suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
mong**l.Heb ook nog maar 1 persoon zien squaten bij ons...
En wat heb je grote tepels btw, lol.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mong**l.Heb ook nog maar 1 persoon zien squaten bij ons...
Heb ook nog maar 1 persoon zien squaten bij ons...

Heb ik dus ook, maar dat is juist goed! Nu is die ruimte er voor jou.

Vroeg iemand te letten of ik onder par squatte
"ja goed maar ik zou niet onder par gaan" waarom dan? "sloopt je knieen" echt waar? zal nog eens kijken ja... maar moet weer verder trainen bedankt man
![]()
gewoon fullsquaten. dan weet je dat je altijd onder par zitVroeg iemand te letten of ik onder par squatte
"ja goed maar ik zou niet onder par gaan" waarom dan? "sloopt je knieen" echt waar? zal nog eens kijken ja... maar moet weer verder trainen bedankt man
![]()
" waarom word ik niet gespierd?! "3 magere knulletjes in de sportschool.. Zogenaamde "jumpin' Jack's".. Losergewichtjes van 2 of 3 kilo en dan gaan ze voor de spiegel in het kt hoekje op een step staan springen...........
Je zou het moeten zien!!
Wedden dat ze thuis in de blote body voor de spiegel staan en zich afvragen" waarom word ik niet gespierd?! "

2 kerels van een jaar of 30 die binnen kwamen, op de buikspiermatjes gingen liggen en daar niet overdreven een minuut of 25 gingen liggen kletsen met af en toe een sit-up. ****ing irritant stemmetje hadden ze allebei ook. Tegen de tijd dat ze daar vanaf kwamen had ik al de helft van m'n oefeningen gehad. Toen dacht ik: nou dan zullen ze nu toch wel beginnen. Gingen ze op slakkentempo op de loopband staan. Toen ik wegging liepen ze daar nog op 2 km/uur.
En daarna waarschijnlijk tegen elkaar zeggen dat ze weer goed gesport hebben
Dit was vorige week zaterdag trouwens, afgelopen zaterdag waren ze er ook weer maar toen ging ik gelukkig al weg toen ze de kleedkamer binnenkwamen.
als je veel schijven er op knalt, buigt die stang redelijk door. als je bijrvoorbeeld een herhaling of 8 doet, liggen je schijven er wel af.