Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo? het metaal van de stang in een smith machine is buigzaam. als jij aan elke kant een kilo van minimaal 60 hangt, dan buigt ie flink door als iemand gaat squaten. lijkt me toch niet moeilijk om dit te snappen dat zonder sluiters die dingen er af kunnen vallen
dat is idd zwaar klote, heb ik ook al paar keer aande hand gehad , met n tupperware-beker . Computer en al hing vol ... Ik kon er niet echt mee lachen,k*tbekers
Ik zit in mijn uppie in het krachthok. Komt er een ecto de sportschool binnen lopen, echt heeeel mager en lang. Hij gaat eerst 10-15 minuten hardlopen, komt daarna naar het krachthok en gaat 8kg dumbbell press doen een paar sets, gaat daarna sit ups doen, en gaat daarna weer op de loopband?
![]()
Lol
Bij ons zijn er mensen die tussen de krachtmachines door "cardio sessies" doen van 5 minuten
Lol
Bij ons zijn er mensen die tussen de krachtmachines door "cardio sessies" doen van 5 minuten
3 ecto's op een rijtje die 10 kilo staan te curlen, alles verkeerd doen, en daarna weer stoer in hun Nickelson vuilniszak met kat in de nek en petje op standje-ik-ben-debiel en stoer weglopen...

hoezo? het metaal van de stang in een smith machine is buigzaam. als jij aan elke kant een kilo van minimaal 60 hangt, dan buigt ie flink door als iemand gaat squaten. lijkt me toch niet moeilijk om dit te snappen dat zonder sluiters die dingen er af kunnen vallen
die kerel moet toch dood zijn, dat gewicht valt op je nek
Ik zit in mijn uppie in het krachthok. Komt er een ecto de sportschool binnen lopen, echt heeeel mager en lang. Hij gaat eerst 10-15 minuten hardlopen, komt daarna naar het krachthok en gaat 8kg dumbbell press doen een paar sets, gaat daarna sit ups doen, en gaat daarna weer op de loopband?
![]()
0:43 duim niet om de bardie kerel moet toch dood zijn, dat gewicht valt op je nek
http://www.youtube.com/watch?v=AUZYeTbyzzQ&feature=related

hoevaak gebeurt het dat er 60kg aan elke kant hangt van de smith?
zelf heb ik het bij ons nog nooit gezien.
en de meeste smith machine stangen zullen niet zo ver doorbuigen met 60kg aan elke kant dat de schijven eraf vallen.
en er wordt ook niet bedoelt op dit soort situaties he. in het geval wat jij noemt (wat zeer uitzonderlijk is) zou ik wel sluiters erop doen.

Dit is ernstig inderdaad.
HOE MAGER wil je worden
Kan een ecto hier misschien antwoord op geven?
Please?