AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

gozer die ****ing zwetend en puffend zijn workout doet. Zegt ie tegen een ander gozer; "ja ik ben aan het afvallen, geen koolhydraten alleen maar proteineshakes."

ik zag dat ie t aardig moeilijk had en voorspel dat ie t 2 dagen max volhoud.

Kerel die 80 kilo gaat benchen met een huge arch, vervolgens lekker kreunen en puffen tussendoor terwijl die de bar maar 10cm laat zakken. Vervolgens opstaan en met zijn armen wijd loopt die weg (alsof die kneiter breed is) :o

huge arch is toch juist nice als je PL doet? moet ie hem wel op de borst leggen.

Dat wijd lopen heeft 90% van de gym last van(ik zelf ook soms:D)

Op Conradkade? Volgens mij is dat een van de weinige decent f4f gyms die er zijn. Train er wel eens met een maat van me. Wateringen heeft zelfs een 'hardcore-hoekje'. Gaat de goede kant op met sommige f4f filialen.

conradstraat ja ;) er lopen ook wel mensen met verstand maar ook veel rand debielen maar klopt ik ga ook soms wel is in schiedam maar dat gaat meestal helemaal nergens over

gasten die de gym binnenkomen en als soort welkom boeren zitten te laten :D
vorige week ook een schijf van 20 of 25kg 2 meter verderop zien belanden(overal rubberen matten dus geen prob).... gast had zin om effe te gooien denk ik :D

Mensen die 177cm lang zijn en 78kg wegen met een vet percentage van 17%

:roflol: k*tturk

phillyfreezer ?

alle killy's het land uit :mad:

conradstraat ja ;) er lopen ook wel mensen met verstand maar ook veel rand debielen maar klopt ik ga ook soms wel is in schiedam maar dat gaat meestal helemaal nergens over

Aah mijn sportschooltje :P, tis in vergelijking met de andere f4fa heel goed gesteld idd daar

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:40 ----------

Ga overigens soms stuk om wat de mensen doen daar voor idiote vorm en techniek en oefeningen en alles om on topic te blijven

Wat op de gym is nou niet om te lachen ik vind het al super leuk als de grote ballen komen voor stabilisatie spieren hahaha.Het is meer hoe breek ik mijn nek.En ecto's zijn ook altijd grappig.

Je hebt daar een squatrek , 2 wedstrijdstangen, een incline , een bench, dumbbells tot 40, :(
Genoeg bankjes, en komen best veel grote mensen die weten wat ze doen, ik deadlift altijd bij het squatrek en leg dan 2 matjes op de vloer, laat best vaak donderen maar ze komen niet echt naar me toe van eeey dude ruatig aan daarmee

Terug
Naar boven