XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Wij mannen hebben een godsgruwelijke hekel aan mooie vrouwen.

Dit dus, het haalt me echt helemaal van mijn concentratie.

Bv laatst was ik aan het squaten en kwam er een bikini model poseren voor oma.... Probeer dan maar eens een goede focus te houden.

Momenteel om niets, maar moest killy in mijn gym rondlopen zou dat hetgeen zijn waar ik om zou lachen in de gym

Vriend van me die tot op vorige week maar wat deed. Heeft nu een schema gevonden die hij volgt.

Vandaag komt hij binnenlopen zegt ie: Ik heb benendag. Dus hij gaat squaten, 3 setjes van 40kg ofzo. Vraagt wat hij daarna kan doen. Dus ik zeg, Legpress ofzo? Doet hij 5 reps, zegt ie "Ah man me benen zijn echt op". Gaat daarna 1 borstoefening, 1 bicep oefening en 2 buikoefeningen doen en naar huis...

Wat heeft iedereen hier voor vrienden dat ze niet ff tegen ze zeggen dat ze door moeten trainen maar wel hier op dbb gaan lopen posten???

Laatst 2 turken: Ik eet veel doner, pizza zo veel mogelijk vet. Want vet zet ik om in spieren.. De andere turk: Ik ga anabolen zetten, de meeste spuiten op 1 plek maar ik ga in elke spier een spuit zetten dan word het beter opgenomen.

laatst 2 turken: Ik eet veel doner, pizza zo veel mogelijk vet. Want vet zet ik om in spieren.. De andere turk: Ik ga anabolen zetten, de meeste spuiten op 1 plek maar ik ga in elke spier een spuit zetten dan word het beter opgenomen.

:D Priceless

Om gasten die stilletjes meezingen met LMFAO - sexy and I know it. Iedere keer als dat nummer langskomt hoef ik maar om heen te kijken en zie ik mensen dit mee playbacken.

Moet altijd lachen om het briefje op de deur bij de mannenkleedkamer. Met het verzoek of ze niet onder de douche willen plassen. :D
Men are pigs...

Om gasten die stilletjes meezingen met LMFAO - sexy and I know it. Iedere keer als dat nummer langskomt hoef ik maar om heen te kijken en zie ik mensen dit mee playbacken.

Ik playback ook altijd als niemand kijkt :o
Elk nummer trouwens.

losers hahaha ik trek mijn trainingsbroek uit en begin te wigglen like a pro

kweeniet hoor maar heb gehoord van meisjes dat er ook gewoon vrouwen in de douche pissen

wie pist er niet in de douche?

Wat heeft iedereen hier voor vrienden dat ze niet ff tegen ze zeggen dat ze door moeten trainen maar wel hier op dbb gaan lopen posten???

Uiteraard push ik hem om door te gaan maar als hij dan gaat janken met "nee man, als ik gewoon loop voel ik het al supererg" dan denk ik ook, oke laat maar :rolleyes:.
Zeker als hij te eigenwijs is om gewoon een schema te volgen wat ik al tig keer naar heb hem gestuurd, en in plaats daarvan oefeningen doet "waar hij zin in heeft", oftewel alles door elkaar.

dat laats een instucteur op de computer op de DBB site zat. hopelijk gaat hij nu wel goed advies gaat geven

van die nederlanders die denken dat ze mocro zijn. zijn vaak ook nog eens lang maar breed als een potlood.

*deprimerend: ectos op loopbanden

Sinds ik dit topic volg, valt het me echt te vaak op hoeveel ecto's er eigenlijk bij mij in de gym trainen, maar sommige springen er echt tussen uit.. Gister was er gelukkig bijna niemand, met uitzondering van twee ecto's met zwembroeken aan (eentje roze met blauw :o) Volgens mij waren ze echt een half uur buikspieren aan het trainen. De kleinste van het stel tilde stiekem af en toe zijn shirt omhoog om in de spiegels zijn 'progressie' te bekijken. Mooiste blijft dat ze na hun 'zware' training aan de bar hun whey shake met een rietje zitten te drinken. Ik heb zo'n vermoeden dat ze daarna nog naar het strand zijn geweest! :roflol:

Sinds ik dit topic volg, valt het me echt te vaak op hoeveel ecto's er eigenlijk bij mij in de gym trainen, maar sommige springen er echt tussen uit.. Gister was er gelukkig bijna niemand, met uitzondering van twee ecto's met zwembroeken aan (eentje roze met blauw :o) Volgens mij waren ze echt een half uur buikspieren aan het trainen. De kleinste van het stel tilde stiekem af en toe zijn shirt omhoog om in de spiegels zijn 'progressie' te bekijken. Mooiste blijft dat ze na hun 'zware' training aan de bar hun whey shake met een rietje zitten te drinken. Ik heb zo'n vermoeden dat ze daarna nog naar het strand zijn geweest! :roflol:

good life

Vraag dan aan de receptie of ie z'n pasje door kan laten knippen.
Op korte of lange termijn wordt het toch afhaken en door NU al de beslissing te nemen is het minder druk op de maandag avonden.
Die zit namelijk tjokvol gevuld met van dit soort types.
Je zal zien dat het zal schelen!

Uiteraard push ik hem om door te gaan maar als hij dan gaat janken met "nee man, als ik gewoon loop voel ik het al supererg" dan denk ik ook, oke laat maar :rolleyes:.
Zeker als hij te eigenwijs is om gewoon een schema te volgen wat ik al tig keer naar heb hem gestuurd, en in plaats daarvan oefeningen doet "waar hij zin in heeft", oftewel alles door elkaar.

Terug
Naar boven