waar? zal nog eens kijken ja... maar moet weer verder trainen bedankt man

:o
gewoon fullsquaten. dan weet je dat je altijd onder par zit

3 magere knulletjes in de sportschool.. Zogenaamde "jumpin' Jack's".. Losergewichtjes van 2 of 3 kilo en dan gaan ze voor de spiegel in het kt hoekje op een step staan springen...........
Je zou het moeten zien!!

Wedden dat ze thuis in de blote body voor de spiegel staan en zich afvragen ??? " waarom word ik niet gespierd?! "

3 magere knulletjes in de sportschool.. Zogenaamde "jumpin' Jack's".. Losergewichtjes van 2 of 3 kilo en dan gaan ze voor de spiegel in het kt hoekje op een step staan springen...........
Je zou het moeten zien!!

Wedden dat ze thuis in de blote body voor de spiegel staan en zich afvragen ??? " waarom word ik niet gespierd?! "

whahahahahaha niacceeeeeee

Sluiters in de smith machine :D

Mijn maten die voor het eerst op een decline bankje gaan liggen en niet meer boven geraken en er gewoon afschuiven/rollen :D hilarisch...

daarna zegt een oude kerel: ja de lachspieren worden hier goed getraind zie ik :D

Ecto's die staande bicep curls met dumbbells aan het doen zijn en niet weten dat ze alleen maar hun rug en schouders gebruiken om die 18kg dumbbells omhoog te krijgen. Ik krijg altijd een glimlach op mijn gezicht als ik dat zie. Ik ga niet eens de moeite nemen om ze te verbeteren.

Waarschijnlijk vinden hun het grappig dat ik m'n benen train. Want getrainde benen zijn natuurlijk lelijk.:eek:

Nee maar serieus, stel dat je 1 kant niet meer omhoog krijgt, dan heb je toch mooi die sluiters dat je gewichten er niet van af glijden.

:D

2 kerels van een jaar of 30 die binnen kwamen, op de buikspiermatjes gingen liggen en daar niet overdreven een minuut of 25 gingen liggen kletsen met af en toe een sit-up. ****ing irritant stemmetje hadden ze allebei ook. Tegen de tijd dat ze daar vanaf kwamen had ik al de helft van m'n oefeningen gehad. Toen dacht ik: nou dan zullen ze nu toch wel beginnen. Gingen ze op slakkentempo op de loopband staan. Toen ik wegging liepen ze daar nog op 2 km/uur.

En daarna waarschijnlijk tegen elkaar zeggen dat ze weer goed gesport hebben :)

Dit was vorige week zaterdag trouwens, afgelopen zaterdag waren ze er ook weer maar toen ging ik gelukkig al weg toen ze de kleedkamer binnenkwamen.

ik heb zo men vermoedens :D

2 kerels van een jaar of 30 die binnen kwamen, op de buikspiermatjes gingen liggen en daar niet overdreven een minuut of 25 gingen liggen kletsen met af en toe een sit-up. ****ing irritant stemmetje hadden ze allebei ook. Tegen de tijd dat ze daar vanaf kwamen had ik al de helft van m'n oefeningen gehad. Toen dacht ik: nou dan zullen ze nu toch wel beginnen. Gingen ze op slakkentempo op de loopband staan. Toen ik wegging liepen ze daar nog op 2 km/uur.

En daarna waarschijnlijk tegen elkaar zeggen dat ze weer goed gesport hebben :)

Dit was vorige week zaterdag trouwens, afgelopen zaterdag waren ze er ook weer maar toen ging ik gelukkig al weg toen ze de kleedkamer binnenkwamen.

Lol, benieuwd wie dat zijn..

Terug
Naar boven