AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gisteren...:D begin spontaan te lachen als ik eraan denk...
probeer ook het totale portret te schetsen :D

kort kapsel met nektapijtje en teveel gel,ecto, slippers + witte kousen. dan te bedenken dat dit best een hardcore gym is....

+ gaat hij nog staan curlen met een te zwaar gewicht, waarbij het een full body workout werd. verder liep hij ook steeds heen en weer om steeds naar zijn geliefde curlstang terug te keren <3

haha standaard johnies..

mensen die het hulpstuk bij de chestpress gebruiken als legpress apparaat :rolleyes:

Een jongen die zonder spotter ging (te zwaar) benchen en hem niet meer omhoog kreeg.
Iemand hielp hem en na 5 minuten vol schaamte voor zich uit te staren ging die toch maar wat anders doen:o

een mafketel op teenslippers die ging squatten.. eerder een poging tot.. was een kwart squat zeg maar

bij ons trainen echt superveel mensen op teenslippers, lijkt me niet echt prettig..

Trainingspartner vandaag tijdens benchpress, elke rep kwam er zo'n beerput lucht uit z'n b**kes xD

Gisteren 2 small marginall dude's vlak na mij in de squat rek bezig met hun rug naar de stang toe.
Natuurlijk telkens moeilijkheden met de stang achteruit terug te hangen, hehe. gewicht was inc. stang 30 kilo.

Safety last. Oh nee als je alleen maar bicep cable curls en crunches doet kan er toch niets op je voeten vallen

Had ik het laatst ook over met iemand... maar niemand loopt daar met stalen neuzen en maakt een slappe schoen echt zon groot verschil met slippers voor een zeg 25kg dumbbell?

Er ging laatst iemand op het bankje naast me zitten en die ging allemaal fotos van zichzelf in de spiegel maken heel stiekem. Wtf, nieuwe fb pf in de gym oid? Was niet eens een mooiboytyp. Vond t wel grappig.

Er ging laatst iemand op het bankje naast me zitten en die ging allemaal fotos van zichzelf in de spiegel maken heel stiekem. Wtf, nieuwe fb pf in de gym oid? Was niet eens een mooiboytyp. Vond t wel grappig.
:roflol: kan hij weer aan al ze vriendjes laten zien dat hij echt naar de gym is geweest :roflol:

vandaag een drietal ectos gezien die gingen deadliften..
elleboog bescherming, riem om, straps er bij.. en dan ook echt 100kg pakken ofzo.
alleen de ammonia miste nog :roflol:

meestal is het wel komisch meisjes van 15-19 die pas net fitnesse en dan alles zelf gaan uitproberen en het dan voor geen meter lukt

help ze dan, bij lat pulldown bijvoorbeeld achter ze zitten en dan de beweging samen voordoen, idem dito bij seated row

Terug
Naar boven