AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Stop eens met die quotes onder je tekst ipv erboven te zetten

yes mad

:D Nogal irritant inderdaad.

Snap sowieso niet hoe je last kunt hebben van mensen die minder hard trainen of minder resultaat behalen dan jij. Laat ze lekker klooien.

Snap sowieso niet dat ze op andere mensen gaan letten.

Wat doe je dan in een thread als deze? GTFO! :rolleyes:

tumblr_lk876lu4F01qc0ts4o1_500.png

Zo'n gast op m'n gym die geloofd alles wat er staat bij de info van de supplementen.
Blijkbaar komen al je gains uit de supps die je gebruikt.

In de tijd dat ik bulkte heb ik het een en ander aan supps geprobeerd voor de lolz, maar ze werkte voor geen k*t.
Zegt die gast: "Jah, hoe denk je anders dat je aan die gains ben gekomen. Dat komt allemaal daardoor!".
Toen legde ik uit dat ik binnenkort niks meer ga gebruiken (neem nu alleen een shakje bij de brinta en na de training) als ik ga bulken omdat ik dan toch wel aan m'n dagelijkse eiwitten kom.

Je had z'n reactie moeten zien. Hij zat me echt aan te kijken alsof ik zei dat ik zou gaan stoppen met fitnessen en een american junk dieet zou gaan volgen :D

Gasten die heel de tijd 'radeloos' in de sportschool rondlopen. Die blijkbaar geen schema hebben en na elke oefening bedenken wat ze nu weer moeten gaan doen.
Dat vind ik er altijd wel lollig uitzien.

Hahaha, die hebben wij ook!

Beetje rondlopen, machines bekijken, schijf verplaatsen, wat curlen en heel hulpeloos kijken :D

Je zou ze bijna proberen te gaan helpen :o

Kwam binnen 's avonds en de preacher curl lag omver geduwd o_o.

Wou er een papiertje ophangen met 'steriods rage much?' , maar toch niet gedaan want had niks bij om te schrijven en wil ook niet dat ze het achteraf te weten komen. :D

Wou er een papiertje ophangen met 'steriods rage much?' , maar toch niet gedaan want had niks bij om te schrijven en wil ook niet dat ze het achteraf te weten komen. :D

die lag omver? :D in ieder geval toch wanneer ik weg was dan :p

Wou er een papiertje ophangen met 'roid rage much?' , maar toch niet gedaan want had niks bij om te schrijven en wil ook niet dat ze het achteraf te weten komen. :D

fixed ;)

als we jou niet hadden panzer..

Laatst bewerkt:

fixed

Net een superdude met petje op die keek of ie water zag branden, toen ik bezig was met deadlift :)

Terug
Naar boven