AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ze is een vrouw he?

hoe de fock kan een smith nou doorbuigen, vlak voor het uiteinde van de halterstang wordt hij toch geleid door die verticale stangen. dus tenzij die meebuigen, waar denk ik een kilo of 3000 voor nodig is, zie ik het niet gebeuren.
waarschijnlijk verschilt het per type smith.
die bij ons is van het merk Matrix, en die buigt wel vanaf 120 kilo

Dit was een serieus verzoek. Ik heb dat obsessieve gehol op die hardloopband NOOIT begrepen. I Wanna Know ... !!!
Waarom ze het doen? Hmm misschien conditietraining. Maar eerlijk gezegt geloof ik daar niks van. Ik weet denk wel wat het probleem was van die jongen, maar dat is alleen voor hem specifiek. Over het algemeen dunne ecto's op de loopband heb ik geen flauw idee. Anorexia?:rolleyes:

Vraag het ze dan gewoon. :rolleyes:

Serieus. ELKE gym heeft ze op ELK tijdstip van de dag. Ik ga het van de week toch eens vragen. Vaak zijn dit dezelfde gasten die dan niet snappen waarom ze geen massa winnen. Vaker nog brullen ze je dan toe dat ze "twaalf boterhammen eten!" (... "hoor je me? TWAALF"...) NOG zoiets waar ik dood en dood moe van wordt. Het is bijna net of ze vragen of je voor ze moet gaan denken. Ik hou al op, het was een lange dag en ik kom net uit de file.:headbang:

Waarom ze het doen? Hmm misschien conditietraining. Maar eerlijk gezegt geloof ik daar niks van. Ik weet denk wel wat het probleem was van die jongen, maar dat is alleen voor hem specifiek. Over het algemeen dunne ecto's op de loopband heb ik geen flauw idee. Anorexia?:rolleyes:

Serieus. ELKE gym heeft ze op ELK tijdstip van de dag.

Heb het nog nooit gezien, dus dat lijkt me sterk.

Maar goed, heb onlangs ook voor t eerst iemand zien curlen in het squatrek. Terwijl dat volgens DBB een veel voorkomend verschijnsel is ;)

Ik zie ze ook niet zo vaak... Maar als ik ze zie facepalm ik hard. Ik zal het de volgende keer is vragen!:D

En over curlen in het squatrack...
Squatrack is bij ons altijd vrij, behalve als de enige gast(Alle ecto's noemen hem anabool, het is gewoon een fatty, echt niet anabool groot:rolleyes:) gaat squatten, of shrugs doen... Of als ik sta te squatten.
De meeste weten gelukkig niet dat je daar kan curlen, bij ons staan ze lekker hun rug te breken met 30kg curls of 20kg dumbbell curls staand. Ik hoop dat ze er nooit achter komen het squat rack te gebruiken om te curlen.

ik lag nooit in de sportschool... als ik sommige ecto's zie moet ik HUILEN.

Curlen in het squat rack? Is toch gewoon bicep curls met die olympische stang doen? Ja gebeurt vrij regelmatig bij mij, vanavond nog gingen er een paar tussendoor curlen terwijl ik aan het squatten was :)

Dit was een serieus verzoek. Ik heb dat obsessieve gehol op die hardloopband NOOIT begrepen. I Wanna Know ... !!!

ik denk dat ze domweg gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn. :)
dat ze denken conditie op te bouwen ofzo en daarbij niet weten wat voor effect het heeft op hun gains.

Gister een ecto negertje gezien die dumbbell shoulder press aan het doen was met 20kg dumbbells, en bijna van zijn bankje afgleed zo beroerd zat hij erbij.. En natuurlijk een spotter erbij die vanaf rep #2 meehelpt. Dubbele fail dus :) Sinds hij traint pakt hij al veel te veel gewicht voor bijna elke oefening, maar wel opscheppen over hoeveel kg hij wel niet 'kan' liften/pressen..

Moet meestal van binnen wel lachen om hem, maar aan de andere kant is het ook wel op te huilen. Hij loopt altijd 'breed' in zijn tanktop, spotten heeft hij zelf ook geen benul van, en loopt tegen zijn 'matties' stoer te praten over anderen. Keertje ving ik ook iets op over mij (had m'n oordopjes in maar geluid stond op pauze), maar als ik in de buurt ben durft hij me niet eens aan te kijken. Hij denkt dat iedereen die een beetje spieren heeft AAS gebruikt, terwijl zelf niet eens weet wat dat zijn volgens mij. Heerlijk die onwetendheid van 15/16 jarige mannetjes, de dag dat hij een blessure oploopt...

Ik zal hem eens vragen of ik hem moet spotten, dan zal hij wel merken wat spotten nou eigenlijk inhoud :roflol:

Gister een ecto negertje gezien die dumbbell shoulder press aan het doen was met 20kg dumbbells, en bijna van zijn bankje afgleed zo beroerd zat hij erbij.. En natuurlijk een spotter erbij die vanaf rep #2 meehelpt. Dubbele fail dus :) Sinds hij traint pakt hij al veel te veel gewicht voor bijna elke oefening, maar wel opscheppen over hoeveel kg hij wel niet 'kan' liften/pressen..

Moet meestal van binnen wel lachen om hem, maar aan de andere kant is het ook wel op te huilen. Hij loopt altijd 'breed' in zijn tanktop, spotten heeft hij zelf ook geen benul van, en loopt tegen zijn 'matties' stoer te praten over anderen. Keertje ving ik ook iets op over mij (had m'n oordopjes in maar geluid stond op pauze), maar als ik in de buurt ben durft hij me niet eens aan te kijken. Hij denkt dat iedereen die een beetje spieren heeft AAS gebruikt, terwijl zelf niet eens weet wat dat zijn volgens mij. Heerlijk die onwetendheid van 15/16 jarige mannetjes, de dag dat hij een blessure oploopt...

Ik zal hem eens vragen of ik hem moet spotten, dan zal hij wel merken wat spotten nou eigenlijk inhoud :roflol:

waarom adviseer je hem dan niet over hoe hij de gewichten moet gebruiken ?

kerel die bicep dumbbell curls aan het doen was tegen 10 reps per seconde ofzo, leek wel of hij bijna ging opstijgen :roflol: en daarna aan zijn biceps voelen en zeggen jawatte da voelde wel ze

Veel ecto's in de omloop zie ik aan de reacties. Doet me denken aan die new-wave klassieker "echo beach". Zit al een paar dagen met die deun in men oren. Het zou dan wel "ecto beach" moeten zijn :p. ff offtopic wel :engel: , hier de link http://www.youtube.com/watch?v=PMxXveS3XQ0

Terug
Naar boven