XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Had ik het laatst ook over met iemand... maar niemand loopt daar met stalen neuzen en maakt een slappe schoen echt zon groot verschil met slippers voor een zeg 25kg dumbbell?

zou natuurlijk geen **** uitmaken, voet gaat toch kapot..
zelf train ik vaak op sokken op been en rug dagen.

help ze dan, bij lat pulldown bijvoorbeeld achter ze zitten en dan de beweging samen voordoen, idem dito bij seated row

heb ze ook geholpen maar meer omdat ik zelf dat apparaat nodig had ze waren net 16 man iets te jong + die 1ne leek op een jonge versie van me ex ook gwn kwa manier van praten was wel freaky

:roflol: zat maar wat te dromen

dan zou ik eerder gaan squatten :p

Ik lach om mezelf. Als ik eenmaal een tijdje bezig ben wordt ik moe en gaan m'n handen trillen, dan gaat alles fout haha. Gisteren liet ik een 15kg schijf op m'n tenen vallen(deed geen pijn), vandaag m'n hoofd gestoten bij de tricep extension machine... En overal over struikelen. Maar natuurlijk wel doen alsof er niks is gebeurt en snel doorlopen haha.:o

2 gasten die aan het squatten waren in de smith: elke kant 10 kg, 2 cm gingen ze naar beneden en hadden 3! handdoeken rond de bar gehangen omdat het blijkbaar pijn deed. Dan gingen ze verder met kuiten trainen in de smith, terwijl we daar een apparaat voor hebben, maar nu met 20kg elke kant .. :roflol:

Ik lach om mezelf. Als ik eenmaal een tijdje bezig ben wordt ik moe en gaan m'n handen trillen, dan gaat alles fout haha. Gisteren liet ik een 15kg schijf op m'n tenen vallen(deed geen pijn), vandaag m'n hoofd gestoten bij de tricep extension machine... En overal over struikelen. Maar natuurlijk wel doen alsof er niks is gebeurt en snel doorlopen haha.:o

ik loop ook soms tegen dingen aan na een zwaar setje :p

15 kg schijf? als je die van heuphoogte laat vallen op je tenen dan schiet er niet veel meer over denk ik :p

Kerel die 80 kilo gaat benchen met een huge arch, vervolgens lekker kreunen en puffen tussendoor terwijl die de bar maar 10cm laat zakken. Vervolgens opstaan en met zijn armen wijd loopt die weg (alsof die kneiter breed is) :o

15 kg schijf? als je die van heuphoogte laat vallen op je tenen dan schiet er niet veel meer over denk ik :p
Hoger dan heuphoogte zelfs, ik snap er ook niet veel van maar pijn deed het niet echt. Blijkbaar niet vol op m'n voet terecht gekomen, en gelukkig ook maar.

Oh vorige week:
Ging squatten. Normaal zet ik de schijven vast maar omdat veel mensen dat niet doen, dacht ik ook even los te proberen. Ging prima, wil ik op m'n laatste set racken, rack ik op een kant mis en vielen bijna al die gewichten er vanaf.:o

ik hou van het rammelen van gewichten als ik squat :o

bij mijn stangen gaan de schijven gelukkig niet zo snel schuiven

Kerel die 80 kilo gaat benchen met een huge arch, vervolgens lekker kreunen en puffen tussendoor terwijl die de bar maar 10cm laat zakken. Vervolgens opstaan en met zijn armen wijd loopt die weg (alsof die kneiter breed is) :o
imaginary lat syndrome :o

Terug
Naar boven