- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Wij mannen hebben een godsgruwelijke hekel aan mooie vrouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriend van me die tot op vorige week maar wat deed. Heeft nu een schema gevonden die hij volgt.
Vandaag komt hij binnenlopen zegt ie: Ik heb benendag. Dus hij gaat squaten, 3 setjes van 40kg ofzo. Vraagt wat hij daarna kan doen. Dus ik zeg, Legpress ofzo? Doet hij 5 reps, zegt ie "Ah man me benen zijn echt op". Gaat daarna 1 borstoefening, 1 bicep oefening en 2 buikoefeningen doen en naar huis...

laatst 2 turken: Ik eet veel doner, pizza zo veel mogelijk vet. Want vet zet ik om in spieren.. De andere turk: Ik ga anabolen zetten, de meeste spuiten op 1 plek maar ik ga in elke spier een spuit zetten dan word het beter opgenomen.
Priceless
Om gasten die stilletjes meezingen met LMFAO - sexy and I know it. Iedere keer als dat nummer langskomt hoef ik maar om heen te kijken en zie ik mensen dit mee playbacken.

Om gasten die stilletjes meezingen met LMFAO - sexy and I know it. Iedere keer als dat nummer langskomt hoef ik maar om heen te kijken en zie ik mensen dit mee playbacken.
Moet altijd lachen om het briefje op de deur bij de mannenkleedkamer. Met het verzoek of ze niet onder de douche willen plassen.
Men are pigs...

Ik vind het anders gewoon efficiënt met water omgaan.Moet altijd lachen om het briefje op de deur bij de mannenkleedkamer. Met het verzoek of ze niet onder de douche willen plassen.
Men are pigs...

Moet altijd lachen om het briefje op de deur bij de mannenkleedkamer. Met het verzoek of ze niet onder de douche willen plassen.
Men are pigs...
.

Wat heeft iedereen hier voor vrienden dat ze niet ff tegen ze zeggen dat ze door moeten trainen maar wel hier op dbb gaan lopen posten![]()
.
) Volgens mij waren ze echt een half uur buikspieren aan het trainen. De kleinste van het stel tilde stiekem af en toe zijn shirt omhoog om in de spiegels zijn 'progressie' te bekijken. Mooiste blijft dat ze na hun 'zware' training aan de bar hun whey shake met een rietje zitten te drinken. Ik heb zo'n vermoeden dat ze daarna nog naar het strand zijn geweest! 
Sinds ik dit topic volg, valt het me echt te vaak op hoeveel ecto's er eigenlijk bij mij in de gym trainen, maar sommige springen er echt tussen uit.. Gister was er gelukkig bijna niemand, met uitzondering van twee ecto's met zwembroeken aan (eentje roze met blauw) Volgens mij waren ze echt een half uur buikspieren aan het trainen. De kleinste van het stel tilde stiekem af en toe zijn shirt omhoog om in de spiegels zijn 'progressie' te bekijken. Mooiste blijft dat ze na hun 'zware' training aan de bar hun whey shake met een rietje zitten te drinken. Ik heb zo'n vermoeden dat ze daarna nog naar het strand zijn geweest!
![]()
Uiteraard push ik hem om door te gaan maar als hij dan gaat janken met "nee man, als ik gewoon loop voel ik het al supererg" dan denk ik ook, oke laat maar.
Zeker als hij te eigenwijs is om gewoon een schema te volgen wat ik al tig keer naar heb hem gestuurd, en in plaats daarvan oefeningen doet "waar hij zin in heeft", oftewel alles door elkaar.