Ik hoop ze niet te vaak tegen te komen

Hoe doe jij trouwens je squats bij MyGym? Ook maar in de smith machine bij gebrek aan beter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De vraag is echter.. Waarom squat jij in de Smith?Ja, het kan niet anders.
Wel leuk dat je bij ons gasten hebt die bench press doen in de smith, precies op het moment dat je wil squatten![]()
als je veel schijven er op knalt, buigt die stang redelijk door. als je bijrvoorbeeld een herhaling of 8 doet, liggen je schijven er wel af.

Niet in de gym, maar net thuis....
Ik gooide de deksel van mijn shakebeker in de pot whey, ik dacht dat ik de deksel van de pot beet had. Wat ben ik ook een stumper soms!![]()

Had alleen jouw post gelezen hehe.. Zou een gym zoeken met betere equipment als ik jou was.Omdat er niks beters is in onze sportschool. Wel even lezen hé
Ik zit er wel aan te denken om ergens anders heen te gaan. Ook genoeg ruimte maken voor deadlifts is lastig als 't drukker is.. en leg curl apparaat zou ook relaxed zijn.
Bijna ook gedaan paar keer.
Ik dan met die k*t beker van body en fit, kei hard shaken, vliegt de dop eraf en alles ander de cookies en cream
Ik moet altijd wel stiekem lachen als ik anderen slecht advies geef in de gym zodat ze niet sneller gainen dan ik![]()
Had alleen jouw post gelezen hehe.. Zou een gym zoeken met betere equipment als ik jou was.
in de mijne stond al 'bij gebrek aan beter'In de smith schijn je ook veel meer te kunnen pakken. Heb 't zelf niet kunnen vergelijken, al een tijdje geen squats buiten de smith kunnen doen.
.Ja laat ook maar SNAP ER GEEN k*t MEER VAN.Je bedoelt dat je alleen zijn post had gelezen denk ikin de mijne stond al 'bij gebrek aan beter'