MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

Santoz zei:
Neeeee man :)
De omgekeerde wereld is dat, ik luister relatief vaak naar Fat Joe maar dat is gewoon de lelijkste single in jaren van hem! :)

hehe :D ja uh..luister niet zo veel rap, en al helemaal geen fat joe :D

ik luister nu (door de muren heen van mijn appartementje) naar het gebeuk van de buurman... hij is sinds kort hobby DJ en iedereen zal t weten ook

• Topic Starter Topic Starter
D.D. zei:
ik luister nu (door de muren heen van mijn appartementje) naar het gebeuk van de buurman... hij is sinds kort hobby DJ en iedereen zal t weten ook

Ramen open, boxen naar buiten, Pantera aan.

3FM op t werk.. en het overige gezeur

The Rock zei:
hehe :D ja uh..luister niet zo veel rap, en al helemaal geen fat joe :D

Als je trouwens dat nummer hoort in dit filmpje:

[Link niet meer beschikbaar]

vindt je hem echt wel leuk :p

ik luister naar het geluid van de airco....moet maar eens een muziekje opzetten

Murder City Devils - Press Gang

Verdomme wat een vette muziek - 'k heb de band pas ontdekt. Download dat lied maar eens.

Radiohead - KARMA police :D

Meshuggah - Soul Burn. (cd: destroy, erase improve: god nog an toe wat een geweldenaren!)

Bruce Hornsby - The way it is

Metallica - Master of Puppets

Metal_Wolf zei:
Metallica - Master of Puppets

YEAH! Fantastisch, monsterachtig, megalomaan (al weet ik niet wat dat betekend :D). Eén van mn alltime favorieten (en een van de redenen dat ik gitaar wilde spelen...:P)

hier:

Inflames - The jester race

builderB zei:
YEAH! Fantastisch, monsterachtig, megalomaan (al weet ik niet wat dat betekend :D). Eén van mn alltime favorieten (en een van de redenen dat ik gitaar wilde spelen...:P)

hier:

Inflames - The jester race
Mooi nog een metal fan :hedbang:

Metal_Wolf zei:

Al jaren :D Jammergenoeg moet ik in de gym naar de radio luisteren :( Toch eens een keer vragen of ik een cdtje kan laten draaien daar als ik ga trainen.

on topic: Meshuggah - Choirs of Devastation (dikke kans dat je dit ook een vet nummer vind Metal Wolf (als je het nog niet kent :D)

Themesong van Motorcycle diaries.

builderB zei:
Al jaren :D Jammergenoeg moet ik in de gym naar de radio luisteren :( Toch eens een keer vragen of ik een cdtje kan laten draaien daar als ik ga trainen.
Jah, daar hebben ze regelmatig R&B en top 40 enzo opstaan. Maar ik neem soms me mp3 speler mee.

mouse - history 1995-1997 first volume (2005)

Into Eternity - Shallow

Aanrader voor tijdens het squatten! ;)

Lemar - If There's Any Justice

Terug
Naar boven