- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt omdat je in die tijd opgegroeid bent. Je zelf ontplooiing en schooltijd was toen. Muziek kwam hard binnen met al zn emoties. Kwalitatief gezien waren de jaren zeventig beter (zeggen ze)f**k wat waren de 90s toch heerlijk. Had ik maar een tijdmachine. Die hele 90s vibe is echt heerlijk.
Ja 70s en 80s waren kwalitatief veel beter. Muziek uit de 80s is echt top. Maar die vrolijke dance vibe uit de jaren 90 was heerlijk. Vrolijke dance, house, hardcore deuntjes. Lekker man. T meeste wat nu uitkomt vind ik echt ontzettend ruk.Komt omdat je in die tijd opgegroeid bent. Je zelf ontplooiing en schooltijd was toen. Muziek kwam hard binnen met al zn emoties. Kwalitatief gezien waren de jaren zeventig beter (zeggen ze)
Ben ook een 90's kid. Heb geen idee wat tegenwoordig meer in is. Clips kijken op mtv en tmf doe ik al een eeuwigheid niet meer. Top 40 luister ik ook niet meer. Kan me nog tijden herinneren dat ik echt een opgewonden gevoel had als in de top 40 we dichter naar nummer 1 positie gingen.Ja 70s en 80s waren kwalitatief veel beter. Muziek uit de 80s is echt top. Maar die vrolijke dance vibe uit de jaren 90 was heerlijk. Vrolijke dance, house, hardcore deuntjes. Lekker man. T meeste wat nu uitkomt vind ik echt ontzettend ruk.