Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

barbell klemmetjes op de smithmachine.. (srs)

Die was hier 2 pagina's nog langs gekomen ;)

Snap alleen niet dat veel mensen hier denken dat als iemand een tanktop draagt, hij dat alleen maar doet om breed te lijken. Ik train ook vaak in tanktop en ook lang voor ik überhaupt ambities had om breder te worden. Het is gewoon lekker luchtig en plakt niet bij je oksels.

Bij ons mag je niet met tanktop trainen, alleen mouwloze shirts. Vind het altijd zo vies als je dan een bos okselhaar ziet hangen :no:

Die was hier 2 pagina's nog langs gekomen ;)

Bij ons mag je niet met tanktop trainen, alleen mouwloze shirts. Vind het altijd zo vies als je dan een bos okselhaar ziet hangen :no:

In bijna geen enkele gym mag je niet in een hemdje trainen, toch zijn er mensen die laks hebben aan de regels. Zolang er geen duidelijk beharing te zien is, heb ik er geen problemen mee.

Waarom niet met tanktop trainen? Heb het wel meer gelezen, zou de reden wel eens willen weten. En okselhaar hoor je bij te houden <1cm

Het is maar waar jullie je plezier uit halen he.

Was gisteren aan het benchen. komt er een kerel die vroeg of hij mee kon benchen. tja prima om en om rust,vind ik best.

Welk gewicht wil je kerel? Aaah dit is prima zegt ie. Bij unracken klapt de barbell kats op zijn borst.

Jaah ik had hem niet goed vast zei die. dus ik gaf hem nog eens aan. BAM barbell op zijn nek.

Ik zei dat ie nu maar moest opdonderen. heeft die de trainer erbij gehaald. Maar die gaf mij mooi gelijk!:D

Was gisteren aan het benchen. komt er een kerel die vroeg of hij mee kon benchen. tja prima om en om rust,vind ik best.

Welk gewicht wil je kerel? Aaah dit is prima zegt ie. Bij unracken klapt de barbell kats op zijn borst.

Jaah ik had hem niet goed vast zei die. dus ik gaf hem nog eens aan. BAM barbell op zijn nek.

Ik zei dat ie nu maar moest opdonderen. heeft die de trainer erbij gehaald. Maar die gaf mij mooi gelijk!:D

wtf.. rare kerel is dat zeg

waarom zou je geen tanktop mogen dragen?

:roflol: en om hoeveel kg praten we nu?

waarom zou je geen tanktop mogen dragen?

lezen.

:roflol: en om hoeveel kg praten we nu?

Was vast een opwarmsetje van 80 ofzo :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 08:29 ----------

Waarom niet met tanktop trainen? Heb het wel meer gelezen, zou de reden wel eens willen weten. En okselhaar hoor je bij te houden <1cm

Nee joh... Gewoon Spartan Style Oksels!!! :trollface:

Ik heb er gewoon schijt aan! Heb je er last van, dan kijk je lekker ergens anders naar :p

Als het bloed heet is en er zijn weinig kensen train ik vaak topless.

Volgens mij is er niet echt verschil tussen een tanktop en een mouwloos shirt? Hooguit wat grotere opening bij de armen maar dat hangt ook weer heel erg van het model af.

Dit past eigenlijk ook goed in de "waar irriteer je je aan" post.
Dit soort dagjesvolk en doelloze wandelaars in de gym komen wel vragen "hoeveel je er nog moet" als je bijvoorbeeld met borst bezig bent.
Als je een aantal sets hoger dan 2 noemt zie je altijd dat ze dan "maar wat anders gaan doen" en dan niet eens borst maar kuiten of i.d.
Echt pissig wordt ik hiervan altijd:headbang:

kan ook zijn dat ze een full body schema hebben he, en dan voor die spiergroep maar 1 oefening doen.

alleen is dat meestal niet het geval nee

Volgens mij is er niet echt verschil tussen een tanktop en een mouwloos shirt? Hooguit wat grotere opening bij de armen maar dat hangt ook weer heel erg van het model af.

Ja tanktop heeft grotere armopening en je traps zijn zichtbaar, dat mag nuet bij ons.

Traps-verbod. Daar zou ik wel om lachen inderdaad :D

Heb ook wel s ergend getraind, waar verbod op tanktops was. Liepen er ondertussen wel walvissen in hotpants. Wtf :(

Moet igg wel zeggen dat ik erg blij ben dat ik nooit (mooie) vrouwen zie in de gym waar ik train

Want?

Vriend van me die tot op vorige week maar wat deed. Heeft nu een schema gevonden die hij volgt.

Vandaag komt hij binnenlopen zegt ie: Ik heb benendag. Dus hij gaat squaten, 3 setjes van 40kg ofzo. Vraagt wat hij daarna kan doen. Dus ik zeg, Legpress ofzo? Doet hij 5 reps, zegt ie "Ah man me benen zijn echt op". Gaat daarna 1 borstoefening, 1 bicep oefening en 2 buikoefeningen doen en naar huis...

Vandaag zag ik een jongen in een halve hotpants lopen :D

Terug
Naar boven