Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Niks over men broekie zeggen!:cool:

Hehe, leek wel op zo'n posing trunk vond ik, dus deed die ouwe zwembroek maar aan. Misschien eens een echte aanschaffen voor de fun.:eek:

DOe jezelf en de rest van NL een plezier en verbrand dat ding! En koop een trendy broek die bij die brede rug past!

Ik denk dat zelfs het leger des heils raar zal opkijken als ze dat ding tegenkomen in een kledingzak..... :nowai:

DOe jezelf en de rest van NL een plezier en verbrand dat ding! En koop een trendy broek die bij die brede rug past!

Ik denk dat zelfs het leger des heils raar zal opkijken als ze dat ding tegenkomen in een kledingzak..... :nowai:
Maar dat is het enige broekie dat men dikke reet kan bedekken, zal pas schredded glutes hebben volgend jaar July hopelijk.:fart:
Zal tijdens dit jaar eens uitkijken voor iets beters.

EDIT op 5/09: Avatar veranderd, geen broekie meer. :P

Laatst bewerkt:
Ok.:rolleyes:

Was op mijn werk aan het kloten en nieuwe manieren te vinden om klanten af te maken.
Bedacht dus om het buikspierenbankje op de opstap plaat van de pullup machine te zetten, dan kon ik decline pushups doen.

Eerste tree ging perfect en voelde goed, nu bij de 2de poging zette ik hem een tree hoger.
Hij stond nu bijna 90 en het leek mij daarom een verstandig idee om een ecto er op te zetten van 73 zodat hij niet naar achteren zou vallen met mij er op.

Als ik nou even een paar seconde logisch had nagedacht over de constructie...
Ik ging hangen en probeerde omhoog te komen, waardoor dat ding naar achtere kieperde.
Ik viel rustig op de grond zonder pijn, alleen die gast werd dus met een vaart gelanceerd.
Hij kwam nog best ver ook :roflol:

Hij zat ook best hoog, denk dat het 1+ meter hoog was ofzo.
Hij had schaaf plekken op zijn armen en benen, hahaha.

Goede werknemer ben ik toch :D

Mensen die mij windshield wipers zien doen en als ik weg ben het na proberen te doen. En dan de benen nog niet eens omhoog krijgen..

zag een gastje met, zeg, 20 kg dumbbell press doen, niks mis mee, ware het niet dat ie de dumbbells echt met een boogje omhoog op de grond knalt. wat een idioot, Moest wel lachen, jochie dacht dat ie Branch was ofzo :p

Meestal mezelf , ik ben namelijk hilarisch..........

geeft toch wel een kick om die zware klote dingen op de grond te fl*kkeren :D

lolololol bij mij loopt er een kerel rond van 115 kilo die rond de 10% bf is echt een hele hele grote kerel maar als die praat klinkt hij net als een muis ik lig altijd plat als die me wat uitlegt en dan vraagt die waarom ik lach en dan af en toe wijs ik iemand aan die verkeerd traint of negeer ik wat die zei en train verder XD

Kleine gasten die te breed lopen

wacht maar, ik pak jou

zie log
e39.png

Zag net een volwassen vent van 35-40 jaar in wielrenkleding + zonnebril op trainen :roflol:

Mensen die trainen met een vuilnis zak aan onder hun kleding.
no way?

Terug
Naar boven