- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Hihi, dat heb ik ook.
Maar komt meestal door pomp in triceps. Schaam me dood dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op Conradkade? Volgens mij is dat een van de weinige decent f4f gyms die er zijn. Train er wel eens met een maat van me. Wateringen heeft zelfs een 'hardcore-hoekje'. Gaat de goede kant op met sommige f4f filialen.
Kerel die 80 kilo gaat benchen met een huge arch, vervolgens lekker kreunen en puffen tussendoor terwijl die de bar maar 10cm laat zakken. Vervolgens opstaan en met zijn armen wijd loopt die weg (alsof die kneiter breed is)![]()
)Op Conradkade? Volgens mij is dat een van de weinige decent f4f gyms die er zijn. Train er wel eens met een maat van me. Wateringen heeft zelfs een 'hardcore-hoekje'. Gaat de goede kant op met sommige f4f filialen.
er lopen ook wel mensen met verstand maar ook veel rand debielen maar klopt ik ga ook soms wel is in schiedam maar dat gaat meestal helemaal nergens overMensen die 177cm lang zijn en 78kg wegen met een vet percentage van 17%
sommige kloons zijn nog grappig, maar dit is gewoon het toppunt van zieligheid

conradstraat jaer lopen ook wel mensen met verstand maar ook veel rand debielen maar klopt ik ga ook soms wel is in schiedam maar dat gaat meestal helemaal nergens over
, tis in vergelijking met de andere f4fa heel goed gesteld idd daarAah mijn sportschooltje, tis in vergelijking met de andere f4fa heel goed gesteld idd daar