- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Vind het een stuk fijner.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was een serieus verzoek. Ik heb dat obsessieve gehol op die hardloopband NOOIT begrepen. I Wanna Know ... !!!
Waar ik train is de vensterbank naast de smith helemaal kapot, en dat komt niet door de shakebekers die er op gezet worden.
waarschijnlijk verschilt het per type smith.hoe de fock kan een smith nou doorbuigen, vlak voor het uiteinde van de halterstang wordt hij toch geleid door die verticale stangen. dus tenzij die meebuigen, waar denk ik een kilo of 3000 voor nodig is, zie ik het niet gebeuren.
Waarom ze het doen? Hmm misschien conditietraining. Maar eerlijk gezegt geloof ik daar niks van. Ik weet denk wel wat het probleem was van die jongen, maar dat is alleen voor hem specifiek. Over het algemeen dunne ecto's op de loopband heb ik geen flauw idee. Anorexia?Dit was een serieus verzoek. Ik heb dat obsessieve gehol op die hardloopband NOOIT begrepen. I Wanna Know ... !!!

Waarom ze het doen? Hmm misschien conditietraining. Maar eerlijk gezegt geloof ik daar niks van. Ik weet denk wel wat het probleem was van die jongen, maar dat is alleen voor hem specifiek. Over het algemeen dunne ecto's op de loopband heb ik geen flauw idee. Anorexia?![]()
Serieus. ELKE gym heeft ze op ELK tijdstip van de dag.

) gaat squatten, of shrugs doen... Of als ik sta te squatten.Dit was een serieus verzoek. Ik heb dat obsessieve gehol op die hardloopband NOOIT begrepen. I Wanna Know ... !!!

Sinds hij traint pakt hij al veel te veel gewicht voor bijna elke oefening, maar wel opscheppen over hoeveel kg hij wel niet 'kan' liften/pressen..
Gister een ecto negertje gezien die dumbbell shoulder press aan het doen was met 20kg dumbbells, en bijna van zijn bankje afgleed zo beroerd zat hij erbij.. En natuurlijk een spotter erbij die vanaf rep #2 meehelpt. Dubbele fail dusSinds hij traint pakt hij al veel te veel gewicht voor bijna elke oefening, maar wel opscheppen over hoeveel kg hij wel niet 'kan' liften/pressen..
Moet meestal van binnen wel lachen om hem, maar aan de andere kant is het ook wel op te huilen. Hij loopt altijd 'breed' in zijn tanktop, spotten heeft hij zelf ook geen benul van, en loopt tegen zijn 'matties' stoer te praten over anderen. Keertje ving ik ook iets op over mij (had m'n oordopjes in maar geluid stond op pauze), maar als ik in de buurt ben durft hij me niet eens aan te kijken. Hij denkt dat iedereen die een beetje spieren heeft AAS gebruikt, terwijl zelf niet eens weet wat dat zijn volgens mij. Heerlijk die onwetendheid van 15/16 jarige mannetjes, de dag dat hij een blessure oploopt...
Ik zal hem eens vragen of ik hem moet spotten, dan zal hij wel merken wat spotten nou eigenlijk inhoud![]()
ik lag nooit in de sportschool... als ik sommige ecto's zie moet ik HUILEN.
. ff offtopic wel
, hier de link http://www.youtube.com/watch?v=PMxXveS3XQ0Ik zal hem eens vragen of ik hem moet spotten, dan zal hij wel merken wat spotten nou eigenlijk inhoud![]()