MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ja, het kan niet anders.

Wel leuk dat je bij ons gasten hebt die bench press doen in de smith, precies op het moment dat je wil squatten :P

De vraag is echter.. Waarom squat jij in de Smith?

Omdat er niks beters is in onze sportschool. Wel even lezen hé

Ik zit er wel aan te denken om ergens anders heen te gaan. Ook genoeg ruimte maken voor deadlifts is lastig als 't drukker is.. en leg curl apparaat zou ook relaxed zijn.

Niet in de gym, maar net thuis....

Ik gooide de deksel van mijn shakebeker in de pot whey, ik dacht dat ik de deksel van de pot beet had. Wat ben ik ook een stumper soms! :roflol:

Niet in de gym, maar net thuis....

Ik gooide de deksel van mijn shakebeker in de pot whey, ik dacht dat ik de deksel van de pot beet had. Wat ben ik ook een stumper soms! :roflol:

Bijna ook gedaan paar keer. :P

Ik dan met die k*t beker van body en fit, kei hard shaken, vliegt de dop eraf en alles ander de cookies en cream

Omdat er niks beters is in onze sportschool. Wel even lezen hé

Ik zit er wel aan te denken om ergens anders heen te gaan. Ook genoeg ruimte maken voor deadlifts is lastig als 't drukker is.. en leg curl apparaat zou ook relaxed zijn.
Had alleen jouw post gelezen hehe.. Zou een gym zoeken met betere equipment als ik jou was.

Bijna ook gedaan paar keer. :P

Ik dan met die k*t beker van body en fit, kei hard shaken, vliegt de dop eraf en alles ander de cookies en cream

dat is idd zwaar klote, heb ik ook al paar keer aande hand gehad , met n tupperware-beker . Computer en al hing vol ... Ik kon er niet echt mee lachen,k*tbekers

pas een vrouw aan het trainen met der hakken aan en der jas met een bontkraag zo groot als een beer... WTF.

Om mezelf vandaag, met een gigantische kater in de sportschool. Wel lekker getraind tho.

ik moet altijd lachen om mensen die stoer in de gym lopen omdat ze redelijk veel gewicht kunnen pakken op alles. maar niet weten dat ze gewoon dik zijn. en niet gespierd

Wat is er trouwens mis met squatten in de smith?

Wat is er trouwens mis met squatten in de smith?

Mja, je hoeft alleen maar op en neer, dus je pakt automatisch minder spieren mee dan wanneer je ook stabiel zou moeten blijven. In de smith schijn je ook veel meer te kunnen pakken. Heb 't zelf niet kunnen vergelijken, al een tijdje geen squats buiten de smith kunnen doen.

In de smith schijn je ook veel meer te kunnen pakken. Heb 't zelf niet kunnen vergelijken, al een tijdje geen squats buiten de smith kunnen doen.

Overgang bij mij van squat in smith naar losse barbell: -15 kg. Bij benchpress was het -10 kg.

Verschil tussen al dan niet moeten stabiliseren is dus wel degelijk groot ;).

Terug
Naar boven