AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar?

Dancing Happy Dance GIF

Wat een legende. Ik ben blij dat ik ooit een keer een show van hem live heb gezien, al tripte ik toen nogal hard :clown: Heb ergens nog een dope video liggen, ff op youtube pompen straks.

• Like
Waarderingen: vntl
Wat een legende. Ik ben blij dat ik ooit een keer een show van hem live heb gezien, al tripte ik toen nogal hard :clown: Heb ergens nog een dope video liggen, ff op youtube pompen straks.

Arguably beste Nederlandse hiphop nummer ooit gemaakt. En anders ben ik benieuwd wat dit zou moeten toppen.

Mijn jeugd was zwaar master, ik had een leguaan, die trainde ik als bulldog

.

Favo muziek van veel meiden. Als je het hebt over zn vroege werk blijft het stil

Waar is de ober Kees uit Rotterdam?

clickwork

7 jaar geleden
....met this guy last weekend @ the Antaris project 2014 (Germany) and ask for his condition at the moment.......everythings ok - he's still dancing , laughing & celebrating life...............bless him ;)

high5compliments

high5compliments

1 jaar geleden
I do know him too.his name is kees and lives in rotterdam and worked as a waiter in italian restaurants for years.

Terug
Naar boven