XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar?

@Arminius
Come Here Lets Go GIF by The Late Late Show with James Corden

I knew a simple soldier boy
Who grinned at life in empty joy,
Slept soundly through the lonesome dark,
And whistled early with the lark.

In winter trenches, cowed and glum,
With crumps and lice and lack of rum,
He put a bullet through his brain.
No one spoke of him again.

You smug-faced crowds with kindling eye
Who cheer when soldier lads march by,
Sneak home and pray you'll never know
The hell where youth and laughter go.
Wakker worden, mensen!

Hé, Mike... poepgatlikker... Jij weet wat lekker is!

cat tongue GIF

Too soon?

Jammer dat deze style nooit gedraaid wordt op feesten, of uberhaupt geproduceerd. Ik ben bijna fan van alle muzieksoortten maar oldschool trance blijft magistraal. Maatje van me mixt oldschool trance setjes in elkaar. Echt niks gaat boven het wegzweven op deze nummers.
Alhoewel bedenk ik me net dat ik tickets heb voor A state of trance weekender waar de vrijdag volgens mij geheel classics wordt. :o

Jammer dat deze style nooit gedraaid wordt op feesten, of uberhaupt geproduceerd. Ik ben bijna fan van alle muzieksoortten maar oldschool trance blijft magistraal. Maatje van me mixt oldschool trance setjes in elkaar. Echt niks gaat boven het wegzweven op deze nummers.
Alhoewel bedenk ik me net dat ik tickets heb voor A state of trance weekender waar de vrijdag volgens mij geheel classics wordt. :o
Same here man. Muziek van rond 2000 was toch ook wel een gouden tijd.

Throwback FaZe als clantag en cod:mw2 spelen

bbLAnw.gif

Lord of Trance is geeneens terug te vinden op zijn YT kanaal. :eek: In de woorden van Louis van Gaal: Das kannie wahr sein!

Laatst bewerkt:

Dit moet toch wel hun beste (opgenomen) concert aller tijden zijn. Gevolgd door Moskou 1991? S&M 1999 is niet echt live te noemen. Dat album lijkt me sterk autotuned. Dat hij z'n stem verneukte tijdens de opnames van The Black Album (1991) was steeds vaker live te horen. Nu zou ik geeneens een concert willen zien zelfs als ze me er voor betaalden.

Terug
Naar boven