BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Mssn gamed ie vaak in de gym
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haper oefeningenIk ben zeker de beroertste niet, geef graag advies of tips over dingen waar ik verstand van heb, maar alleen aan mensen waarvan ik kan inschatten dat ze het echt waarderen en leergierig zijn. Deze persoon staat daar denk ik niet voor open, geeft zelfs al advies aan anderen hoe ze moeten trainen, tja dat kan ik gewoon niet serieus nemen.waarom adviseer je hem dan niet over hoe hij de gewichten moet gebruiken ?

Snap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

In de lente/zomer doe ik ook altijd een tanktop aan. Traint fijner vind ik. Anders heb je vieze natte t-shirtSnap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

Ik train ook bijna altijd in een tanktop, traint gewoon lekker.. Degene waar ik naar referreerde is even breed als de gemiddelde Ethiopiër, met tanktop aan, en dan met zo'n achterlijk 'gangster' loopjeSnap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

Sinds een maand pas bij mij in de gym. Alleen jammer dat sommige toezichthouders niet snappen hoe het systeem werkt, waardoor het evengoed nog vies benauwd is

Lijkt me wel gaaf outdoor (kracht)trainen
OT: Net weer drie beachboys gezien die met veel te zware gewichten aan het trainen waren (triceps/biceps). Rope pulldown met 15kg en een ROM van 5cm, bijna tegen de toren aan leunend.. Een bekende van me sprak ze al even aan, dat de halve gym hun eigenlijk uitlacht vanwege hun manier van trainen. Ik stond er toevallig in de buurt en bevestigde dat ze beter lichtere gewichten konden pakken, letten op de uitvoering en volledige rom etc. Ze deden alsof ze het snapte, ben daarna gewoon verder gegaan met m'n training. Vervolgens ging er eentje maar naar huis, de andere op de crosstrainer, en de laatste liep een beetje doelloos door de gym verschillende oefeningen te doen.
Hopelijk hebben ze er wat van opgestoken.. De eigenaren van de gym liggen er niet wakker van natuurlijk, die vullen hun zakken dankzij dit dagjesvolk. Begeleiding is er eigenlijk ook niet echt, loopt af en toe iemand rond (soort toezichthouder), maar die is vooral bezig met de eindeloze missie dumbbells en schijven opruimen.. Blijkbaar is er ook sinds kort een nieuwe fitnessbegeleider (staat op zijn shirt in ieder geval), maar die helpt alleen op afspraak en zit de rest van de tijd alleen maar aan de bar lijkt het..![]()
Jazeker, dat is allemaal tiptop in orde, behalve op de plek waar ik zit te trainen
.