AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Je hebt daar een squatrek , 2 wedstrijdstangen, een incline , een bench, dumbbells tot 40, :(
Genoeg bankjes, en komen best veel grote mensen die weten wat ze doen, ik deadlift altijd bij het squatrek en leg dan 2 matjes op de vloer, laat best vaak donderen maar ze komen niet echt naar me toe van eeey dude ruatig aan daarmee

Dat hebben we gezien in jouw squatfilmpje dat er een hoop kennis aanwezig is.

Ja idd, overigens ben je al een beetje trots op me dat ik op par squat door alle bruikbare tips in dat topic?

Heb je daar eigenlijk alles wat nodig is? Squatrek, goede plek voor deadlifts, etc? Ik heb daar ooit een hele snelle rondleiding gekregen maar ben 't vergeten.

net in schiedam getraind, komt binnekort een squatrek en meer dan genoeg ruimte om te deadliften, eigenaar kwam zn bewondering zelfs uitspreken, zit dus goed daar

On topic, iemand die zei dat ik me deed denken aan jarno hams -_-

Hmm, ik ga toch eens overwegen om daarheen te gaan dan.. goedkoper en eigenlijk betere spullen dan waar ik nu zit.

Mensen die een powerliftriem dragen zelfs tijdens preacher curls....

Mensen die een powerliftriem dragen zelfs tijdens preacher curls....

Irritant vind ik het niet maar grappig des te meer.
bij ons lopen er ook zo een 3 tal rond. Halterriem, veel rumoer en gebaren en dan armen trainen. LOL

Ik kwam net de douche uit lopen toen er 2 mensen weg gingen, de deur stond wagenwijd open. Op dat moment kwam er net een moslima langslopen compleet in burka, alles. I'm sure she was mirin:trollface:

Ik kwam net de douche uit lopen toen er 2 mensen weg gingen, de deur stond wagenwijd open. Op dat moment kwam er net een moslima langslopen compleet in burka, alles. I'm sure she was mirin:trollface:

Vind dit meer een irritatie, gasten die gewoon weglopen en de deur open laten staan ..

bij ons is het zomeractie.. waren vandaag van die gastjes in tanktop die één lint bij de schouder lieten zakken.. (zoals zyzz) gingen ze met cables chest trainen ... niet dat ik me er aan irriteer ofzo maar ben wel bij dat die zomeractie over paar weken weer over is:D

bij ons is het zomeractie.. waren vandaag van die gastjes in tanktop die één lint bij de schouder lieten zakken.. (zoals zyzz) gingen ze met cables chest trainen ... niet dat ik me er aan irriteer ofzo maar ben wel bij dat die zomeractie over paar weken weer over is:D

Haha, dat word gezellig .. nieuwe lui ja :D ? vanmiddag dood geergerd aan gasten die met 5 man bij de tv gaan zitten ... en alleen maar hele middag komen lullen ... denk dan waarom betaal je hiervoor .. ga lekker thuis zitten

Haha, dat word gezellig .. nieuwe lui ja :D ? vanmiddag dood geergerd aan gasten die met 5 man bij de tv gaan zitten ... en alleen maar hele middag komen lullen ... denk dan waarom betaal je hiervoor .. ga lekker thuis zitten

Serieus thomas zo erg als dit heb ik nog niet meegemaakt.. gingen ze door het cardio gedeelte lopen en flexen... Headsetje heel stoer op.. maar volgens arno zijn ze er nog een weekje..

Haha maandag national chest day, en wat is er vrij: squatrek yeaaah baby

Ik vind het altijd lachen als zo'n alphamale jr. met het Imaginary Lat Syndrome breed rondwandelt in de gym en iedereen wat kwaad loopt aan te kijken om indruk te maken. Doet me denken aan een klein jongetje dat stoer z'n papa nadoet om een grote jongen te zijn. :D

Gasten met veel te grote praatjes, dat ze in het weekend met hun figuur veel vrouwtjes krijgen en scoren ... haha

Dit soort figuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven