XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

waarom adviseer je hem dan niet over hoe hij de gewichten moet gebruiken ?
Ik ben zeker de beroertste niet, geef graag advies of tips over dingen waar ik verstand van heb, maar alleen aan mensen waarvan ik kan inschatten dat ze het echt waarderen en leergierig zijn. Deze persoon staat daar denk ik niet voor open, geeft zelfs al advies aan anderen hoe ze moeten trainen, tja dat kan ik gewoon niet serieus nemen.

Zal evengoed eens een keertje kijken wat een opmerking van mij voor effect zal hebben :)

Vandaag weer mijn ogen uitgekeken in mn rust tussen de setjes. Kwam een mocro binnenlopen met een hele zomeroutfit aan; slippers, zwembroek, v hals shirt en zonnebril. Samen met een andere gaan ze benchen.
Die mocro ging benchen, 50kg. Hij had het er nog moeilijk mee, ging hij naar 60kg; Hij pakt de bar en gaat een klein beetje naar beneden, nog een meter boven zijn borst en die andere vent moest gaan deadliften. Die andere vent ging 80kg doen(ook ****ed up form), en die mocro zit zo lekker op zn mobiel, en die vent kreeg die stang na een paar reps niet meer omhoog en zit een paar seconde moeilijk te doen voordat die mocro er achter kwam dat hij nodig was -> sprintje naar de bench!.:D
Ze zeiden ook geen gedag ofzo dus ga ik ze ook niet helpen... Kan toch wel normaal 'oi' zeggen ofzo?

Snap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

Snap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

Plakt bij je oksels? Wat voor strakke dingen draag je wel niet? :p

Ik trek altijd een trui / vest aan tijdens de training.
Niet alsof ik iets te verbergen heb, integendeel, ik behoor juist tot de grotere gasten van mijn gym.
En daarnaast vindt ik 't ook gewoon lekker trainen.

In de lente/zomer doe ik ook altijd een tanktop aan. Traint fijner vind ik. Anders heb je vieze natte t-shirt :o
In de winter heb ik wel bijna altijd een t-shirt aan. En meestal begin ik met een trui te trainen en doe ik die nadien uit.

draag bijna altijd een wijd shirt zodat mijn shape nog wat bedekt blijft, als ik dan toch eens een dag een tanktop aandoe dan is het bam! in your face!

gister weer met t-shirt getraind maar is echt niet te doen met deze warmte

Heeft er hier dan niemand airco in de gym ???

Ik train ook bijna altijd in een tanktop, traint gewoon lekker.. Degene waar ik naar referreerde is even breed als de gemiddelde Ethiopiër, met tanktop aan, en dan met zo'n achterlijk 'gangster' loopje ???

Heeft er hier dan niemand airco in de gym ???
Sinds een maand pas bij mij in de gym. Alleen jammer dat sommige toezichthouders niet snappen hoe het systeem werkt, waardoor het evengoed nog vies benauwd is :rolleyes:

:roflol:

Ja je kan bijna net zo goed buiten gaan trainen, bij mij in de gym was het gewoon warmer als buiten..

idd gewoon squatreck+benchpress op de parkeerplaats zetten :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 22:18 ----------

idd lekker de benchpress+squatrack op de parkeerplaats zetten :D

Is ook k*t voor de thuistrainers die op de bovenverdieping zitten :(
Heb 2 zomers geleden het squatrek eens in de tuin gezet :roflol:

Lijkt me wel gaaf outdoor (kracht)trainen :D

OT: Net weer drie beachboys gezien die met veel te zware gewichten aan het trainen waren (triceps/biceps). Rope pulldown met 15kg en een ROM van 5cm, bijna tegen de toren aan leunend.. Een bekende van me sprak ze al even aan, dat de halve gym hun eigenlijk uitlacht vanwege hun manier van trainen. Ik stond er toevallig in de buurt en bevestigde dat ze beter lichtere gewichten konden pakken, letten op de uitvoering en volledige rom etc. Ze deden alsof ze het snapte, ben daarna gewoon verder gegaan met m'n training. Vervolgens ging er eentje maar naar huis, de andere op de crosstrainer, en de laatste liep een beetje doelloos door de gym verschillende oefeningen te doen.

Hopelijk hebben ze er wat van opgestoken.. De eigenaren van de gym liggen er niet wakker van natuurlijk, die vullen hun zakken dankzij dit dagjesvolk. Begeleiding is er eigenlijk ook niet echt, loopt af en toe iemand rond (soort toezichthouder), maar die is vooral bezig met de eindeloze missie dumbbells en schijven opruimen.. Blijkbaar is er ook sinds kort een nieuwe fitnessbegeleider (staat op zijn shirt in ieder geval), maar die helpt alleen op afspraak en zit de rest van de tijd alleen maar aan de bar lijkt het.. :rolleyes:

Dit past eigenlijk ook goed in de "waar irriteer je je aan" post.
Dit soort dagjesvolk en doelloze wandelaars in de gym komen wel vragen "hoeveel je er nog moet" als je bijvoorbeeld met borst bezig bent.
Als je een aantal sets hoger dan 2 noemt zie je altijd dat ze dan "maar wat anders gaan doen" en dan niet eens borst maar kuiten of i.d.
Echt pissig wordt ik hiervan altijd:headbang:

Lijkt me wel gaaf outdoor (kracht)trainen :D

OT: Net weer drie beachboys gezien die met veel te zware gewichten aan het trainen waren (triceps/biceps). Rope pulldown met 15kg en een ROM van 5cm, bijna tegen de toren aan leunend.. Een bekende van me sprak ze al even aan, dat de halve gym hun eigenlijk uitlacht vanwege hun manier van trainen. Ik stond er toevallig in de buurt en bevestigde dat ze beter lichtere gewichten konden pakken, letten op de uitvoering en volledige rom etc. Ze deden alsof ze het snapte, ben daarna gewoon verder gegaan met m'n training. Vervolgens ging er eentje maar naar huis, de andere op de crosstrainer, en de laatste liep een beetje doelloos door de gym verschillende oefeningen te doen.

Hopelijk hebben ze er wat van opgestoken.. De eigenaren van de gym liggen er niet wakker van natuurlijk, die vullen hun zakken dankzij dit dagjesvolk. Begeleiding is er eigenlijk ook niet echt, loopt af en toe iemand rond (soort toezichthouder), maar die is vooral bezig met de eindeloze missie dumbbells en schijven opruimen.. Blijkbaar is er ook sinds kort een nieuwe fitnessbegeleider (staat op zijn shirt in ieder geval), maar die helpt alleen op afspraak en zit de rest van de tijd alleen maar aan de bar lijkt het.. :rolleyes:

barbell klemmetjes op de smithmachine.. (srs)

Vandaag ook weer veel moois gezien; een of andere beachboy die er constant bij loopt in zo'n wielrennerstruitje betrad het krachthonk, waar het op dat moment nogal druk was. Wat gebeurd er, hij begint driftig heen en weer te lopen omdat kennelijk steeds z'n db's werden weggepakt door 2 15-jarige ecto's.

Toch nog wat vermaak tijdens m'n cardio.

Terug
Naar boven